سه پایه دوربین ونگارد مدل VEO2 265 AB

ویژگی های مهم

  • حداکثر ارتفاع149.9 سانتیمتر
  • حداقل ارتفاع 18.4 سانتیمتر
  • وزن سه پایه 1.7 کیلوگرم
  • حداکثر وزن قابل تحمل 8کیلوگرم
  • دارای بال هد
دسته بندی : برند:

7,300,000 تومان

20 عدد در انبار

سه پایه دوربین ونگارد مدل VEO2 265 AB
سه پایه دوربین ونگارد مدل VEO2 265 AB

7,300,000 تومان

سه پایه دوربین ونگارد مدل VEO2 265 AB یکی از بروزترین و محبوب‌ترین سه پایه های دوربین کانن حال حاضر در جهان می‌باشد. یکی از تجهیزات و لوازم جانبی دوربین های عکاسی انواع سه پایه های پیشرفته، نیمه حرفه ای، و سطوح تازه کار می‌باشد.

این سه پایه برای بدون حرکت نگاه داشتن دوربین‌ها از اولین روزی که این سه پایه موثر اختراع شد خیلی مهم بوده است، دوربین های قدیمی برای نورسنجی عالی‌تر نیازمند آن بودند که قطعا روی سه پایه باشند، ولی مدل های بروز با دوربین های قدیم به هیچ عنوان قابل قیاس نمی‌باشند و خیلی پیشرفت داشته‌اند، در این بخش به بررسی سه پایه ونگارد VEO 265AB خواهیم پرداخت.

مشخصات سه پایه دوربین ونگارد مدل VEO2 265 AB

سه پایه Vanguard VEO 265AB با بادی کم وزن و مقاوم آلومینیومی با وزن 1.7 کیلوگرم سه پایه ای مخصوص انواع دوربین های پیشرفته است. از دیگر قابلیت های بخصوص سه پایه وئو 265 ای بی میشود به ستون مرکزی قابل حرکت آن که ویژگی چرخیدن به هر جهتی در ابعاد ۳۶۰ درجه را خواهد داشت اشاره بکنیم. و نیز سه پایه ونگارد VEO 265AB توانایی عکسبرداری به شکل ماکرو را برای کاربران فراهم خواهد کرد.

ستون مرکزی

سه پایه‌ی آلومینیومی ونگارد سه پایه‌ای خیلی کم وزن و در عین حال خیلی مقاوم و با استحکام می‌باشد که از سه پایه و یک پایه‌ی مرکزی استفاده می‌کند که این پایه مرکزی به ویژگی قفل حرفه‌ای تجهیز شده است که ایمنی را در زمان کار بیشتر خواهد کرد. ضمن آنکه مجهز شده به رینگ ضد ضربه هم سبب کم شدن هر چه بیشتر تکان‌ها و لرزش های نامناسب خواهد شد. پوشانده شدن پایه با فوم برای کار با این سه پایه را در هر محیط های آب و هوایی ممکن و راحت کرده است.

تنظیم سه پایه

پایه‌های سه پایه Vanguard VEO 265AB توسط قفل‌های زبانه‌ای که در هر بخش آن تعبیه شده است بسیار سریع تنظیم خواهند شد؛ و حتی لازم نیست مهارت ویژه‌ای داشته باشید، مقاوم شدن این پایه‌ها سبب عدم چرخش پایه‌ها و اعتماد از مقاوم بودن دوربین خواهد شد. و درمجموع این مدل به کاربران کارکشته که نیازمند سه‌پایه‌ای کم وزن با ویژگی تحمل وزن زیاد و تضمین‌ شده از نظر کیفیت و درجه ایمنی با هزینه‌ای استاندارد می‌باشند، پیشنهاد می‌کنیم.

هزینه خرید سه پایه Vanguard VEO 265AB

سه پایه ونگارد VEO 265AB با ضمانت نامه اصل و سلامت فیزیکی در فروشگاه نمایندگی رسمی کانن، نمایندگی رسمی محصولات ونگارد موجود است و هزینه خرید این سه پایه مانند دیگر کالاهای این نمایندگی بسته به نرخ ارز است. تقاضا داریم در صورت نوسان یکباره قیمت ارز برای تهیه سه پایه دوربین تصویربرداری و یا دریافت قیمت روز سه پایه ونگارد مدل Vanguard VEO 265AB با نمایندگی رسمی محصولات Vanguard، نمایندگی رسمی کانن تماس حاصل بفرمایید. برای خرید این محصول با ایران کانن تماس حاصل بفرمایید.

مشخصات فیزیکی
وزن

1500 گرم

سایر
جنس بدنه

آلومینیوم

نوع هد

بال هد

بیشینه تحمل وزن

3-4 کیلوگرم

تماس با کارشناسان