دوربین بدون آینه کانن Canon EOS R5 Mirrorless Camera Body

(دیدگاه 2 کاربر)

مشخصات دوربین بدون آینه کانن EOS R5:

  • سنسور 45 مگاپیکسلی Dual Pixel CMOS فول فریم
  • توانایی فیلمبرداری 4k/120p یا Oversampled 4K تا سرعت 30p
  • فیلمبرداری با کیفیت 8K با پشتیبانی فرمت Raw یا ضبط HDR PQ و 10 بیت 4:2:2 C-Log
  • پوشش 100 درصدی سیستم اتوفوکوس Dual Pixel II با قابلیت تشخیص انسان و حیوان
  • عکاسی پیاپی با سرعت 12 فریم بر ثانیه/ 20 فریم بر ثانیه (شاتر مکانیکی/الکترونیکی)
  • صفحه نمایش کاملا متحرک 3.2 اینچی با رزولوشن 2.1 میلیون نقطه
  • تصاویر 10 بیت HDR با فرمت HEIF
  • 1 عدد اسلات CFExpress، 1 عدد اسلات UHS-II SD
  • منظره‌یاب الکترونیکی OLED با رزولوشن 5.76 میلیون نقطه و ضریب تازه‌سازی 120 فریم بر ثانیه
  • دارای WIFI ، Bluetooth ، FTP
  • عمر باتری براساس رده‌بندی CIPA تا 320 شات (با استفاده از EVF)

200,000,000 تومان

دوربین بدون آینه کانن EOS R5
دوربین بدون آینه کانن Canon EOS R5 Mirrorless Camera Body

200,000,000 تومان

دوربین بدون آینه کانن Canon EOS R5 Mirrorless Camera Body برای ساختن تصویری حرفه‌ای که به وضوح، سرعت و قابلیت‌های فیلم‌برداری نیاز دارد بوجود آمده است. این دوربین بدون آینه تمام فریم با تنظیم استاندارد جدیدی برای قابلیت انعطاف‌پذیری، از یک سنسور 45MP CMOS که به تازگی توسعه یافته است، امکان ضبط فیلم خام 8K، فیلمبرداری مداوم با سرعت 12 فریم در ثانیه با شاتر مکانیکی را ارائه می‌دهد و اولین دوربین EOS است که دارای سنسور 5 محوره است.

سنسور و پردازنده دوربین بدون آینه کانن EOS R5 

سنسور دوربین بدون آینه کانن EOS R5 همچنین با پردازنده تصفیه شده تصویر DIGIC X جفت می‌شود تا نسل جدیدی از Dual Pixel CMOS AF را برای عملکرد فوکوس سریع، روان و هوشمند با استفاده از 1053 نقطه قابل انتخاب که کل زمینه دید را پوشش می‌دهد، آغاز کند. این سیستم تمرکز همچنین برای استفاده از فناوری عمیق یادگیری برای ردیابی موضوعی و همچنین تشخیص دقیق چشم، صورت و سر برای افراد و حیوانات به روز شده است.

خرید دوربین بدون آینه کانن EOS R5 

دوربین بدون آینه کانن Canon EOS R5 Mirrorless Camera Body

دوربین بدون آینه کانن Canon EOS R5 Mirrorless Camera Body که در اطراف یک سنسور CMOS تمام فریم 45 مگاپیکسلی ساخته شده است، هم از عکس‌های با وضوح بالا و هم از خروجی ویدئو استفاده می‌کند و پردازشگر تصویر دقیق DIGIC X با سرعت زیادی مکمل این موضوع است. حساسیت از ISO 100-51200، که می‌تواند به ISO 102400 افزایش یابد، مناسب کار در شرایط مختلف روشنایی است در حالی که عکس‌برداری سریع و مداوم تا 12 فریم در ثانیه با شاتر مکانیکی یا بی‌ سیم 20 فریم در ثانیه با شاتر الکترونیکی، برای کار با سوژه های متحرک ایده‌آل است.

دوربین بدون آینه کانن EOS R5 با تکمیل دارایی‌های تصویربرداری، اگرچه از طراحی جدیدی برخوردار است، اما برای کاربران سری 5 EOS نیز احساس آشنایی دارد. منظره یاب الکترونیکی با رزولوشن بالا به خصوص 0.5 اینچ 5.76 متر با سرعت واقعی 120 فریم در ثانیه ارائه می‌‌شود در حالی که مانیتور LCD با صفحه لمسی 3.2 اینچی دارای طراحی زاویه متنوعی برای پاسخگویی به نیازهای وبلاگ و همچنین استفاده از زاویه‌های پایین و بالا است.

LCD با وضعیت بالا باعث ایجاد یک جریان کاری بصری می‌شود و دوربین همچنین دارای اسلات کارت حافظه دوگانه است – یک CFexpress نوع B، یک SD UHS-II – همراه با اتصال بی‌سیم بلوتوث و Wi-Fi را شامل می‌باشد.

فیلمبرداری و تصویر‌ برداری دوربین بدون آینه کانن EOS R5 

مزایای بیش از عکسبرداری، سنسور 45 فریم تمام فریم کامل همچنین امکان ضبط فیلم خام با رزولوشن بالا DCI 8K 30 فریم در ثانیه را به همراه ضبط 4K تا 120 فریم در ثانیه در 10 بیت 4: 2: 2 با Canon Log را امکان‌پذیر می‌کند. ضبط HDR-PQ نیز امکان دارد، تولید HDR در دوربین بدون آینه کانن EOS R5  و ضبط خارجی از طریق پورت HDMI از یک خروجی 4K تمیز تا 60 فریم در ثانیه پشتیبانی می‌کند. گزینه‌های فشرده سازی All-I و IPB به همراه امکان استفاده از Dual Pixel CMOS AF هنگام عکسبرداری تا 8K خام در دسترس است.

نمونه تصویر دوربین بدون آینه کانن EOS R5 

نمونه تصویر کانن EOS R5

اولین بار برای دوربین بدون آینه کانن Canon EOS R5 Mirrorless Camera Body دارای لرزشگیر تصویر پنج محوره با تغییر سنسور است که لرزش دوربین را تا هشت توقف قابل توجه جبران می‌کند تا واقعا لرزش دوربین را جبران کند و مناسب عکس‌برداری دستی با سرعت شاتر کندتر باشد. این سیستم تثبیت‌کننده همچنین با لرزشگیر نوری مبتنی بر لنز هم برای لنزهای RF بومی و هم برای لنزهای EF سازگار هماهنگ است.

فوکوس دوربین بدون آینه کانن EOS R5 

سنسور Dual Pixel CMOS AF II به روز شده دارای 1053 نقطه فوکوس قابل انتخاب است که تقریباً 100٪ قاب تصویر را برای پوشش گسترده و یکنواخت پوشش می‌دهد.

این سیستم فوکوس عملکرد فوکوس روان و سریع را به روشی مشابه نحوه فوکوس دوربین فیلمبرداری ارائه می دهد. این سیستم دو فوتودایود جداگانه را در هر پیکسل ادغام می‌کند تا شبکه‌ای گسترده و متراکم از عناصر جمع کننده تشخیص فاز را در اکثر سنسورهای تصویر فراهم کند تا شکار فوکوس را برای کنترل سریع‌تر و مستقیم‌تر قرار دادن کانون کاهش دهد.

هنگام کار با تصاویر ثابت، این سیستم فوکوس برای بدست آوردن فوکوس به سرعت و با دقت کار می‌کند و آن را برای عکسبرداری و ردیابی سوژه‌های متحرک مناسب می‌کند تا با هر عکس فوکوس مهم حاصل شود. هنگام فیلمبرداری، حالت Movie Servo AF فوکوس صاف و طبیعی را هنگام تغییر از سوژه‌های مختلف یا فواصل مختلف در داخل صحنه و همچنین توانایی تعیین حساسیت ردیابی، سرعت AF و اولویت پیگیری چهره ارائه می‌دهد.

با بهره‌گیری از سیستم Touch AF، تمرکز فوکوس به سادگی و با لمس عناصر موجود در صحنه روی صفحه لمسی امکان‌پذیر است تا بتوانید به صورت بصری فوکوس را تغییر دهید. ردیابی موضوع در فیلم‌ها نیز به دلیل توانایی سیستم Dual Pixel CMOS AF در تشخیص سوژه‌ها و حفظ تمرکز هنگام کار در مناظر تغییر یافته یا بهم ریخته افزایش می‌یابد.

ردیابی موضوعی نیز با استفاده از فناوری عمیق یادگیری، که به بهبود تدریجی توانایی سیستم تمرکز در شناخت سریع و دقیق افراد و افراد حیوانات کمک می‌کند، سودمند شده است. این فناوری همچنین از عملکردهای دقیق‌تر تشخیص چشم، صورت و سر، هم برای افراد و هم برای حیوانات، برای برنامه‌های پرتره مناسب است.

طراحی بدنه و اتصالات دوربین بدون آینه کانن EOS R5 

منظره‌یاب الکترونیکی با وضوح بالا 5.67m-dot 0.5 “ابزاری روشن و دقیق برای مشاهده سطح چشم فراهم می‌کند و سرعت تازه سازی سریع 120 فریم در ثانیه ارائه یک حرکت طبیعی را برای یک تجربه منظره‌یاب واقعی‌تر ارائه می‌دهد.

صفحه نمایش لمسی LCD 3.3 اینچی 2.1 میلی‌متری دارای طراحی زاویه متنوعی است که از ضبط در روبرو بهره می‌برد، مانند موارد نیاز به vlogging، همچنین از زاویه عکسبرداری بالا و پایین کار می‌کند.

برای بررسی سریع تنظیمات دوربین بدون آینه کانن EOS R5 و عکس‌برداری می توان از LCD وضعیت بالا استفاده کرد.

اسلات کارت حافظه‌ی دوگانه کانن R5

دوربین بدون آینه کانن Canon EOS R5 Mirrorless Camera Body دارای دو اسلات کارت حافظه CF express Type B و SD UHS-II است که به شما امکان استفاده همزمان از دو نوع کارت حافظه مختلف را می‌دهد. این قابلیت برای زمان فیلم‌برداری با کیفیت 8K که نیاز به حجم بالای حافظه جانبی و سرعت پردازش بالا برای ثبت وضوح بالا دارد، فوق‌العاده است. اسلات CF express ( Type B ) دارای سرعت بالاتری نسبت به SD UHS-II است که برای این دوربین باکیفیت لازم است.

قیمت دوربین بدون آینه کانن EOS R5 

کانن EOS R5

یک هدفون 3.5 میلی‌متری و یک درگاه میکروفون خارجی 3.5 میلی‌متری برای بهبود قابلیت نظارت و ضبط صدا وجود دارد.

طراحی بدنه تصفیه شده شامل چهار صفحه کنترل مجزا در سراسر بدن برای کنترل لمسی بصری است و از یک کنترل‌ کننده جوی استیک در پشت دوربین کانن برای انتخاب سریع و بصری نقطه فوکوس و پیمایش منو استفاده می‌شود.

طراحی بدنه با دوام و آب‌بندی شده برای کنترل شرایط سخت کار و آب‌ و‌ هوای نامناسب ساخته شده است.

باند Wi-Fi 5 گیگاهرتز و 2.4 گیگاهرتز برای انتقال سریع پرونده به دستگاه تلفن همراه در دسترس است و بلوتوث نیز برای اتصال ثابت دستگاه از طریق برنامه Canon Camera Connect در دسترس است.

دوربین R5 با بدنه مقاوم و دوام بالا

دوربین کانن R5 دارای بدنه‌ای از جنس آلیاژ منیزیم است که مقاومت بالایی در برابر نفود رطوبت و گزد و غبار دارد، ولی در عین حال دارای وزن کم و سبکی است و کاربر هنگام استفاده احساس خوش دستی نسبت به بدنه دارد.

باتری قدرتمند کانن LP-E6NH

باتری جدید مدل LP-E6NH برای دوربین Eos R5 کانن قرار داده شده است که با ظرفیت 2130 میلی‌آمپر که نسبت به مدل قبلی خود LP-E6N افزایش آمپر قابل توجهی را داشته است. باتری کانن LP-E6NH به شما این امکان را می‌دهد که تعداد شات بالاتری را با هر بار شارژ کامل دوربین عکاسی کنید و ظرفیت آن از 14Wh به 16Wh افزایش یافته است.

دوربین کانن EOS R5 قابلیت سازگاری با گریپ کانن مدل BG-R10 است که در آن قابلیت استفاده همزمان از دو باتری دارد و  شما می‌توانید دو برابر عکاسی یا فیلمبرداری کنید. مخصوصا اینکه استفاده گریپ دوربین کانن R5، کنترل دوربین را برای شما راحت‌تر می‌کند.

تجهیزات داخل جعبه دوربین:

  • بدنه‌ی دوربین کانن Eos R5
  • کاور دوربین مدل R-F-5
  • شارژر باتری کانن مدل LC-E6E
  • باتری کانن مدل LP-E6NH
  • کاور باتری
  • کابل شارژ
  • IFC Cable IFC-100U + Protector
  • بند دوربین مدل ER-EOS R5
  • دفترچه راهنمای دوربین کانن Eos R5

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره شما می‌توانید با کارشناسان ما در نمایندگی کانن تماس حاصل فرمایید.

مشخصات فیزیکی
ابعاد

138x98x88 میلیمتر

سایر
ابعاد حسگر

اندازه حسگر Full Frame

ابعاد عکس

1:1, 4:3, 3:2, 16:9

اتصال USB

دو پرت USB 3.2

اسپیکر داخلی

مونو

پردازشگر

Digic X

حساسیت - ایزو

100-51200 ISO

2 دیدگاه برای دوربین بدون آینه کانن Canon EOS R5 Mirrorless Camera Body

  1. آواتار نغمه

    نغمه

    کانن همیشه دوربین هاش عالیه

  2. آواتار آسیه رحمانی

    آسیه رحمانی

    این دوربین چند مگاپیکسل موثر دارد؟

    • آواتار Ebrahimi

      Ebrahimi

      سلام روزخوش
      دوربین R5 دارای سنسور فول فریم ۴۵ مگاپیکسلی می باشد

دیدگاه خود را بنویسید

تماس با کارشناسان