دوربین کانن دست دوم

دوربین‌ های عکاسی با توجه به کیفیت و امکاناتی که دارند، دارای انواع مختلفی هستند که در بازار عرضه می‌شوند. دوربین های عکاسی جدید، قیمت‌های بالاتری دارند که بسیاری از کاربران قادر به پرداخت آن نیستند. همچنین قیمت لوازم جانبی این نوع دوربین های عکاسی نیز بسیار بالا می‌باشد که افراد زیادی توانایی خرید آن را ندارند.

در این مواقع خرید دوربین های دست دوم کانن پیشنهاد می‌شود. امروزه به دلیل قیمت بالای دوربین‌ های عکاسی، بازار خرید و فروش دوربین‌ کانن پرطرفدار شده است. شما مشتریان عزیز می توانند با صرفه جویی در هزینه، دوربین کانن دست دوم کانن خریداری کنند و به عکاسی حرفه‌ ای بپردازند.

آیا دوربین کانن دست دوم بخریم؟

دوربین کانن دست دوم یکی از گزینه های کسانی است که قصد خرید دوربین عکاسی را با قیمت مناسب تری دارند. عکاسان زیادی بدلیل داشتن اطلاعات کافی در مورد حوزه دوربین های عکاسی، علاقمند به خرید دوربین کانن دست دوم هستند.

برای کسانی که قصد شروع فعالیت در زمینه عکاسی به صورت جرفه ای دارند ولی توان پرداخت هزینه های بالا را ندارند، خرید دوربین عکاسی دست دوم پیشنهاد می شود.

خرید دوربین کانن دست دوم مزایا و معایبی دارد و کسانی که قصد خرید دوربین دست دوم را دارند باید این نکات را بدانند تا با آگاهی کامل بتوانند دوربین دست دوم بخرند تا به جای سود ضرر نکنند.

ما در اینجا تمام نکات خرید دوربین کانن دست دوم به شما بطور کامل توضیح می دهیم و یکی از معتبرترین فروشگاه های خرید دوربین کانن دست دوم را به شما معرفی می کنیم.

مزایای خرید دوربین کانن دست دوم عکاسی

امروزه خرید دوربین های عکاس دست دوم بشدت مورد توجه عکاسان و علاقمندان به عکاسی قرار گرفته است و خیلی از افراد با برداشت این موضوع که با میزان هزینه ی مورد نظرشان می توانند یک مدل دوربین بالاتر ولی بصورت دست دوم تهیه کنند.

خرید دوربین های دست دوم دارای مزایا و نکات مختلفی است و این روزها مورد توجه بسیاری از عکاسان و علاقه مندان به عکاسی قرار گرفته است و بسیاری از افراد متوجه می شوند که با میزان هزینه‌ی مورد نظرشان می توانند یک مدل دوربین بالاتر ولی بصورت کارکرده تهیه کنند. مهم ترین ویژگی دوربین های کارکرده، قیمت مناسب تر آن ها نسبت به دوربین های نو است.

البته میزان اختلاف قیمت دوربین عکاسی دست دوم نسبت به دوربین عکاسی نو بسته به میزان کارکرد و ظاهر دوربین بستگی دارد.

دومین نکته ای که در خرید دوربین کانن دست دوم باید به آن توجه کنید، طول عمر کلی دوربینی است که قصد خرید آن را دارید. عمر کلی دوربین‌ها بر اساس تعداد عکس‌هایی است که می‌توانند بگیرند، نه سال ساخت. پس باید بررسی کنید دوربین مورد انتخاب تا چه عددی می تواند شات بگیرد و تا امروز چه تعداد شات خورده است. (منظور از تعداد شات همان تعداد عکس می باشد)

توجه: دوربین های سطح متوسط می توانند تا 120 هزار عکس و دوربین های حرفه ای تا 200 هزار عکس بگیرند.

یکی دیگر از نکات مهم خرید دوربین دست دوم بررسی سلامت دوربین و صحت عملکرد آن می باشد که در هنگام خرید باید به آن توجه کرد. برای همین تاکید می شود دوربین عکاسی دست دوم را از هر فروشگاهی خرید نکنید چون احتمال کلاهبرداری در زمان فروش وجود دارد.

گاها مشاهده شده تعداد شات اعلام شده در زمان فروش با تعداد واقعی شات انداخته شده با دوربین متفاوت است، در نتیجه دوربین کانن دست دوم را حتما از فروشگاهی خرید کنید که مورد اعتماد باشد و امکان مهلت تست به شما بدهند تا در صورت بروز مشکل امکان مرجوع کردن آن وجود داشته باشد.

اگر دوربین کانن دست دوم مورد نظر خود را از فروشگاهی معتبر و مطمئن خریداری کنید هم از نظر کیفیت و هم از نظر قیمت فروش برای شما سود خواهد داشت.

نکاتی که هنگام خرید دوربین کانن دست دوم باید در نظر بگیرید

  • داشتن جعبه، فاکتور خرید و اصل بودن لوازم جانبی آن
  • تمییز بودن ظاهر دوربین کانن دست دوم
  • میزان تعداد شات عکسبرداری و مدت زمان فیلمبرداری گرفته شده با دوربین
  • میزان تعداد شات کلی دوربین انخاب شده برای عکاسی (عمر کلی دوربین)
  • بررسی دقیق سلامت دوربین اعم از عدم پیکسل سوختگی و لیزر خوردگی
  • سلامت شاتر، سنسور، صفحه نمایش، پورت های اتصال و تمام اجزای سخت افزاری دوربین
  • بررسی سلامت باتری و شارژر دوربین
  • داشتن مهلت تست و امکان مرحوع کردن دوربین در صورت بروز هرگونه ایراد

دوربین دست دوم کانن

 برای خرید دوربین کانن دست دوم کانن، مواردی را باید در نظر داشته باشید که نمایندگی کانن به صورت مختصر به آنها اشاره می کنیم:

عمر مفید شاتر :

می توانید با مراجعه به سایت کانن، میزان عمر مفید شاتر دوربین کانن مورد نظر خود  را بیابید. برای اینکه بدانید شاتر دوربین مورد نظر چقدر کار کرده است، شرکت کانن، تصاویر گرفته شده توسط دوربین را شماره گذاری می کند.

به صورتی که شماره هر عکس برابر با تعداد شات‌ های دوربین تا آن لحظه می باشد. در نتیجه شماره عکس نهایی، تعداد کارکرد دوربین را مشخص می کند. اما امکان ریست کردن این شماره ها در دوربین وجود دارد.

برای تعیین کارکرد دقیق شاتر دوربین، می ‌توان از نرم افزارها و وبسایت هایی کمک گرفت که با دریافت فایل آخرین عکس دوربین، تعداد دقیق کارکرد شاتر را تعیین می کنند.

سنسور دوربین :

نوع و اندازه و دقت سنسور دوربین، بر کیفیت تصاویر ثبت شده دوربین کانن تاثیر چشمگیری دارد که در هنگام خرید دوربین کانن دست دوم کانن باید به این فاکتور توجه زیادی نمود.

نمایشگر دوربین :

یک صفحه تماما سفید را با دوربین دست دوم کانن بررسی کنید، در این صورت، پیکسل ‌های سوخته به راحتی دیده می شوند. با این کار می توانید از سلامت نمایشگر دوربین کانن مطمئن شوید.

بدنه دوربین :

ظاهر و بدنه دوربین نیز از عواملی است که باید در خرید دوربین کانن دست دوم کنون مورد توجه قرار بگیرد. هنگام خرید دوربین دست دوم کنون، اطمینان حاصل کنید که دوربین دچار ترک خوردگی، تورفتگی، شکستی و… نباشد و دکمه های شاتر و تنظیمات و سوکت ها نیز سالم و بی عیب و نقص باشند.

لنز دوربین :

توجه داشته باشید که عناصر اپتیکی موجود در جلو و عقب لنز دوربین کانن، سالم و تمیز باشند. تمامی اتصالات و نیز فوکوس لنز را نیز مورد بررسی و ارزیابی قرار دهید.

علاوه بر اینها اگر قصد فروش دوربین کانن دست دوم کنون خود را دارید، به راحتی و در کوتاه ترین زمان ممکن می توانید از طریق سایت ها و مراکز خرید و فروش دوربین کانن دست دوم کنون اقدام نمایید. برای فروش دوربین دست دوم کنون خود، مشخصات دقیق دوربین خود را به خریدار ارائه دهید. همچنین اطلاعات مربوط به تعداد شات، تاریخ ساخت، نوع سنسور و… را به مشتری ارائه نمایید تا آگاهی و نیز اعتماد مشتری را برای خرید دوربین دست دوم کنون خود افزایش دهید. بهتر است هیچ کدام از ویژگی ها و قابلیت های دوربین از قلم نیفتد.

در صورت تمایل مشتری به خرید دوربین کانن دست دوم کانن شما، می توانید دوربین خود را در کمترین زمان و به ساده ‌ترین شکل ممکن بفروشید و مبلغ آن را در محل دریافت نمایید.

دوربین دست دوم کانن

شما مشتریان عزیز اگر قصد خرید دوربین دست دوم کانن را دارید، به راحتی و با اعتماد کامل می توانید از بین دوربین های کارکرده و دست دوم کانن، بهترین دوربین را با توجه به شرایط و بودجه خود، انتخاب نمایید، اگر هم به فکر فروش دوربین کانن دست دوم کنون خود هستید، کافی است از طریق شماره تلفن های موجود در سایت با ما تماس بگیرید.

دوربین دست دوم کانن

نکاتی درباره خرید دوربین کانن دست دوم

در سال های اخیر محصولات عکاسی کمپانی کانن بخصوص دوربین کانن در بازار بسیار متنوع و گسترده شده است. وجود این تنوع در بازار باعث شده تا عکاسان تمایل به فروش محصولات خود و ارتقاء آنها داشته باشند تا بتوانند از تکنولوژی های پیشرفته تر در دوربین های کانن بهره مند شوند. در این بین علاقه مندانی هم هستند که توانایی خرید دوربین های کانن در حد نو را ندارند. در نتیجه امکان خرید دوربین دست دوم کانن موجب می شود تا بتوانند با پرداخت هزینه کمتر دوربین حرفه ای تری را انتخاب و آن را خریداری نمایند.

در خرید دوربین دست دوم کانن، وسعت انتخاب ها موجب سردرگمی مشتریان خواهد شد. در این مواقع راهنمای خرید دوربین کانن دست دوم کانن می تواند تا حد زیادی به آنها کمک کند تا دوربین دلخواه را انتخاب نمایند و خرید مناسب تری داشته باشند.

پیش از خرید دوربین دست دوم کانن باید دقت داشته باشید که در مورد مشخصات و عملکرد انواع دوربین های کانن اطلاعات کافی داشته باشید. امروزه با استفاده از اینترنت در وبسایت های مختلف می توان اطلاعات جامعی از انواع دوربین های عکاسی بدست آورد.

در ابتدا هزینه ای که برای خرید دوربین دست دوم کانن پرداخت می کنید را در نظر بگیرید. با توجه به بودجه خود می توانید دوربین های زیادی را انتخاب و خریداری نمایید. سپس امکاناتی که از دوربین عکاسی خود انتظار دارید را مشخص کنید تا بتوانید گزینه های انتخاب خود را محدودتر و خرید دوربین را برای خود راحت تر نمایید. بعد از انتخاب دوربین دست دوم کانن، ابتدا ظاهر و بدنه دوربین را چک کنید. باید بدنه دوربین، صفحه نمایش و لنز دوربین را به خوبی بررسی کنید تا از عدم خش یا خوردگی در هر کدام از قسمت‌ ها مطمئن شوید.

همچین باید مطمئن شوید که دوربین کانن دست دوم کانن دچار آب خوردگی نشده باشد که با بررسی جای باتری دوربین می توانید از زنگ زدگی آن اطمینان حاصل نمایید. برای خرید دوربین دست دوم کانن لازم است تمامی قسمت های دوربین را که قابل باز شدن است باز کنید تا از سلامت آن مطمئن شوید. در هنگام خرید دوربین دست دوم کانن بررسی کنید که دوربین دارای قابلیت فیلمبرداری نیز باشد. همچنین قابلیت اتصال به میکروفون خارجی و نیز  اتصالات بی سیم میکروفون به دوربین را چک کنید تا با کیفیت قابل قبول و امکان ضبط صدای مناسبتر فیلمبرداری کنید.

در دوربین های SLR کانن لنز دوربین قابل تعویض می باشد. برای بررسی لنز، آن را روی یک دوربین سالم سوار کنید تا مطمئن باشید که اتصالات آن سالم هستند. همچنین خط و خشی نباید روی لنز وجود داشته باشد. فوکوس خودکار و فوکوس دستی لنز را نیز مورد بررسی قرار دهید. رشد قارچ‌ها از عواملی است که می‌‌تواند به لنز آسیب برساند. حتما از عدم رشد قارچ، اطمینان حاصل کنید. برای بررسی سنسور دوربین که فاکتور مهمی برای انتخاب دوربین عکاسی به شمار می آید، از یک صفحه کاملا سفید و کاملا سیاه عکس بگیرید. تصویر را بررسی کنید تا پیکسل های سوخته روی تصویر نشان داده شوند. همچنین با این کار آلودگی و گرد و غبار روی سنسور نیز مشخص می‌‌شود.

برای بررسی صفحه نمایش نیز می توانید از تصاویر تماما سفید یا تماما سیاه استفاده کنید. همچنین از سلامت قابلیت لمسی صفحه نمایش دوربین نیز اطمینان حاصل کنید. علاوه بر اینها در هنگام خرید دوربین کانن دست دوم کانن، اطمینان حاصل کنید لوازم جانبی دوربین  به طور کامل در جعبه آن موجود باشد تا از اصالت دوربین اطمینان حاصل فرمایید. لوازم جانبی دوربین در داخل دفترچه راهنمای موجود در جعبه ذکر شده اند.  علاقه مندان به خرید دوربین دست دوم کانن، علاوه بر مطالعه مقاله راهنمای خرید دوربین کانن دست دوم کانن، برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانند از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت با ما در تماس باشند.

دوربین دست دوم کانن