میکروفن بی سیم رُد Rode Wireless GO

میکروفن بی سیم رُد Rode Wireless GO

میکروفون بی سیم GO کوچکترین میکروفون بی سیم همه کاره در جهان است. عملکرد فرستنده به عنوان یک میکروفون کلیپ یا کوچکترین بسته بند برای میکروفون lavalier RØDE است. با استفاده از این سیستم بی سیم می توانید صدا را مانند یک تلویزیون واضح از طریق باند فرکانس دیجیتال 2.4 گیگاهرتز به گیرنده فوق العاده جمع و جور متصل به دوربین بفرستید.


دسته بندی : برند:

امروز ما در این سایت قصد بررسی میکروفن بی سیم رُد Rode Wireless GO را داریم. پس در ادامه با ما همراه باشید.

معرفی میکروفن بی سیم رُد Rode Wireless GO

شرکت رود RODE  از جمله کمپانی های موفق و معروف استرالیایی در زمینه تولید وسایل صوتی و ابزار جانبی آن به خصوص میکروفون ها است . میکروفون رود از میکروفون های به صرفه موجود در بازار هستند که به دلیل قیمت مطلوب و کیفیت مناسب ،  محبوبیت خوبی را در بین کاربران میکروفون ها پیدا کرده اند. این میکروفون ها را می توان در تولید محتوای صوتی خانگی و حتی استودیویی استفاده کرد. این شرکت اکثر انواع میکروفون ها مانند بی سیم ، سیم دار ، یقه ای ، کندانسور ،پادکستینگ و …از حدود 50 سال پیش با کیفیتی بالا تولید می کند . در این مقاله به یکی از انوع محبوب این میکروفون ها یعنی میکروفون بی سیم رود وایرلس یا WIRELESS GO می پردازیم.

سری میکروفون بی سیم WIRELESS GO از انواع میکروفون های یقه ای بی سیم است که طراحی جمع و جور و کوچک آن باعث کاربردی تر بودن این میکروفون می شود. این میکروفون به کوچک ترین میکروفون بی سیم دنیا شناخته شده است .. میکروفون بی سیم رود وایرلس را می توان به عنوان یک میکروفون یقه ای برای انواع سیمینار ها ، مصاحبه ها و برنامه های تلویزیونی و .. استفاده کرد .

گیره استفاده شده در این میکروفون به گونه ای است که به راحتی به لباس شما وصل می شود و کوچک بودن این میکروفون به کمک کسانی می آید که می خواهند میکروفون یقه ای آن ها بهتر پنهان شود. راحتی استفاده از این میکروفون به قدری بالاست که ین کمپانی در تبلیغات این میکروفون از شعار clip’n’go  به معنای این ” وصلش کن و ضبط کن” استفاده می کند .

طراحی و بدنه بی نظیر میکروفن بی سیم رُد Rode Wireless GO

میکروفون بی سیم WIRELESS GO از یک فرستنده و گیرنده تشکیل شده است . یکی از ویژگی هایی که این میکروفون را به طور واقعی بی سیم می کند وجود یک برادکست میکروفون یقه ای در فرستنده آن است که باعث می شود که شما بتوانید به راحتی با گیره مخصوص فرستنده آن را به لباس خود وصل کنید و از آن به سرعت مانند یک میکروفون یقه ای استفاده کنید.

این باعث صرفه جویی در زمان شما می شود و لازم نیست مانند دیگر میکروفون های یقه ای چندین دقیقه زمان را برای تنظیمات و اتصال سیم آن ها صرف کنید. همینطور می توانید میکروفون یقه ای سیمی خود را به این فرستنده از طریق ورودی 3.5 میلی متری تعیبه شده روی آن وصل کنید.

گیرنده نیز طراحی شبیه به فرستنده این میکروفون دارد. گیره مناسب متصل به این گیرنده باعث می شود که شما نه تنها بتوانید آن را به راحتی به لباس یا کیف خود متصل کنید، بلکه بتوانید این گیرنده را به راحتی به دوربین DLSR خود متصل کنید. برای اتصال این گیرنده به دوربین یک کابل sc2 درون جعبه میکروفون قرار داده شده که به کمک آن می توانید اتصال را برقرار کنید.

اگر تجربه ضبط صدا یا ویدیو در هوای آزاد را داشته باشید می دانید که وزش باد دشمن کیفیت صدای شماست. حتی اگر هوا صاف باشد و بادی هم نوزد معمولا یک نویز پس زمینه در ویدیو یا صدای ضبط شده وجود دارد که می تواند مزاحم باشد. همراه با این میکروفون دو بادگیر برای فرستنده و گیرنده به فروش می رسد. که برای ضبط در هوای آزاد و در مواقعی که باد می وزد مناسب است تا صدای نویز احتمالی پس زمینه را به طور کامل بگیرد.

میکروفن بی سیم رُد Rode Wireless GO

 

هر دوی فرستنده و گیرنده این میکروفون از طریق باتری لیتیومی شارژ خود را تامین کرده و ظرفیتی نزدیک 7 ساعت نگه داری شارژ را دارد که به نسبت قابل قبول و مطلوب می باشد. برای شارژ مجدد نیز می توانید از کابل USBC که همراه با خود میکروفون فروخته می شود استفاده نمایید.

اگر حتی گاهی به این کابل دسترسی نداشتید می تواند با کابل USB ساده نیز آن ها را شارژ کنید . قابلیت شارژ آسان از جمله ویژگی هایی است که اکثر کاربران میکروفون های حرفه ای به دنبال آن می گردند تا مجبور نباشند برای شارژ میکروفون های خود ، مرتب  پک های مخصوص باتری خریداری کنند. طبق گفته خود کمپانی رود ، هدف از آسان سازی و طراحی ساده این میکروفون ، تمرکز کاربر بر روی محتوای تولیدی بوده. کمپانی رود می گوید محتواسازی به قدری دغدغه و دردسر دارد که کاربر وقتی برای تنظیمات و یادگیری کار با میکروفون را ندارد.

ویژگی های برجسته میکروفون بی سیم WIRELESS GO 

جمع و جور و کاربردی :

بسیاری میکروفون بی سیم رود وایرلس را میکروفون وایرلس کوچک نیز می نامند. گیرنده و فرستنده این میکروفون تنها 31 گرم وزن دارند که به طور قابل توجهی سبک است و به عنوان میکروفونی که در دسته یقه ای نیز قرار می گیرد ، امتیاز مثبتی است. همان طور که از اسم محصول پیداست ، این میکروفون بی سیم است و درنتیجه اصلا دست و پا گیر نیست. حمل و نقل این میکروفون آسان و راحت است و  برای کسانی که دایم برای کارشان در حال سفر هستند می تواند بهترین انتخاب باشد.

صدای حرفه ای برای حرفه ای ها ، استفاده آسان :

بعضی میکروفون های حرفه ای تنظیمات پیچیده ای دارند و آماده کردن آن ها ممکن است ساعت ها طول بکشد. میکروفون بی سیم وایرلس رود به سادگی و استفاده آسان معروف است چرا که برای استفاده از آن به دانش قبلی نیاز ندارید و می توانید آن را در کمتر سه ثانیه به هم جفت کنید. همینطور صدایی دریافتی از این میکروفون ها به قدری با کیفیت است که حتی سازندگان پادکست حرفه ای یا فیلم سازان کوتاه از این میکروفون استفاده می کنند.

ویژگی های کلی میکروفون بی سیم وایرلس رود :

نوع میکروفون : میکروفون بی سیم

فرکانس پاسخگویی : 20000-20 هرتز

فیلتر نرم کنندگی صدا : دارد

فیلتر برش فرکانس پایین : دارد

رابط : جک 3.5 میلی متری صدا

منبع تغذیه : باتری

حساسیت : 74 دسی بل

الگوی قطبی : omni directional یا همه جهته

وزن : 31 گرم برای هر کدام از فرستنده و گیرنده ها

اقلام همراه :

گیرنده و فرستنده

کابل Rode SC2 Right-Angle 3.5mm TRS

دو عدد باد گیر

دو عدد کابل  USB Type-A to USB Type-C Cable

کاور مخصوص

میکروفن بی سیم رُد Rode Wireless GO

در صورت شارژ کامل ، تا 7 ساعت کار می کند و می توان باتری را به صورت بهینه مصرف کرد.

بسیار سبک و کم حجم ، وزن TX و RX هر کدام فقط 31 گرم است.

فرستنده و گیرنده فقط در 3 ثانیه جفت می شوند.

حداکثر 8 سیستم را می توان در یک مکان استفاده کرد.

هوشمند (دارای آداپتور SC3) ، میکروفون Lavalie و میکروفون هدفون HS2 که پیشرو در بازار هستند بهترین جفت ها برای ترکیب با Wireless Go به عنوان یک ست پنبه ای هستند. مورد استفاده (که البته جداگانه فروخته می شود).

نمونه­ ی سفید آن نیز برای اختفای بهتر در محیط­های روشن عرضه شده است.

دامنه حرکت سوار در 6 توقف و در محدوده 0 تا -12 دسی بل قابل تغییر است.

و سطح خروجی صدا تا +3 دسی بل است.

میکروفن بی سیم رُد Rode Wireless GOقیمت میکروفن بی سیم رُد Rode Wireless GO

میکروفن بی سیم سواری با قیمت 199 دلار در سراسر جهان در دسترس است.
قیمت در ایران بسته به سهام بازار و قیمت فعلی ارز متفاوت است.

گارانتی میکروفن بی سیم رُد Rode Wireless GO

لازم به ذکر است که شما در هنگام خرید این میکروفون منحصر به فرد از تنها نمایندگی کانن در ایران م توانید ضمانت نامه را همراه با فاکتور دریافت کنید و از خدمات پس از فروش هم استفاده نمایید.

لازم به ذکر است که میکروفن بی سیم رُد Rode Wireless GO قادر به سازگاری با دوربین کانن 90D و دوربین کانن 80D و دوربین کانن 6D MARK II و دوربین کانن 850D و دوربین 250D و دوربین کانن EOS R و دوربین کانن 2000D و دوربین کانن 5D MARK IV و دوربین کانن M50 و دوربین کانن EOS R6 می باشد.

کاربر گرامی شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و یا مشاوره شما می توانید با کارشناسان خبره ما در تنها نمایندگی کانن تماس حاصل فرمایید.

 

 

سایر
منبع تغذیه

باتری

حساسیت

74 دسی بل

الگوی قطبی

اومنی دایرکشنال

پاسخ فرکانس

20-20000 هرتز

تماس با کارشناسان