کیف دوربین بنرو مدل رنجر Z20

برای خرید حضوری این محصول با نمایندگی مرکزی کانن تماس حاصل بفرمایید.

دسته بندی : برند:

معرفی کیف دوربین بنرو مدل رنجر Z20

کیف دوربین بنرو مدل رنجر Z20 : در بالای محفظه‌ی اصلی این کیف یک زیپ طراحی شده تا شما بتوانید به دوربین و دیگر لوازم داخل کیف دسترسی داشته باشید. همچنین در دو طرف آن هم دو جیب قرار دارد که می‌توانید از آن‌ها برای نگهداری کارت حافظه، شارژر، هندزفری و دیگر لوازم از این قبیل استفاده کنید. بیشتر افراد پس از تهیه‌ی دوربین مورد نیاز خود، نیاز به یک محافظ خوب برای آن را احساس خواهند کرد.

کیف دوربین بنرو مدل رنجر Z20این محافظ می بایست به‌صورتی به نظر برسد که ویژگی محافظت از دوربین در مقابل ضربات، خط و خش و آسیب‌های ناشی از برخورد در حمل‌ونقل را داشته باشد. همچنین نفوذ آب به داخل دوربین هم ازجمله مواردی است که می‌توانند سلامت دوربین شما را تهدید کند. به‌همین دلیل در این کیف یک کاور باران قرار دارد که و شما می‌توانید در شرایط بارانی آن را به‌طور کامل روی کیف بکشید. در این حالت خیالتان بابت خیس شدن دوربین و دیگر لوازم داخل آن راحت خواهد بود.

کیف دوربین بنرو مدل رنجر Z20و نیز میشود کیف دوربین بنرو مدل رنجر Z20 را روی جلیقه‌ی نگهدارنده متصل بکنید و از آن به صورت کوله‌پشتی یا کمری نیز بهره برداری بکنید. در این کیف فضای لازم برای نگه داشتن یک دوربین DSLR در کنار لنز متصل شده به آن و یک باتری گریپ وجود خواهد داشت. وزن آن 460 گرم و ابعاد خارجی آن 155 × 180 × 245 میلی‌متر است. همچنین ابعاد داخلی آن 125 × 155 × 215 میلی‌متر هستند. بدنه‌ی داخلی آن با استفاده از پوشش نرم و ضدخش پوشانده شده و جنس بدنه‌ی خارجی آن الیاف ضد آب است.

کیف دوربین بنرو مدل رنجر Z20کیف دوربین بنرو مدل رنجر Z20 از کیف دوربین‌های بنرو ویژگی نصب برروی جلیقه نگهدارنده‌ی دوربین را خواهد داشت. براین اساس شما توانایی آن را خواهید داشت تا آن را به چند روش متفاوت با خود حمل بکنید. میشود این کیف را به ‌شکل دستی و یا با بهره برداری از بند رودوشی و ویزگی جدا شدن آن به‌صورت دوشی حمل بکنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و یا مشاوره با کارشناسان ما در نمایندگی کانن تماس حاصل فرمایید.

سایر
ویژگی

– ابعاد داخلی: 125 × 155 × 215 میلی‌متر
– جنس: الیاف نایلونی ضد آب
– فضای کافی برای قرار دادن یک دوربین DSLR با لنز متصل به آن و باطری گریپ
– دسترسی سریع و آسان به محتوای کیف با استفاده از یک زیپ
– دارای جیب‌های چند منظوره برای قرار دادن کارت حافظه و لوازم جانبی دیگر
– قابلیت نصب روی جلیقه نگهدارنده دوربین
– پوشش نرم داخلی ضد خش
– دارای کاور باران

تماس با کارشناسان