دوربین بدون آینه کانن R10 با لنز kit 18-150mm

(دیدگاه 7 کاربر)

ویژگی های کلیدی دوربین بدون آینه کانن R10

  • سنسور ۲۴.۲ مگاپیکسلی APS-C CMOS
  • Dual Pixel CMOS AF II
  • سیستم اتوفوکوس 651 نقطه ای
  • منظره‌یاب الکترونیک ۲.۳۶ میلیون نقطه‌ای
  • سیستم تثبیت کننده تصویر Dual Pixel CMOS AF II
  • خساسیت ایزو 100-31200 قابل ارتقاء تا 51200
  • فیلمبرداری 4K/60 فریم و Full HD/120,60 فریم برثانیه
  • عکسبرداری پی در پی با سرعت 23 فریم در ثانیه
  • صفحه نمایش لمسی 1.04 متری با زاویه متغیر
  • کفش چند منظوره
  • اتصال Wifi و Bluetooth
  • وزن با باتری و کارت حافظه 429 گرم

77,900,000 تومان

دوربین بدون آینه کانن R10 با لنز kit 18-150mm
دوربین بدون آینه کانن R10 با لنز kit 18-150mm

77,900,000 تومان

دوربین بدون آینه کانن R10 با لنز kit 18-150mm یکی از جدیدترین دوربین های شرکت کانن است که در 24 می سال 2022 توسط این شرکت ژاپنی به بازار عرضه شد. این دوربین کانن از یک سنسور 24 مگاپیکسلی به همراه سیستم فوکوس خودکار 651 نقطه ای استفاده می کند که قادر است با سرعت 23 فریم بر ثانیه عکسبرداری کند. دوربین فوق دارای صفحه نمایش 3.2 اینچی با چرخش 180 درجه و لمسی است که رزولوشن آن حداکثر تا 4000×6000 ارتقاء می یابد.

دوربین بدون آینه کانن R10 با تمرکز بر قابلیت حمل آسان تر بدون کاهش عملکرد، یک دوربین بدون آینه شیک است. اگر قصد خرید این دوربین را دارید با ما در نقد و بررسی این دوربین قدرتمند همراه باشید:

دوربین بدون آینه کانن R10 با لنز kit 18-150mm

حسگر و پردازنده دوربین کانن R10

این دوربین بدون آینه کانن از حسگر 26 مگاپیکسلی با دقت موثر 24 مگاپیکسل برخوردار می باشد. این حسگر از نوع CMOS و APC (کراپ سنسور) می باشد. این نوع سنسور باعث افزایش سرعت دوربین در عکسبرداری پیاپی، توزیع بهتر نور در هنگام پردازش عکس ها و همچنین امکان ضبط فیلم طولانی می شود. کانن در این دوربین از پردازنده DIGIK X که آخرین نسل از پردازنده های کانن است استفاده کرده است.

حساسیت سنسور دوربین کانن EOS R10

دوربین Canon EOS R10 با لنز 18-150 از دامنه ایزو 100-31200 برخوردار می باشد که این عدد قابل ارتقاء تا 51200 می باشد و از آنجایی که ایزو همان حساسیت سنسور به نور است، هر چه عدد ISO دوربین بیشتر باشد، می توانید تصاویر با کیفیت تری را در محیط های کم نور ثبت کنید. بنابراین با این شاخص مناسب، این دوربین به شما کمک می کند عکس هایی با کیفیت بالا حتی در شرایط تاریک یا کم نور ثبت کنید.

فیلمبرداری دوربین Canon EOS R10

حسگر دوربین Canon EOS R10 قابلیت فیلمبرداری 4K با سرعت 60 فریم بر ثانیه را با وضوح بالا به این دوربین اضافه کرده است. همچنین این دوربین دارای فیلمبرداری با کیفیت Full HD با سرعت 120فریم (اسلوموشن) و 60 فریم بر ثانیه می باشد.

ضبط HDR-PQ همچنین برای خروجی HDR درون دوربین در ضبط 10 بیتی و ضبط خارجی از طریق پورت micro-HDMI، که از خروجی 4K تمیز پشتیبانی می کند، امکان پذیر است. علاوه بر این، زمان ضبط نامحدود نیز امکان پذیر است. دوربین بدون آینه Canon R10 دارای یک پورت میکروفون خارجی و همچنین یک پورت چندگانه برای سازگاری با طیف وسیعی از لوازم جانبی است.

سیستم پیشرفته فوکوس Dual Pixel CMOS AF II

سیستم فوکوس پیشرفته Dual Pixel CMOS AF II که برگرفته از EOS R3 است، دارای 651 نقطه فوکوس خودکار است که کل ناحیه حسگر را پوشش می‌دهد تا عملکرد فوکوس سریع‌تر، پاسخ‌گوتر و دقیق‌تر باشد.

این دوربین از قابلیت فوکوس خودکار برخوردار است که به 10 دسته نمای زنده، انتخاب تک نقطه، پیوسته، تشخیص چهره، تشخیص فاز، تعقیبی، تکی چندناحیه، لمسی و مرکزی تقسیم می‌شوند.

دوربین-کانن-R10-با-لنز-18-150

این سیستم فوکوس تشخیص فاز همچنین دارای تشخیص و ردیابی سوژه پیشرفته است، با توانایی تشخیص هوشمندانه افراد، حیوانات و وسایل نقلیه و قفل خودکار فوکوس روی این سوژه ها و حفظ فوکوس واضح در هنگام عکسبرداری متوالی است. محدود کننده نور کم Dual Pixel AF II برای فوکوس دقیق حتی در شرایط شب تا حد چشمگیر -4EV فوکوس می کند.

این سیستم فوکوس تشخیص فاز همچنین دارای تشخیص و ردیابی سوژه پیشرفته است، با قابلیت تشخیص هوشمندانه افراد، حیوانات و وسایل نقلیه و ردیابی به طور خودکار روی این سوژه‌ها قفل می‌شود و فوکوس واضح را در طول عکس‌برداری پشت سر هم حفظ می‌کند. محدودیت درخشندگی پایین Dual Pixel AF II برای فوکوس دقیق حتی در شرایط شبانه تا 4- EV چشمگیر فوکوس می کند.

طراحی بدنه دوربین بدون آینه کانن R10

دوربین بدون آینه کانن R10 از ابعاد کوچکتری نسبت به دوربین های DSLR شرکت کانن برخوردار است. ابعاد این دوربین عکاسی کانن 122.5 در 87.8 در 83.4 میلی‌متر است و دارای وزن 429 گرم بهمراه باتری کانن و کارت حافظه می باشد، که این وزن برای این سطح دوربین بسیار سبک می باشد. بطور مثال اگر شما بر روی این دوربین از لنز کانن Canon RF 24-105mm استفاده کنید وزن دوربین بهمراه لنز تا 820 گرم می باشد.

دکمه های تنظیمات لازم در پشت دوربین قابل مشاهده است. (دکمه منو، جوی استیک، فعال سازی فوکوس خودکار، دکمه ستاره برای هر تنظیم دلخواه کاربر، دکمه ذره بین برای مشاهده بهتر تصویر و دکمه INFO برای فعال کردن راهنمای دوربین، دکمه پخش و دکمه های تنظیم ISO، فلاش، پاک کردن اطلاعات و تایمر)

شیار اتصال سه پایه به دوربین و همچنین جایگاه باتری و کارت حافظه در زیر دوربین قرار دارند.

پورت های micro HDMI، USB-C، ریموت و میکروفون در سمت چپ بدنه قرار دارند.
در بالای دوربین دکمه ON/OFF، مود دایره ای برای تغییر حالت های دوربین، دکمه MENU، کلید تنظیم شاتر، کفشک برای پشتیبانی رادیو فلاش و میکروفون و فلاش خارجی را می بینیم.
Canon-EOS-R10

منظره یاب و صفحه نمایش دوربین عکاسی کانن EOS R10

دوربین عکاسی کانن EOS R10 دارای منظره یاب الکترونیکی OLED روشن و شفاف 2.36 متری برای مشاهده در سطح چشم با وضوح بالا مشخص شده است. این منظره یاب با بزرگنمایی 0.95 برابر از پردازش سریع و تقریباً بدون تاخیر بهره می‌برد و می‌توان از نرخ تازه‌سازی سریع 120 فریم در ثانیه برای تصویر واقعی و واضح حرکت استفاده کرد.

همچنین دارای صفحه نمایش لمسی با قابلیت چرخش 180 درجه 3.2 اینچی است و از زوایای بالا، پایین و رو به جلو قابل استفاده است.

درگاه کارت حافظه

دوربین بدون آینه کانن R10 دارای درگاه تک اسلات کارت حافظه SD برای سرعت کارت UHS-II برای پشتیبانی از فیلمبرداری روان 4K و عکسبرداری پیاپی با سرعت 23 فریم در ثانیه است.

ارتباطات دوربین کنون EOS R10

دوربین کنون R10 قابلیت اتصال بی سیم و با سیم را دارد. این دوربین دارای قابلیت های Wifi و Blutooth می باشد و با استفاده از برنامه Camera Connect می توانید این دوربین را به موبایل اتصال دهید و از قابلیت انتقال عکس ها و فیلم های خود به موبایل و ریموت کردن موبایل برای دوربین (کنترل دوربین از طریق موبایل) اقدام نمایید.

همچنین این دوربین دارای یک پورت USB Type-C در کنار یک پورت micro-HDMI و همچنین یک پورت میکروفون 3.5 میلی متری برای اتصال میکروفون اکسترنال است.

بررسی جهانی دوربین بدون آینه Canon R10 با لنز 18-150

نتایج عکاسی شگفت انگیز

با ورود به دنیای عکاسی، لنزهای چند منظوره می توانند یکی از مفیدترین ابزارها برای ایجاد تصاویر واضح و زیبا باشند. لنز RF 18-105mm مناسب برای دوربین بدون آینه Canon R10 یکی از گزینه هایی است که به شما اجازه می دهد تا از دنیای اطراف خود عکس بگیرید.

صفحه عریض با کیفیت بالا

با محدوده فاصله کانونی گسترده، لنز 150-18 به شما امکان می دهد از مناظر طبیعی گرفته تا جزئیات غنی در سوژه های کوچک عکس بگیرید. با این لنز می توانید همه چیز را از لحظات زندگی شهری گرفته تا مناظر طبیعی دوردست را با وضوح بالا و رنگ های زنده ثبت کنید.

دوربین-R10-با-لنز-18-150عکس در شرایط نوری مختلف

یکی از ویژگی های منحصر به فرد لنز RF 18-105mm دقت بالای آن در شرایط نوری مختلف است. با استفاده از این لنز می توانید در محیط های کم نور یا روشن با کیفیت تصویر بسیار بالا از آن استفاده کنید. این ویژگی به شما امکان می دهد در هر شرایط نوری تصاویری با جزئیات دقیق و رنگ واقعی ایجاد کنید.

پلتفرم خلاقیت

لنز همه کاره RF 18-105mm به شما امکان می دهد در سبک ها و تکنیک های مختلف عکاسی کنید. از عکاسی پرتره گرفته تا عکاسی ماکرو، از مناظر شهری تا عکاسی ورزشی، این لنز تنها محدودیت‌هایی را که می‌تواند مانع خلاقیت شما شود، حذف می‌کند.

لنز RF 18-105mm با دوربین بدون آینه Canon R10 ترکیبی از میدان دید وسیع و کیفیت تصویر برتر را به شما ارائه می دهد. از عکاسی در شرایط نوری مختلف گرفته تا ایجاد تصاویر خلاقانه در فواصل مختلف، این لنز به شما این توانایی را می دهد که داستان خود را از طریق عکاسی خود بگویید.

دوربین بدون آینه کانن R10 با لنز kit 18-150mm برای گه کسانی مناسب است

در نهایت به این موضوع خواهیم پرداخت که این محصول برای چه کسانی مناسب است و چه افرادی میتوانند از قابلیت های آن نهایت استفاده را ببرند،

Canon R10 برای عکاسی در سفر مناسب است. حتی با دستگیره نسبتاً بزرگ خود، به اندازه کافی کوچک و سبک است که به راحتی می توان آن را در یک کیف یا قلاب برای ساعت ها حمل کرد. کیفیت کلی تصویر نیز بسیار خوب است و سیستم فوکوس خودکار دوربین به اندازه کافی سریع و دقیق است تا روی سوژه های متحرک قفل شود.

7 دیدگاه برای دوربین بدون آینه کانن R10 با لنز kit 18-150mm

  1. آواتار شیوا

    شیوا

    یک دوربین عالی با امکانات زیاد نسبت به قیمت. فوکوس روی این دوربین زمانی که با لنز RF استفاده می شود شگفت انگیز است. کیفیت تصویر عالی است. با این قیمت، برنده است. ساخت در مقایسه با دوربین هایی مانند R6 ارزان به نظر می رسد. با توجه به قیمت امکانات قابل انتظاری دارد. بنابراین این یک دوربین سطح پایه APS-C عالی است و من آن را به هر عکاس آماتوری توصیه می کنم.

  2. آواتار دانیال باوری

    دانیال باوری

    من میخواستم دوربین ۹۰d بگیرم ولی آقای ابراهیمی بهم مشاوره دادند که برای فیلمبرداری این دوربین از لحاظ برد بهتر هستش و راضی هستم

  3. آواتار نگار میهنی

    نگار میهنی

    تازه خریدمش و ازش خیلی راضیم

  4. آواتار کیارش رحیمی

    کیارش رحیمی

    اول از دیجی کالا گرفتم ولی باتریش مشکل داشت مرجوع کردم حضوری از نمایندگی خریدم

  5. آواتار NAHAL

    NAHAL

    خرید دوربین Canon EOS R10 از نمایندگی کانن برای من تجربه‌ای خوب بود. این دوربین علاوه بر کیفیت بالا، طراحی زیبا و وزن سبکی داره که نگه داشتن آن راحت است. نمایندگی هم تمام اطلاعات فنی و آموزش‌های مرتبط با دوربین را در لحظه خرید کامل بهم توضیج دادند و من را در استفاده بهتر دوربین کمک کردند

  6. آواتار صادق بارانی

    صادق بارانی

    سلام
    بین دوربین کانن R10 و دوربین کانن R7 کدوم بهتر است؟

  7. آواتار رضا رستمی

    رضا رستمی

    از همه نظر عالی و ارزنده نسبت به دوربین کانن ۸۵۰D

دیدگاه خود را بنویسید

تماس با کارشناسان