پرینتر بی سیم کانن مدل SELPHY CP1300

برای خرید حضوری این محصول به نمایندگی کانن مراجعه بفرمایید.

دسته بندی : برند:

8,350,000 تومان

19 عدد در انبار

پرینتر بی سیم کانن مدل SELPHY CP1300
پرینتر بی سیم کانن مدل SELPHY CP1300

8,350,000 تومان

امروز در نمایندگی کانن قصد معرفی و بررسی پرینتر بی سیم کانن مدل SELPHY CP1300 را داریم. پس در ادامه با ما همراه باشید.

پرینتر بی سیم کانن مدل SELPHY CP1300

معرفی و بررسی پرینتر بی سیم کانن مدل SELPHY CP1300

پرینتر بی سیم کانن مدل SELPHY CP1300 یکی دیگر از تولیدات در زمبنه چاپ تصاویر شرکت کانن می‌باشد که به تازگی از طرف کمپانی کانن روانه بازار شده است و نسل به روزی از پرینتر‌ چاپ حرارتی کانن را در معرض نمایش خواهد گذاشت.
پرینتر Canon SELPHY CP1300 سبب داغ شدن بازار پرینترها خواهد شد. ویژگی های با اهمیت Canon SELPHY CP1300 که در نخستین دید نیز به چشم خواهد خورد که می‌شود به نمایشگر بزرگ ۳٫۲ اینچی (Large 8.1 cm tilt up screen) اشاره دارد که با رزولوشن قابل توجهی می‌شود تصویرها و منو‌ها را مخصوص دیدن تصویرها نمایش خواهد داد.
پرینتر بی سیم کانن مدل SELPHY CP1300 از دیگر ویژگی های که در این مدل با آن روبرو می‌باشیم می‌شود به قابلیت تصحیح رنگ کانن اشاره داشت که با سریع ترین حالت ممکن قادر به پردازنده تصویرها برای چاپ می‌باشد، و می‌شود تصویرها را با فوکوس ۳۰۰×۳۰۰ نقطه بر اینچ چاپ خواهد کرد. یکی دیگر از مولفه های مهم که در این مدل شاهد آن میباشیم بهره بردادری از قابلیت WiFi چند منظوره می‌باشد که برای متصل کردن دوربین کانن و گوشی همراه به پرینتر می‌باشد.
از ویژگی های مهیجی که بر روی این مدل شاهد آن می‌باشیم قابلیت بهره برداری از متنوع ترین برچسب‌ها بر روی تصویرها میباشد و میشود تصویرهای خود را در اندازه ۶×۴ برای آشنایان خود به شکل کارت پستال چاپ بکنید. از دیگر قابلیت های که Canon SELPHY CP1300 به شما می‌تواند تقدیم بکند چاپ دو ، چهار و شش تصویر در یک برگ کاغذ میباشد که توانایی آن را خواهید داشت از این ویژگی های برای چاپ متنوع ترین تصویرهای هم شکل بهره برداری بکنید و نیز این پرینتر ویژگی های بهره برداری به شکل بی سیم با استفاده از منبع تغذیه لیتیوم مخصوص را خواهد داشت.
پرینتر بی سیم کانن مدل SELPHY CP1300
با بهره برداری از این پرینتر قادر می‌باشید نه تنها با بهره برداری از WiFi تصویرهای خود را چاپ بکنید بلکه می‌شود با بهره برداری از پورت USB و درگاه فلش و خشاب کارت حافظه تصویرهای خود را روی نمایشگر بازبینی و ویرایش بکنید و بعد از آن به چاپ برسانید.
برای کسب اطلاعات بیشتر و یا مشاوره با کارشناسان ما در نمایندگی کانن تماس حاصل فرمایید.
سایر
ابعاد

180x137x64 میلی‌متر

وزن

900 کیلوگرم

تکنولوژی چاپ

چاپ تصعیدی

کاربری

تک کاره

سایز چاپ

کاغذ عکس

سایز کاغذ قابل استفاده

5.3x 5.3 سانتی متر
5.3x 8.6 سانتی متر
8.9x 11.9 سانتی متر
10.2x 15.2 سانتی متر

نوع کاغذ قابل استفاده

گلاسه

ظرفیت سینی کاغذ

18 برگ

تماس با کارشناسان