کیف سافروتو Safrotto YLD-3L

چنانچه قصد آن را دارید برای حمل دوربین های خود و لنز و عکاسی از مناظر از کیف‌های کوچک استفاده بکنید، کیف سافروتو Safrotto YLD-3L گزینه عالی برای این کار هستند. با خرید کیف سافروتو Safrotto YLD-3L قابلیت های آن را اختیار  دارید تا به‌ راحتی از لنز و دوربین خود محفاظت کرده و آن‌ها را حمل کنید. سافروتو Safrotto YLD-3L از دسته جدیدترین کیف های شرکت چینی Safrotto میباشد و برای محفاظت از لنز و دوربین طراحی شده اند. به لطف جادار بودن بیشنیر این کیف، شما توانایی آن را خواهید داشت تا حتی لنزهای زوم را نیز به همراه دوربین خود در آن جاگذاری بکنید.

کیف دوربین Safrotto YLD-3L ، تجهیز شده به کاوری میباشد که با عملکرد آن از کیف در برابر آب و ضربات احتمالی محافظت میکند و در کل برای زیادتر شدن ویژگی های محافظتی این کیف تولید شده است. هزینه استاندارد و ساختار بینظیر و کیفیت حفاظت و امن کیف ‌های کمپانی Safrotto دلیل شهرت و ر طرفدار بودن آن‌ها میباشد. این مدل مخصوص جا به جابب یک عدد دوربین SLR با لنز متصل به آن میباشد. جنس بدنه این کیف از نایلون سفت و سختی تولید شده است و از مدل کیف Safrotto YLD-3 Case مقداری بزرگ‌تر میباشد. 

کمپانی Sofrotto تولیدات بیشماری در ارتباط با عکسبرداری طراحی کرده است ازجمله کوله‌ برای دوربین کانن، کیف‌ سفری، کیف‌ کوه‌نوردی، کیف‌ چرمی، کیف‌ دستی، تسمه‌ها و آویز‌های چرمی، کیف‌های ورزشی است، که برای طراحی آن‌ها از چرم و پوست حیوان های استفاده شده است و توانایی آن را خواهید داشت تا در برابر عکسبرداری یا حتی مسافرت های خود از آن‌ها بهره برداری بکنید.

دسته بندی : برند:

معرفی کیف سافروتو Safrotto YLD-3L

کیف سافروتو Safrotto YLD-3L مستطیلی شکل و مشکی است و شامل یک جیب U شکل در جلو و دو جیب مستطیلی در بغل ها میباشد. این کیف دو دسته در دو قسمت خود طراحی کرده است که بند و دوشی های مخصوص را می توانید به آن‌ها متصل بکنید و آن را از گردن یا شانه نگه دارید. این مدل در گروه کیف‌های دستی جایی خواهد داشت.

کیف سافروتو Safrotto YLD-3Lاگر قصد آن را ندارید لنز و دوربین شما خراب بشود یا کثیف باشند به یقین یکی از این مدل ها را تهیه بکنید. بخش های داخلی این کیف نرم و عایق بندی شده است و به ‌عالی ترین شکل از دوربین شما در برابر ضربات احتمالی و تکان خوردنهای غیر عمدی محافظت میکند. و اگر علاقه ندارید آب یا گرد و غبار به دوربین گران قیمت شما نفوذ بکند بدون شک از این کیف استفاده بکنید.

بررسی کیف سافروتو Safrotto YLD-3L

کیف دوربین سافروتو Safrotto YLD-3L دارای لوازمی است که به راحتی با آن‌ها میتوانید به مسافرت بروید و عکاسی بکنید. این مدل ها به بند‌ها و تسمه‌هایی تجهیز شده اند که با بهره برداری از آن‌ها می‌شود کیف را از شانه آویزان کرد یا به شکم بست.

به‌این‌ منوال دیگر نیازی به یک کیف سنگین حجیم برای حمل دوربین و لنز نخواهید داشت بلکه میتوانید به‌سرعت به آن‌ها دسترسی پیدا بکنید و با توجه به شرایط موجود، شروع به عکسبرداری بکنید.

کیف سافروتو Safrotto YLD-3Lمحصولات کمپانی Sofrotto نسبت به کیف‌های LowePro ظریفتر می باشند که برترین مزیت های آن‌ها خواهد بود چرا که به راحتی میتوانید آن‌ها را جا به جا بکنید . و هم کیف‌های این کمپانی راه های متفاوتی برای حمل خواهد داشت و با توجه به مدل و لوازم آن میشود آن‌ها را از شانه آویزان بکنید یا به کمر ببندید.

کمپانی Sofrotto تولیدات بیشماری در رابطه با عکاسی تولید می‌کند ازجمله کوله‌پشتی مخصوص دوربین، کیف‌های سفری، کیف‌های کوه‌نوردی، کیف‌های چرمی، کیف‌های دستی، تسمه‌ها و آویز‌های چرمی، کیف‌های ورزشی و چتر. که برای ساخت آن‌ها از چرم و پوست حیوانات استفاده می‌کند و می‌توانید در راستای عکاسی یا حتی سفرهای خود از آن‌ها استفاده کنید.برای خرید حضوری این محصول با نمایندگی مرکزی کانن تماس حاصل بفرمایید.

کیف سافروتو Safrotto YLD-3Lاین کیف قادر به حمل دوربین کانن 90D و دوربین کانن 6D MARK II و دوربین کانن 850D و دوربین 250D و دوربین کانن EOS R و دوربین کانن 2000D و دوربین کانن 5D MARK IV و دوربین کانن EOS R6 می باشد.

کاربر گرامی شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و یا مشاوره در مورد کیف سافروتو Safrotto YLD-3L شما می توانید با کارشناسان خبره ما در تنها نمایندگی کانن تماس حاصل فرمایید.

سایر
کاور باران

دارد

ابعاد

160x220x150 میلیمتر

توضیحات

ظرفیت حمل یک دوربین متوسط با لنز

وزن

700گرم

تماس با کارشناسان