لنز کانن Canon EF-S 18-55mm f/4-5.6 IS STM

(دیدگاه 3 کاربر)

ویژگی های محصول

  • لنز نرمال سری EF-S
  • فاصله کانونی: ۵۵-۱۸ میلی‌متر (لنز متغیر)
  • دیافراگم f/3.5-5.6
  • دارای ۷ تیغه، ۱۱ گروه و ۱۳ عنصر اپتیکی
  • دارای دکمه تغییر حالت MF و AF (فوکوس دستی و اتوماتیک)
  • موتور فوکوس STM
  • حداقل فاصله فوکوس 25 سانتیمتر
  • قطر دهانه‌ی فیلتر 58 میلی‌ متر
  • حداکثر بزرگنمایی 0.36 برابر
  • دارای لرزشگیر تصویر اپتیکال
SKU 18-55 دسته بندی :

6,500,000 تومان

6 عدد در انبار

لنز کانن Canon EF-S 18-55mm f/4-5.6 IS STM No Box
لنز کانن Canon EF-S 18-55mm f/4-5.6 IS STM

6,500,000 تومان

بررسی لنز کانن Canon EF-S 18-55mm f/4-5.6 IS STM

لنز کانن Canon EF-S 18-55mm f/4-5.6 IS STM یکی از پرکاربرد‌ترین لنز‌های شرکت کانن است که از مانت EF-S کانن برخوردار می باشد و تنها بر روی دوربین های DSLR کانن که دارای فرمت APS-C هستند و یا همان دوربین های هاف فریم کانن قابلیت استفاده دارند. این لنز دارای محدوده واید و زوم می باشد به همین دلیل به آن لنز نرمال و یا همه کاره می گویند و به دلیل قیمت ارزان و به صرفه، نمایندگی کانن از این لنز کانن در اکثر کیت های دوربین های هاف فریم خود استفاده می کند تا برای عکاسی روزمره بهترین فاصله کانونی را در اختیار کاربر قرار دهد.

 

لنز کانن Canon EF-S 18-55mm f:4-5.6

این لنز دارای فاصله کانونی 55-18 میلی متر است که معادل یک لنز 88-28.8 میلی متر در دوربین فول فریم کانن است و این به دلیل کراپ (برش) یا همان ضریب تبدیلی هست که دوربین های هاف فریم بر روی لنز دارند.

از لنز کانن Canon EF-S 18-55mm f/4-5.6 IS STM می توان برای عکاسی در ژانر های مختلف استفاده کرد. برای عکاسی پرتره، ماکرو، منظره با واید زیاد، ورزشی تا عکاسی صنعتی و روزمره همه این حوزه ها را به خوبی پوشش می دهد.

فقط بخاطر داشته باشید که این لنز از مانت EF-S برخوردار است و تنها قابلیت سازگاری بر روی دوربین های هاف فریم کانن را مانند دوربین کانن Canon 90D را دارد و نمی توانید از این لنز در دوربین های فول فریم مانند دوربین کانن Canon RP استفاده کنید.

لنز کانن Canon EF-S 18-55mm f/4-5.6 IS STM ابعاد کوچک و وزن سبکی دارد و بدنه ای محکم و بادوام از پلاستیک فشرده دارد.

ساختار لنز کانن Canon EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS STM

لنز Canon 55-18 STM دارای وزن سبک متوسط ​​205 گرم بوده و طول این لنز 75 میلی متر و قطر آن 69 میلی متر است. این لنز از یک بدنه پلاستیکی فشرده با دوام ساخته شده است. ساختار نوری این لنز از 13 عنصر در 11 گروه تشکیل شده است که شامل عنصر کروی و پوشش ضد آفتاب می باشد. همچنین می توانید از هود لنز مدل EW-63C بر روی لنز Canon EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS STM استفاده کنید و دهانه این لنز برای نصب فیلتر 58 میلی متر است. این لنز سبک و جمع و جور است و برای استفاده بر روی دوربین های هاف فریم مانند دوربین کانن 850D ایده آل است.

محدوده فاصله کانونی Canon EF-S 18-55mm f/4-5.6 IS STM Lens

همانطور که همه از یک لنز کیت انتظار دارند، لنز کانن Canon EF-S 18-55mm f/4-5.6 IS STM برای متداول ترین نیازهای فاصله کانونی همه طراحی شده است.

فاصله کانونی 18 میلی‌متری مانند زاویه دید 28.8 میلی‌متری در دوربین‌های DSLR فول فریم عمل می‌کند. این یک زاویه دید نسبتاً گسترده است که در لنزهای زوم EF-S رایج است، اما 18 میلی متر ممکن است باعث شود که در مواقعی، بخصوص هنگام عکاسی از مناظر وسیع، فضای داخلی و معماری، انتظار واید نسبتاً وسیع تری داشته باشید.

فریم های انتهایی 55 میلی متری مانند 88 میلی متر در یک دوربین فول فریم است. این یک زاویه دید خوب است که پرتره را در بر می گیرد، اگرچه ممکن است بخواهید هدشات های فشرده را برای یک لنز تله فوتو طولانی‌تر ذخیره کنید. پرتره هایی که از فاصله نزدیک گرفته می شوند کمی اعوجاج پرسپکتیو (از جمله بینی بزرگ) را نشان می دهند و بهتر است از آنها اجتناب شود.

دیافراگم و فوکوس لنز Canon 55-18 STM

لنز Canon EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS STM دارای دیافراگم هفت تیغه است که قابلیت تنظیم در محدوده f/3.5-f5.6 تا f/22-f/38 را دارد و شما به آسانی می توانید میزان ورود نور به لنز و عمق میدان را تنظیم کنید. همچنین در تصاویر کلوزآپ میزان بوکه و محو شدن پس زمینه محسوس است.

این لنز از سیستم فوکوس اتوماتیک STM بهره مند می باشد و قادر است فوکوس سریع و بدون صدا را انجام دهد. همچنین شما این امکان را دارید با استفاده از سویچ AF/MF بر روی بدنه لنز، سیستم فوکوس را از حالت اتوماتیک به حالت دستی تغییر دهید و با چرخاندن رزوه فوکوس قرار گرفته در انتهای لنز، فوکوس را دستی تنظیم کنید. همچنین حداقال فاصله فوکوس در این لنز 25 سانتی متر است.

لنز کانن Canon EF-S 18-55mm f/4-5.6 IS STM از یک لرزشگیر دست برای کاهش لرزش دوربین تا چهار استاپ در عکسبرداری و فیلمبرداری برخوردار است. این لرزشگیر تاثیر لرزش‌های دست شما را تا حد بسیاری از بین می‌برد. یک عنصر کروی در طراحی نوری برای بهبود وضوح و وضوح با به حداقل رساندن انحرافات کروی و اعوجاج وجود دارد و همچنین یک پوشش Super Spectra برای سرکوب شعله ور و شبح استفاده شده است.

یک عنصر کروی در طراحی لنز به چشم می خورد و به کنترل انحرافات کروی و اعوجاج در سراسر محدوده زوم برای وضوح و وضوح ثابت کمک می کند. یک پوشش Super Spectra نیز برای کنترل شعله و شبح برای افزایش کنتراست و دقت رنگ در همه شرایط نوری استفاده شده است. مکمل قابلیت های تصویربرداری یک سیستم تثبیت کننده تصویر چهار مرحله ای است که ظاهر لرزش دوربین را برای عکاسی واضح تر با دست به حداقل می رساند. علاوه بر این، یک سیستم فوکوس خودکار Micro Motor عملکرد فوکوس سریع را ارائه می دهد و حداقل فاصله فوکوس 9.8 اینچی در تمام فواصل کانونی برای عکاسی از نمای نزدیک در دسترس است.

لنز کانن Canon EF-S 18-55mm f:4-5.6

لرزشگیر لنز کانن EF-S 18-55mm f/4-5.6 IS STM

پیشرفت در عملکرد DSLR در نور کم، لنزهای آهسته را مفیدتر می کند و تثبیت کننده تصویر برای عکاسی از سوژه های بدون حرکت در نور کم کمک می کند. تثبیت کننده تصویر عملا این روزها به یک ویژگی استاندارد لنز زوم تبدیل شده است و برای عکاسان بسیار ارزشمند است. IS درون لنز اجازه می دهد تا تصاویر شارپ را از دوربین دستی در نوردهی های بسیار طولانی گرفته شود و همچنین یک تصویر منظره یاب تثبیت شده ارائه می دهد که به کادربندی سوژه کمک می کند. لنز کانن Canon EF-S 18-55mm f/4-5.6 IS STM ، مانند لنز قبلی خود، دارای سیستم IS با درجه 4 استاپ است.

موتور STM لنز کانن 55-18

یکی از بهترین مزایای لنز EF-S 18-55mm f/4-5.6 IS STM، وجود موتور فوکوس STM است که به لنز امکان فوکوس بسیار سریع و بی صدا را می دهد. موتور STM در هنگام فیلمبرداری بسیار مهم است، زیرا صدای حرکت لنز در فیلم قرار نمی گیرد و سرعت فوکوس خودکار بسیار بالا می باشد. زیرا حرکت آن برخلاف لنز‌های معمولی روی دوربین‌های کانن، کاملاً بی صدا و شبیه به لنز دوربین های فیلمبرداری است. حرکت موتور‌های معمولی در هنگام فیلمبرداری با دوربین های DSLR باعث ایجاد صدا در فیلم ها می‌شود اما این لنز‌ها هیچ صدایی از خود ایجاد نمی‌کنند.

کیفیت تصویر لنز کانن Canon EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS STM

شما در حال خرید یک دوربین DSLR برای دریافت تصاویر عالی هستید و کیفیت تصویر عالی بخش مهمی از یک تصویر عالی است. کانن انتظارات را برای کیفیت تصویر لنز EF-S 18-55mm f/4-5.6 IS STM مشابه با لنز EF-S 18-135mm f/3.5-5.6 IS STM تنظیم کرده است، حتی اگر فرمول نوری کمی دارد.

کاربرد لنز کانن Canon EF-S 18-55mm f/4-5.6 IS STM No Box

  • لنز بزرگنمایی استاندارد 18-55 میلی متر برای دوربین های DSLR کانن با فرمت APS-C طراحی شده و یک فاصله کانونی معادل 28.8-88 میلی متر را ارائه می دهد.
  • برای کاهش وضوح و رندر دقیق، از یک عنصر کروی برای کاهش اعوجاج و انحرافات کروی در کل محدوده بزرگنمایی استفاده می شود.
  • پوشش Super Spectra روی عناصر فردی استفاده شده است تا شبح و شعله ور شدن را برای کنتراست بیشتر و بی طرفی رنگ در هنگام کار در شرایط نوری قوی به حداقل برساند.
  • تثبیت کننده اپتیکال تصویر به شما کمک می کند تا ظاهر لرزش دوربین کانن را تا چهار مرحله توقف سرعت شاتر به حداقل برسانید تا بتوانید در شرایط کم نور و سرعت شاتر کندتر کار را بهتر انجام دهید.
  • یک موتور فوکوس اتوماتیک پله ای STM متوجه فوکوس خودکار صاف و تقریباً بی صدا می شود که با الگوریتم های پیشرفته AF و یک CPU با سرعت بالا برای عملکرد سریع AF تکمیل می شود. علاوه بر این، لغو تمرکز دستی تمام وقت نیز موجود است.
  • یک سیستم فوکوس خودکار میکرو‌موتور عملکرد فوکوس سریع را فراهم می کند و یک سوئیچ اختصاصی AF/MF امکان جابجایی سریع بین روش های فوکوس خودکار و دستی را فراهم می کند.
  • دیافراگم گرد هفت تیغه باعث ایجاد کیفیت فوکوس مطلوب می شود که از استفاده از عمق میدان کم و تکنیک های فوکوس انتخابی سود می برد.
  • حداقل فاصله فوکوس 9.8 اینچ در سراسر محدوده زوم برای کار با سوژه های نزدیک در دسترس است.
  • حداقل فاصله فوکوس این لنز برای عکاسی کلوزاپ، برابر 25 سانتی‌متر است.

لنز کانن Canon EF-S 18-55mm f/4-5.6 IS STM No Box

خرید لنز کانن Canon EF-S 18-55mm f/4-5.6 IS STM

برای خرید لنز کانن Canon EF-S 18-55mm f/4-5.6 IS STM از نمایندگی کانن در ایران به همراه 36 ماه گارانتی رسمی و 15 ماه بیمه نامه شرکت کارآفرین می توانید به فروشگاه ما در برج سهیل مراجعه کنید یا به صورت تلفنی ثبت سفارش خود را با دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان فروش نمایندگی کانن انجام دهید. همچنین می توانید به صورت اینترنتی از داخل سایت ثبت سفارش خود را انجام دهید. تمامی لنزهای کانن موجود در فروشگاه نمایندگی دارای ضمانت اورجینال و تست سلامت محصول بوده و با بهترین قیمت به فروش می رسد.

نمونه عکس با لنز کانن Canon EF-S 18-55mm f/4-5.6 IS STM

مشخصات فیزیکی
وزن

215 گرم

سایر
طول لنز

67 میلیمتر

قطر لنز

62 میلیمتر

جنس بدنه

پلاستیک با کیفیت

ضد نفوذ

خیر

نوع لنز

لنز متغیر (زوم)

کاربرد لنز

تله, زوم, واید

فاصله کانونی

18-55mm

دهانه نصب

Canon EF-S

اندازه فیلتر

58 میلیمتر

بازترین دیافراگم

f/4–f/5.6

بسته ترین دیافراگم

f/22_f/32

تعداد تیغه ها

۷ عدد

3 دیدگاه برای لنز کانن Canon EF-S 18-55mm f/4-5.6 IS STM

  1. آواتار پرهام

    پرهام

    سیستم فوکوس این لنز بی نظیره سرعت خیلی بالایی داره من قبلا مدل dc lll این لنز را داشتم ولی جونم در میومد تا فوکوس کنه ولی این بدون هیچ حرکتی فوکوس میکنه و هیچ صدایی داخل فیلمبرداری نداره. اگر هزینه خرید لنز 135 – 18 رو دارید این بهترین گزینه برای خرید هست

  2. آواتار کیانا

    کیانا

    از خریدش خیلی راضیم

  3. آواتار Sina

    Sina

    لنز خیلی خوبیه و قیمت بصرفه ای داره از مدل 55-18 DC III هم خیلی بهتره فقط زوم زیادی نداره بیشتر برای عکلسی ولید استفاده میشه

دیدگاه خود را بنویسید

تماس با کارشناسان