تماس با نمایندگی کانن

آدرس نمایندگی کانن: تهران, میدان جمهوری, جنب مترو نواب, برج سهیل, طبقه 11, واحد 1103

شماره تماس نمایندگی کانن:

021-66576190 ، 021-66857692

021-66864034 ، 021-66384863

درباره ی نمایندگی کانن

تاسیس نمایندگی کانن در ایران به بیش از نیم قرن پیش باز می گردد و در دو حوزه فروش  محصولات کانن و خدمات پس از فروش فعالیت می کند.

واحد فروش نمایندگی رسمی کانن واقع در میدان جمهوری، برج سهیل می باشد. شما می توانید تمامی محصولات کانن اعم از دوربین های عکاسی و فیلمبرداری، چاپگرهای کانن، اسکنرهای کانن و دستگاه های کپی کانن را به صورت حضوری از فروشگاه کانن خریداری کنید.

کارشناسان نمایندگی کانن در ایران به شما در انتخاب دوربین مناسب کمک می کند. قبل از خرید می توانید با نمایندگی کانن در ایران صحبت کنید و با کمک کارشناسان ما بهترین و مناسب ترین مدل را برای خود انتخاب کنید.

ما به عنوان نماینده رسمی کانن در کشور عزیزمان ایران با ارائه خدمات عکاسی و فیلمبرداری و فناوری های جدید با ارائه جدیدترین زمینه های حرفه ای و با ورود به عرصه هنر برای علاقمندان به عکاسی و ارائه خدمات عکاسی و تصویربرداری کسب درآمد کنیم.

درباره نمایندگی کانن

فروشگاه شرکت کانن در جمهوری، برج سهیل، با دو دهه فعالیت در ایران، «تضمین بهترین قیمت» و «تضمین اصالت محصولات» را که دو اصل اساسی است که فروشگاه کانن از روز اول تلاش خود را بر آن داشته است و با رعایت این دو اصل هر ساله حوزه های جدیدی از فروش کالا و خدمات را به دایره فعالیت خود افزوده است.

شماره تماس نمایندگی کانن

برای تماس با نمایندگی کانن در ایران می توانید با شماره های ذکر شده در سایت تماس بگیرید و از خدمات تلفی رایگان شرکت کانن از قبیل مشاوره رایگان در خصوص خرید دوربین های کانن، لنز کانن، پرینتر، اسکنر، فتوکپی و ویدئو پروژکتور و همچنین خدمات آن ها مانند دریافت هزینه تعمیرات و راهنمایی نصب آن ها با تماس با نمایندگی رسممی کانن بهره مند شوید. 

نمایندگی کانن در جمهوری

فروشگاه نمایندگی کانن جمهوری در میدان جمهوری، تقاطع خیابان آذربایجان و بزرگراه شهید نواب صفوی، برج اداری سهیل، طبقه یازدهم، واحد 1103 واقع شده است و علاقه مندان به دوربین های کانن می توانند با مراجعه حضوری به کانن، تمامی دوربین ها و لنزهای کانن را از نزدیک مشاهده کنند و با کمک کارشناسان فروشگاه کانن محصول مورد نظر را انتخاب کنند. تمامی محصولات ارائه شده در نمایندگی کانن جمهوری اورجینال و دارای ضمانت اصالت کالا و گارانتی معتبر 36 ماهه و بیمه نامه شرکت کارآفرین 15 ماهه می باشد. همچنین می توانید با تماس با شماره های درج شده در سایت از مشاوره رایگان کارشناسان ما استفاده کنید.

کارشناسان مجموعه علاوه بر ارائه مشاوره های تخصصی درباره نحوه استفاده و نگهداری از محصولات، به ارائه قیمت هر یک از کالاها و رفع ایرادات قابل حل توسط مشتری می پردازند.

خدمات انجام شده در نمایندگی کانن در جمهوری برج سهیل :

  • فروش دوربین های کانن و لنزهای کانن
  • فروش لوازم جانبی دوربین عکاسی و فیلمبرداری مانند کارت حافظه، کیف دوربین عکاسی و…
  • فروش ماشین های اداری کانن شامل پرینتر کانن، دستگاه کپی کانن، اسکنر کانن و فکس کانن.
  • تعمیر و خدمات محصولات کانن مانند دوربین عکاسی، لنز دوربین کانن، پرینتر کانن و…
  • راهنمایی و مشاوره رایگان در مورد خرید محصولات کانن
  • 36 ماه گارانتی معتبر و 15 ماه بیمه نامه شرکتی

شرایط گارانتی در نمایندگی کانن در جمهوری:

گارانتی 36 ماهه نمایندگی کانن در واقع تضمینی بر اصالت محصولات و کیفیت خدمات پس از فروش ارائه شده توسط این شرکت می باشد. گارانتی شامل سرویس رایگان دوره ای، بروزرسانی محصولات و کلیه مشکلات یا ایرادات مربوط به خط تولید دوربین ها و لنزهای کانن می باشد. این بدان معناست که هر گونه ایراد مربوط به خط تولید کارخانه محصولات کانن در طول مدت گارانتی، بلافاصله توسط شرکت کانن پوشش داده و جایگزین خواهد شد.

هنگام خرید دوربین عکاسی و فیلمبرداری از نمایندگی کانن؛ کارت گارانتی 36 ماهه دوربین که گارانتی محصولات کانن در ایران است را از کارشناس فروش دریافت خواهید کرد. کارت گارانتی شامل توضیحاتی در مورد شرایط گارانتی و اقلام تحت پوشش محصولات کانن می باشد.

موارد شامل گارانتی دوربین کانن در نمایندگی کانن

  • کلیه مشکلات و ایرادات مربوط به خط تولید طبق فراخوان شرکت کانن و نمایندگی دوربین کانن در ایرات
  • سرویس رایگان سنسور دوربین (سنسور CMOS – سنسور CCD)
  • به روز رسانی کامل دوربین و لنز کانن بر اساس برنامه زمان بندی اعلام شده از سوی کمپانی و نمایندگی کانن
  • رفع سوختگی پیکسل به طور مکرر (به جز زمانی که دوربین در معرض لیزر یا اشعه قرار گرفته باشد)
  • نصب کلیه برنامه های تنظیم و اداجاست دوربین و لنز به صورت رایگان

شماره تلفن نمایندگی دوربین کانن در جمهوری

شما کاربران گرامی می توانید برای پرسیدن تمامی سوالات مرتبط با دوربین های عکاسی و فیلمبرداری در هر زمان با کارشناسان نمایندگی ما تماس بگیرید و همچنین می توانید به فروشگاه کانن واقع در خیابان جمهوری، پایین میدان جمهوری، جنب مترو نواب برج اداری سهیل واحد 1103 قبل از خرید با شماره های درج شده در سایت نمایندگی ارتباط براقرار کرده و مشاوره رایگان بگیرید و تمامی سوالات خود را در مورد ویژگی های هر محصول و قیمت روز آن بپرسید. همچنین می توانید تمامی مسائل مربوط به مراقبت و استفاده از دوربین های کانن و ماشین های اداری کانن را از کارشناسان ما دریافت کنید.

خط شماره 1: 66857692 -021

خط شماره 2: 66864034 -021

خط شماره 3: 66576190 -021

خط شماره 4: 66384863 -021

تعمیرات محصولات کانن در نمایندگی جمهوری

یکی از مهمترین سوالاتی که کاربران در هنگام تعمیر محصولات کانن می پرسند این است که آیا تعمیرات در نمایندگی جمهوری کانن دارای گارانتی می باشد و آیا گارانتی برای سلامت کامل دوربین بعد از سرویس وجود دارد؟

کلیه تعمیرات انجام شده در نمایندگی کانن دارای 3 ماه گارانتی می باشد و در صورت تعمیر یا تعویض در صورت بروز مجدد مشکل در مدت 3 ماه پس از انجام سرویس مجددا توسط مرکز خدمات بصورت رایگان بررسی می شود و بر طبق گارانتی ایراد برطرف می گردد.

خرید دوربین عکاسی از نمایندگی کانن

آدرس نمایندگی canon جمهوری :

دسترسی از منطقه های شمال تهران: تهران، اتوبان چمران جنوبی، خیابان توحید، پایین تر از میدان جمهوری، تقاطع اتوبان نواب و خیابان آذربایجان، برج اداری سهیل، طبقه یازدهم، واحد1103 (دارای پارکینگ اختصاصی)

دسترسی از منطقه های غرب تهران: تهران، ابتدای خیابان جمهوری، پایین تر از میدان جمهوری، تقاطع بزرگراه نواب و خیابان آذربایجان غربی، برج اداری سهیل، طبقه 11، واحد 1103 (دارای پارکینگ اختصاصی)

دسترسی از منطقه های جنوب تهران: تهران، اتوبان نواب شمال، نرسیده به میدان جمهوری، جنب مترو نواب صفوی( ضلع غربی اتوبان)، برج سهیل، طبقه یازدهم، واحد 1103 (دارای پارکینگ اختصاصی)

دسترسی از طریق مترو: تهران، خط 2 مترو (صادقیهفرهنگسرا)، ایستگاه مترو نواب صفوی، جنب درب ورودی مترو، برج اداری سهیل، طبقه یازدهم، واحد1103