کیف دوربین سافروتو مدل YLD2_S

کیف دوربین سافروتو مدل YLD2_S یک کیف مستطیلی شکل برای نگه داشتن یک دوربین DSLR متوسط در کنار لنز اتصال به آن است و در بخش دیگر کیف هم میشود یک لنز با یک فلاش یا دو عدد لنز متوسط بگذارید.برای خرید حضوری این محصول به نمایندگی مرکزی کانن مراجعه بفرمایید.

دسته بندی : برند:

معرفی کیف دوربین سافروتو مدل YLD2_S

کیف دوربین سافروتو مدل YLD2_S: در قسمت داخلی خود یعنی درب کیف هم دو مکان جدا از هم برای کارت های حافظه تعبیه شده که شامل پد نیز است ، درب جیب ها از ناپدید شدن یکباره کارت ها جلوگیری میکند، در بین قسمت های جداگانه ی کیف عم شامل پد میباشد که کیف را به 6 قسمت تقسیم خواهد کرد.

کیف دوربین سافروتو مدل YLD2_Sاین کیف به شکل شانه آویز مورد استفاده قرار خواهد داد که بند آن شامل پد میباشد که حمل درازر مدت برروی شانه را بدون دردسر خواهد کرد و شامل دسته روی کیف میباشد که به شکل کیف دستی هم قابلیت تغییر دارد که از آن میتوانید استفاده بکنید.بدنه ی این کیف شامل پد ضد ضربات میباشد و از ضربه های غیر عمدی که سبب اسیب دیدگی میشود جلوگیری خواهد کرد.

جنس خرید کیف دوربین سافروتو مدل YLD2_S ازپارچه ای است که ضد آب میباشد که میتوانید از نفوذ آب درون کیف خودارری بکنید ، این پارچه خیلی کم وزن طراحی شده تا وزن کیف در زمان پیاده‌روی‌های دراز مدت باعث خسته شدن کاربر نشود. از آنجای که این پارچه استقامت بالایی نخواهد داشت ، در قسمت پایینی کیف دو عدد حفاظت کننده لاستیکی برای جلوگیری از ساییدگی و پاره‌ شدگی کف کیف برروی سطح های ناهموار و خشن، جلوگیری خواهد کرد.

کیف دوربین سافروتو مدل YLD2_Sو نیز در درون کیف، یک کاور باران هم قرار دارد که میشود در پیاده‌روی‌های دراز مدت در منطقه های بارانی، از آن برای جلوگیری از نفوذ آب به درون کیف بهره برداری بکنید.

در دو طرف کیف دو جیب زیپی شامل پد جاگذاری شده است که میتوانید لوازم جانبی از جمله نور سنج یا شارژر دوربین را در آنها قرار بدهید ، در قسمت جلویی کیف هم یک جیب دیگر طراحی شده که میتوانید لوازم جانبی دیگری مثل درب دوربین یا فیلتر لنز را در آن جایی بدهید.

کیف دوربین سافروتو مدل YLD2_Sبرای ثبت اطلاعات بیشتر و یا مشاوره با کارشناسان ما در نمایندگی کانن تماس حاصل فرمایید.

سایر
ویژگی ها

– ضربه گیر
– محافظ دوربین و لنز
– پد در بدنه برای حفاظت از دوربین و لنز
– جای مموری کارت
– بند قابل تنظیم
– بسیار با کیفیت و مقاوم
– ضد رطوبت
– ضد گرد و خاک
– کاور باران

تماس با کارشناسان