فرستنده میکروفن کامیکا BoomX-D TX

فرستنده میکروفون Comica BoomX-D TX یک فرستنده دیجیتال سازگار با سیستم های میکروفون بی سیم BoomX-D است. این محصول به میکروفون داخلی همه در یک دستگاه مجهز است ، اما همچنین دارای یک میکروفون یقه لاکچری برای مکالمه با کیفیت بالاتر و ضبط مصاحبه است.

امروز ما در نمایندگی کانن قصد معرفی و بررسی فرستنده میکروفن کامیکا BoomX-D TX را داریم. پس در ادامه همراه ما باشید.

معرفی و بررسی فرستنده میکروفن کامیکا BoomX-D TX

فرستنده میکروفن کامیکا BoomX-D TX یک فرستنده دیجیتال سازگار با سیستم های میکروفون بی سیم BoomX-D است. این محصول به میکروفون داخلی همه در یک دستگاه مجهز است ، اما همچنین دارای یک میکروفون یقه لاکچری برای مکالمه با کیفیت بالاتر و ضبط مصاحبه است.

این فرستنده یک اتصال بی سیم قابل اعتماد با گیرنده برقرار می کند و قادر به انتقال سیگنال های روشن تا 50 متر دورتر است. باتری داخلی این دستگاه تا 5 ساعت کار مداوم را پشتیبانی می کند و قابل شارژ است.

فرستنده میکروفن کامیکا BoomX-D TXفرستنده میکروفن کامیکا BoomX-D TX مجهز به میکروفون داخلی همه در یک است. البته یک ورودی میکروفون 3.5 میلی متری نیز برای اتصال میکروفون یقه لاکچری به محصول وجود دارد.
برای یک تجربه بی سیم واقعی ، فرستنده میکروفون Comica BoomX-D TX را می توان با گیره به لباس یا هر وسیله دیگری متصل کرد. حتی می توانید فرستنده را در دست بگیرید و از آن به عنوان میکروفون دستی استفاده کنید.

فرستنده میکروفن کامیکا BoomX-D TXاز دکمه خاموش و روشن این دستگاه می توان به عنوان دکمه قطع صدا نیز استفاده کرد.
از آنجا که سیستم های بی سیم آنالوگ اغلب در معرض امواج تلویزیونی و رادیویی هستند ، فرستنده میکروفون Comica BoomX-D TX از باند 2.4GHz برای انتقال داده ها به صورت دیجیتالی استفاده می کند تا از ایجاد تداخل در فرکانس جلوگیری کند.

فرستنده میکروفن کامیکا BoomX-D TXاین سیستم به طور خودکار فرکانس انتقال داده را تغییر می دهد تا از کیفیت صدای منتقل شده کاسته نشود و تا 50 متر دورتر سر و صدا وجود نداشته باشد. برای عملکرد بهینه ، این سیستم بهتر است در فضاهایی با Wi-Fi 2.4GHz و موانع فیزیکی محدود استفاده شود.

سایر
الگو ضبط

Omnidirectional

برد بی سیم

50 متر

نوع میکروفن

بیسیم

پاسخ فرکانس

80Hz_20kHz

باتری فرستنده

لیتیومی

زمان کارکرد فرستنده

5 ساعت

ابعاد فرستنده

12.2 × 8 × 2.8 سانتی متر

تماس با کارشناسان