شارژر دوربین کانن CB-2LDC برای باتری NB-11L

  • ابعاد:  8*5*2 سانتی متر
  • ولتاژ ورودی:  100-240 ولت
  • ولتاژ خروجی:  0.41 آمپر, 4.2 ولت
  • مخصوص باتری:  Canon NB-11L
  • وزن:  40 گرم
دسته بندی : برند:

580,000 تومان

شارژر دوربین کانن CB-2LDC برای باتری NB-11L
شارژر دوربین کانن CB-2LDC برای باتری NB-11L

580,000 تومان

امروز ما در نمایندگی کانن قصد معرفی و بررسی شارژر دوربین کانن CB-2LDC برای باتری NB-11L را داریم. پس در ادامه با ما همراه باشید.

معرفی و بررسی شارژر دوربین کانن CB-2LDC برای باتری NB-11L

شارژر دوربین کانن CB-2LDC برای باتری کانن NB-11L یکی از باتری های با کیفیت در بازار از نظر کارایی و قدرت شارژ است. این باتری با استفاده از جدیدترین فناوری روز دنیا در مورد باتری های دوربین دیجیتال در این شارژر توانسته است با طراحی عالی خود به استانداردهای لازم برای شارژ تلفن همراه دست یابد. پیشرفت و تغییر در این شارژر نسبت به شارژرهای نسل قبل کاملاً مشهود است.

همچنین شارژر دوربین کانن CB-2LDC برای باتری NB-11L طوری طراحی شده است که در هر شرایطی به راحتی می توانید آن را با خود حمل کنید. شارژر Canon CB-2LD به طور انحصاری قابلیت شارژ باتری NB-11L را دارد ، بنابراین CB-2LDC یک شارژر اختصاصی باتری لیتیوم یون است.

شارژر دوربین کانن CB-2LDC برای باتری NB-11Lاز نظر ویژگی های ایمنی ، این محموله دارای هر دو مارک ROHS و CE است. شارژر Canon CB-2LDC دارای مجوز ROHS از اروپا است ، وجود این مجوز به این معنی است که شارژر دوربین کانن CB-2LDC برای باتری NB-11L فاقد مواد مضر برای انسان است.

در بدنه این شارژر هیچ عنصر کادمیوم ، جیوه ، کروم ، PBB ، BDE و سرب. علاوه بر این مجوز ، شارژر Canon CB-2LDC همچنین دارای مجوز CE از اتحادیه اروپا است ، این مجوز نشان می دهد که شارژر CB-2LDC برای محافظت از سلامتی و ایمنی با حداقل شرایط اساسی مشخص شده در زمینه تولید مطابقت دارد مصرف کنندگان و محیط زیست نیز هست.

شارژر دوربین کانن CB-2LDC برای باتری NB-11L

 

مانند اکثر شارژرهای کانن ، این مدل نیز به رنگ سیاه طراحی شده است و می توان سوکت های شارژر CB-2LDC را بدون هیچگونه تبدیل متصل کرد. چراغ های LED دوگانه برای کمک بیشتر کاربر به این شارژر طراحی شده اند و LED با عنوان Charging روی شارژر CB-2LDC در حالی که باتری شارژ می شود به طور مداوم نارنجی روشن می شود. LED دیگر که در زیر چراغ اول Full نامیده می شود ، پس از پر شدن باتری سبز می شود.

شارژر دوربین کانن CB-2LDC برای باتری NB-11L را می توان با باتری های لیتیوم یون با ولتاژ جهانی 100 ولت – 240 ولت شارژ کرد.

شارژر دوربین کانن CB-2LDC برای باتری NB-11L از ویژگی های منحصر به فرد این شارژر می توان به مدت زمان شارژ باتری اشاره کرد و حداکثر زمانی که برای شارژ باتری لیتیوم یون NB-11L با شارژر CB-2LD باید حدود 2 ساعت باشد. استفاده از لوازم جانبی کلیدی برای هر محصول دیجیتالی ، کیفیت زندگی و کیفیت دستگاه شما را تضمین می کند. این شارژرها برای استفاده با باتری های اصلی کانن در نظر گرفته شده اند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و یا مشاوره با کارشناسان ما در نمایندگی کانن تماس حاصل فرمایید.

سایر
سازگار با باتری

NB-11L

ولتاژ مورد نیاز

100v – 240v

کشور سازنده

چین

تماس با کارشناسان