سه پایه دوربین Phoenix TM-2290 Red

سه قلو Phoenix TM-2290 با رنگ قرمز طراحی شده و از آلومینیوم سنگین ساخته شده است. همانطور که از نام آن پیداست ، این محصول دارای پایه سه پایه است. هر پایه سه پایه قرمز Phoenix TM-2290 نیز از سه قسمت تاشو تشکیل شده است. نوع قفل این پایه ها گیره بوده و هر پایه تا 54 درجه باز می شود. حداکثر ارتفاع سه پایه Phoenix TM-2290 Red در حالت کاملاً باز 5/176 سانتی متر و حداقل ارتفاع 77 سانتی متر است. طول پایه ها در حالت تا شده 50 سانتی متر است. Phoenix TM-2290 Tripod Red یک سر سه پایه است و دوربین به روشی کاملاً ایمن روی آن نصب شده است.

دسته بندی :

ما امروز در نمایندگی کانن قصد معرفی و بررسی سه پایه دوربین Phoenix TM-2290 Red را داریم.  پس در ادامه با ما همراه باشید.

معرفی و بررسی سه پایه دوربین Phoenix TM-2290 Red

سه پایه دوربین Phoenix TM-2290 Red با رنگ قرمز طراحی شده و از آلومینیوم سنگین ساخته شده است. همانطور که از نام آن پیداست ، این محصول دارای پایه سه پایه است. هر پایه سه پایه دوربین Phoenix TM-2290 Red نیز از سه قسمت تاشو تشکیل شده است. نوع قفل این پایه ها گیره بوده و هر پایه تا 54 درجه باز می شود.

حداکثر ارتفاع سه پایه Phoenix TM-2290 Red در حالت کاملاً باز 5/176 سانتی متر و حداقل ارتفاع 77 سانتی متر است. طول پایه ها در حالت تا شده 50 سانتی متر است. Phoenix TM-2290 Tripod Red یک سر سه پایه است و دوربین به روشی کاملاً ایمن روی آن نصب شده است.

سه پایه دوربین Phoenix TM-2290 Redهمچنین یک سطح برای پایه سه پایه دوربین Phoenix TM-2290 Red در نظر گرفته شده است که برای قرار دادن سه پایه در سطوح ناهموار استفاده می شود ، زیرا این دستگاه تعادل را حفظ می کند و از سقوط و آسیب دیدن دوربین با ارزش جلوگیری می کند. ندکیند تعادل برای تیراندازی در آب و هوای نامناسب نیز مفید است (به عنوان مثال وقتی باد می وزد).

 

گاهی اوقات ممکن است بخواهید دوربین را از زمین بلند کرده و از زوایای بالاتر و متفاوت عکس بگیرید ، که این محصول راه حلی نیز برای آن فراهم می کند. سه پایه قرمز Phoenix TM-2290 را می توان به یک پایه و یک پایه تبدیل کرد. این کار برای افزایش کارایی دستگاه بسیار سریع و آسان انجام می شود.

Phoenix TM-2290 Red Tripod فقط 1650 گرم وزن دارد و همراه خوبی خواهد بود زیرا می توانید آن را به راحتی جمع کنید. شما قادر خواهید بود از این پایه برای عکاسی در فضای باز یا حتی مسافرت استفاده کنید. یک کیف دوربین سه پایه قرمز Phoenix TM-2290 نیز ارائه شده است. این کیف دارای زیپ است تا از سه پایه بیشتر محافظت کند.

سه پایه دوربین Phoenix TM-2290 Redبرای کسب اطلاعات بیشتر و یا مشاوره با کارشناسان ما در نمایندگی کانن تماس حاصل فرمایید.

سایر
رنگ پایه

قرمز

وزن

1650 گرم

جنس بدنه پایه

آلومینیوم

کاربرد پایه

عکاسی

حداکثر ارتفاع سه پایه

176.5 سانتی متر

طول پایه جمع شده

50 سانتی متر

حداکثر وزن قابل تحمل

4 کیلوگرم

تعداد قطعات پایه

3

تراز

دارد

سیستم قفل

زبانه ای

تماس با کارشناسان