لنز کانن 70-300mm f3.5-5.6

ویژگی های محصول

  • لنز EF-Mount/فرمت فول فریم
  • محدوده دیافراگم: f/4 تا f/45
  • دو عنصر پراکندگی بسیار کم
  • پوشش های سوپر طیف و فلوئور
دسته بندی :

امروز ما در نمایندگی کانن قصد بررسی لنز کانن 70-300mm f3.5-5.6 را داریم. پس در ادامه با ما همراه باشید.

 

لنز کانن 70-300mm f3.5-5.6

معرفی لنز کانن 70-300mm f3.5-5.6

لنز کانن 70-300mm f3.5-5.6 از لنز های سری L شرکت کانن می باشد و به دلیل مجهز بودن به یک دامنه و تله فوتو بسیار گسترده و متنوع برای استفاده در مسافرت و یا برای جهانگردان گزینه بی نظیر می باشد.

در این لنز به دلیل تعبیه عناصر کروی و شیشه و پراکندگی سیار کم انحراف رنگی و کروی لنز کانن 70-300mm f3.5-5.6 جهت وضوح قابل توجه در تمام محدوده بزرگنمایی به طور بی نظیری اصلاح می شوند.

وجود پوشش Super Spectra برای کاهش کنتراست تعبیع شده است و در دقت رنگ در شرایط مختلف نوری و کم کردن شعله و شبح به شما بسیار کمک خواهد کرد.

محدوده فاصله کانونی Canon 70-300mm f3.5-5.6 Lens

لنزهای زوم تله‌فوتو معمولاً برای پوشش فواصل کانونی بیشتر از لنزهای زوم معمولی خریداری می‌شوند و این مورد در محدوده 70-300 میلی‌متر است. بسیاری از لنزهای زوم عمومی دارای حداکثر فاصله کانونی 50 تا 55 میلی‌متر هستند و بیشتر آنها نگران مقدار کمی فاصله در پوشش بین آن لنز و وسیع‌ترین فاصله کانونی این لنز، 70 میلی‌متر، نیستند.

در حالی که اکثر افراد می توانند شکاف کوچکی در پوشش زاویه دید را نادیده بگیرند، داشتن همپوشانی در پوشش (مثلاً محدوده 18-135 میلی متری همراه با 70-300 میلی متر) نیز نباید باعث نگرانی شود زیرا این همپوشانی فاصله کانونی اغلب بسیار مورد استقبال قرار می گیرد.

لنز 70-300mm f3.5-5.6

محدوده فاصله کانونی 70-300 میلی متر کاربردهای مختلفی دارد. انتهای وسیع این محدوده فاصله کانونی مخصوصاً برای پرتره‌ها ایده‌آل است و فواصل کانونی متوسط ​​طولانی‌تر، چشم‌انداز عالی را برای پرتره‌های به سبک هد شات، حتی با برش‌های بسیار تنگ، فراهم می‌کند. یکی دیگر از کاربردهای خوب این محدوده، عکاسی از حیات وحش است، به خصوص برای سوژه های نسبتا نزدیک با اندازه های متوسط ​​تا بزرگ.

با لنز کانن 70-300mm f3.5-5.6، والدین اوقات خوبی را برای شکار با خانواده خود در فضای باز – در ساحل، پارک، استخر یا حیاط خلوت سپری می‌کنند.

محدوده 300-70 میلی متری برای انواع ورزش ها از جمله بیسبال، فوتبال، اسکیت، تنیس، شنا و شیرجه، اسب دوانی و غیره ایده آل است. به خاطر داشته باشید که این لنز در ورزش های فضای باز بهترین عملکرد را دارد.

دیافراگم لنز کانن 70-300mm f3.5-5.6

در نام لنز به حداکثر دیافراگم لنز، یعنی نسبت بین دیافراگم و فوکوس لنز اشاره دارد. هرچه این عدد کمتر باشد، لنز نور بیشتری به سنسور می‌دهد و نوردهی کوتاه‌تر و یا تنظیمات ISO کمتر و نویز کم‌تر را ممکن می‌سازد.

از آنجایی که دیافراگم با نسبت لنز به فاصله کانونی اندازه گیری می شود و دیافراگم بالای این لنز به اندازه ای افزایش نمی یابد که فاصله کانونی را برای حفظ در همان مقیاس افزایش دهد، این لنز نسبت کنتراست بالایی دارد.

تثبیت تصویرCanon 70-300mm f3.5-5.6 Lens

دیافراگم های باز نیز برای عکاسی دستی در نور کم مفید هستند. در حالی که این لنز آن مزیت را ندارد، اما ویژگی گاه حتی بهتر دیگری برای این منظور دارد. این ویژگی البته تثبیت کننده تصویر (IS) است. همانطور که گفته شد، اجداد دور این لنز اولین لنز DSLR کانن بود که این ویژگی را داشت و از آن زمان تاکنون این فناوری راه طولانی را طی کرده است.

در حالی که IS به توقف حرکت سوژه کمکی نمی‌کند، برای متوقف کردن لرزش دوربین معجزه می‌کند. به ویژه برای متوقف کردن لرزش لنز تله فوتو سبک و با فاصله کانونی طولانی مفید است. IS نه تنها نگه‌داشتن دست را در سطوح نور بسیار کم امکان‌پذیر می‌کند، بلکه امکان نگه‌داشتن دست را در سطوح نور متوسط ​​و کم با دیافراگم متوقف شده برای دستیابی به عمق میدان یا سایر بهبودهای کیفیت تصویر نیز فراهم می‌کند.

IS برای تثبیت منظره یاب بسیار مفید است و به ترکیب بندی بهینه کمک می کند. IS برای ضبط ویدیو نیز مفید است.

این سیستم IS در 300 میلی‌متر با نرخ نگهدارنده بسیار خوب در نوردهی 1/20 ثانیه و نرخ هنوز معقول در 1/13 برای کمک با تجربه 4-5 استاپ، عملکردی یکسان دارد. درصد نوردهی های شارپ به سرعت فراتر از این مدت نوردهی کاهش می یابد و البته تجربه در شرایط کمتر ایده آل به معنای نیاز به نوردهی کوتاه تری برای تصاویر شارپ است.

مزیت های لنز کانن 70-300mm f3.5-5.6

بزرگنمایی تله فوتو همه کاره برای DSLR های EF-Mount Canon با فریم کامل طراحی شده است ، اما می توان با مدلهای APS-C که یک محدوده فاصله کانونی معادل 112-480 میلی متر را ارائه می دهد نیز استفاده شود.

دو عنصر شیشه ای بسیار کم پراکندگی به طور قابل توجهی انحراف رنگ و رنگ را برای وضوح بالا و وفاداری به رنگ کاهش می دهد.

از پوشش Super Spectra برای به حداقل رساندن شبح و شعله ور شدن برای ایجاد کنتراست بیشتر و خنثی شدن رنگ هنگام کار در شرایط روشنایی شدید ، به عناصر جداگانه اعمال شده است.

لرزشگیر نوری به شما کمک می کند تا لرزش دوربین را تا چهار توقف سرعت شاتر به حداقل برسانید تا در شرایط کم نور و سرعت شاتر کمتری کار کنید. علاوه بر حالت استاندارد تک شات IS ، حالت دوم نیز موجود است که برای صفحه نمایش بهینه شده است.

یک موتور اولتراسونیک از نوع حلقه ای (USM) ، همراه با یک سیستم تمرکز داخلی ، برای ارائه عملکرد فوکوس خودکار سریع ، دقیق و بی صدا و همچنین لغو فوکوس دستی تمام وقت استفاده می شود.

مکانیزم فوکوس شناور کیفیت تصویر ثابت را در کل محدوده فوکوس ، از 3.9 “تا بی نهایت ، حفظ می کند.

دیافراگم هشت تیغه گرد به کیفیت تمرکز خوشایندی کمک می کند که از مزایای استفاده از عمق میدان کم و تکنیک های تمرکز انتخابی برخوردار است.

برای محافظت در برابر اثر انگشت و لکه ها و سهولت در تمیز کردن این عناصر ، از پوشش محافظ فلورین بر روی عنصر جلو و عقب استفاده شده است.

به عنوان عضوی از سری L محترم ، این لنز در برابر گرد و غبار و رطوبت برای کار در شرایط نامناسب محیط مهر و موم شده است.

یقه سه پایه چرخشی اختیاری در دسترس است و کار با لنز در بالای سه پایه یا مونوپاد از مزایای آن است.

لنز کانن 70-300mm f3.5-5.6علاوه بر تمامی مزیت ها لنز کانن 70-300mm f3.5-5.6 برای استفاده و کار در محیط بسته عالی می باشد و مجهز به سه پایه با قابلیت چرخش است تا از کار در بالای س پایه یا حتی مونوپاد بهره مند شود.

این لنز منحصر به فرد کمپانی کانن دارای سه عنصر شیشه ای بسیار کم می باشد که به وضوح باعث کاهش انحراف رنگ و رنگ برای شفافیت بالا و تثبیت رنگ استفاده می شود.

لازم به ذکر است که دو عنصر کروی تعبیه شده در این لنز، انحرافات و تحریف های کروی را برای بهتر شدن وضوح و ارائه دقیق به حداقل می رساند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و یا مشاوره با کارشناسان ما در نمایندگی کانن در ایران تماس بگیرید.

نمونه عکس با لنز کانن 70-300mm f3.5-5.6

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “لنز کانن 70-300mm f3.5-5.6”

تماس با کارشناسان