دوربین بدون آینه کانن Canon EOS R6 Mirrorless Camera Body

(دیدگاه 1 کاربر)

پردازنده تصویر : Digic X
حسگر : CMOS
ایزو ( iso ) : 100-102400
اندازه حسگر : Full-Frame
سرعت عکاسی پیاپی : 20 فریم در ثانیه
رزولوشن فیلمبرداری : 4K با سرعت 60 فریم در ثانیه
اندازه مانیتور : 3 اینچ و کاملا متحرک
ابعاد : 138x98x88 میلیمتر

102,000,000 تومان

دوربین بدون آینه کانن Canon EOS R6 Mirrorless Camera Body
دوربین بدون آینه کانن Canon EOS R6 Mirrorless Camera Body

102,000,000 تومان

دوربین بدون آینه کانن Canon EOS R6 Mirrorless Camera Body برای عکاسی روزمره با تقاضای زیاد و ابزاری همه کاره برای تأمین نیازهای عکس و فیلم از یک گردش کار تصویربرداری معاصر است. این دوربین بدون آینه تمام فریم حول یک سنسور تصفیه شده 20MP CMOS و پردازنده DIGIC X می چرخد ​​که امکان فیلمبرداری سریع با سرعت 12 فریم در ثانیه، ضبط فیلم مناسب 4K60 و حساسیت گسترده به ISO 102400 را دارد. همچنین دارای بدنه 5 محوره است تثبیت کننده تصویر برای کمک به عکسهای ثابت هنگام کار در شرایط کم نور.

دوربین بدون آینه کانن Canon EOS R6 Mirrorless Camera Body به عنوان یک دوربین همه کاره و همه کاره، از سنسور و پردازنده نیز برای عملکرد فوکوس قوی بهره می برد. Dual Pixel CMOS AF با استفاده از 1053 نقطه قابل انتخاب که کل زمینه دید را پوشش می دهد، فوکوس سریع، روان و هوشمند را ارائه می دهد.

این سیستم تمرکز همچنین برای استفاده از فناوری عمیق یادگیری برای ردیابی موضوعی و همچنین تشخیص دقیق چشم، صورت و سر برای افراد و حیوانات به روز شده است.

دوربین بدون آینه کانن EOS R6 با تکمیل قابلیت های تصویربرداری، از یک منظره یاب الکترونیکی 0.5 و 3.69 میلی متری با جزئیات بسیار بالا، با نرخ تازه سازی 120 فریم در ثانیه و LCD صفحه نمایش لمسی 3.0 اینچی با اندازه 1.62 متر با طراحی زاویه متنوع برای تأمین نیازهای وبلاگ استفاده می کند. و همچنین از زاویه های پایین و پایین کار می کند.

علاوه بر این، اسلات کارت حافظه دو SD UHS-II فضای ذخیره سازی انعطاف پذیر را ارائه می دهد و البته بلوتوث و Wi-Fi برای اشتراک بی سیم و کنترل دوربین بدون آینه کانن Canon EOS R6 Mirrorless Camera Body از راه دور وجود دارد.

نمایشگر دوربین بدون آینه کانن Canon EOS R6 Mirrorless Camera Bodyدوربین بدون آینه کانن EOS R6سنسور فول فریم 20 مگاپیکسلی و پردازنده DIGIC X

دوربین کانن EOS R6 که در حدود یک سنسور CMOS تمام فریم 20 مگاپیکسلی ساخته شده است، وضوح متوسطی را ارائه می دهد تا بتواند گردش کار قابل کنترل تری را تکمیل کند، به ویژه برای کسانی که با وب کار می کنند و فرم های چاپ کوچک به عنوان خروجی نهایی خود هستند.

این سنسور با یک پردازشگر تصویر دقیق DIGIC X جفت شده است، که امکان عکسبرداری و فیلمبرداری چشمگیر را فراهم می کند، همراه با حساسیت از ISO 100-102400، که می تواند به ISO 204800 افزایش یابد، همراه با عکسبرداری مداوم سریع تا 12 فریم در ثانیه با یک شاتر مکانیکی یا بی سیم 20 فریم در ثانیه با شاتر الکترونیکی، برای کار با سوژه های متحرک ایده آل است.

ضبط فیلم 4K60 و Full HD 120

با دوربین بدون آینه کانن Canon EOS R6 Mirrorless Camera Body فراتر از عکسبرداری، سنسور 20MP امکان ضبط فیلم UHD 4K با حداکثر 60 فریم بر ثانیه به همراه Full HD با سرعت 120 فریم در ثانیه را برای پخش حرکت آهسته فراهم می کند. هر دو قالب را می توان در 4 بیتی: 2: 2 10 بیتی ضبط کرد و هر دو Canon Log و HDR-PQ برای کنترل بیشتر در ارائه رنگ، و متناسب با خروجی دامنه دینامیکی بالا پشتیبانی می شوند. علاوه بر این، Dual Pixel CMOS AF برای تمام تنظیمات ضبط و ضبط خارجی پشتیبانی می شود، از طریق پورت HDMI، خروجی تمیز 4K را به یک ضبط خارجی اختیاری امکان پذیر می کند.

حسگر Dual Pixel CMOS AF II

Dual Pixel CMOS AF II به روز شده دوربین بدون آینه کانن Canon EOS R6 Mirrorless Camera Body دارای 1053 نقطه فوکوس قابل انتخاب است که تقریباً 100٪ قاب تصویر را برای پوشش گسترده و یکنواخت پوشش می دهد. این سیستم فوکوس عملکرد فوکوس روان و سریع را به روشی مشابه نحوه فوکوس دوربین فیلمبرداری ارائه می دهد. این سیستم دو فوتودایود جداگانه را در هر پیکسل ادغام می کند تا شبکه ای گسترده و متراکم از عناصر جمع کننده تشخیص فاز را در اکثر سنسورهای تصویر فراهم کند تا شکار فوکوس را برای کنترل سریعتر و مستقیم تر قرار دادن کانون کاهش دهد.

در دوربین بدون آینه کانن Canon EOS R6 Mirrorless Camera Body هنگام کار با تصاویر ثابت، این سیستم فوکوس برای بدست آوردن فوکوس به سرعت و با دقت کار می کند، و آن را برای عکسبرداری و ردیابی سوژه های متحرک مناسب می کند تا با هر عکس فوکوس مهم حاصل شود. هنگام فیلمبرداری، حالت Movie Servo AF فوکوس صاف و طبیعی را هنگام تغییر از سوژه های مختلف یا فواصل مختلف در داخل صحنه و همچنین توانایی تعیین حساسیت ردیابی، سرعت AF و اولویت پیگیری چهره ارائه می دهد.

سیستم تاچ دوربین بدون آینه کانن Canon EOS R6 Mirrorless Camera Body

دوربین بدون آینه کانن Canon EOS R6 Mirrorless Camera Body با بهره گیری از سیستم Touch AF، تمرکز رک به سادگی و با لمس عناصر موجود در صحنه روی صفحه لمسی امکان پذیر است تا بتوانید به صورت بصری فوکوس را تغییر دهید. ردیابی موضوع در فیلم ها نیز به دلیل توانایی سیستم Dual Pixel CMOS AF در تشخیص سوژه ها و حفظ تمرکز هنگام کار در مناظر تغییر یافته یا بهم ریخته افزایش می یابد.

ردیابی موضوعی نیز با استفاده از فناوری عمیق یادگیری، که به بهبود تدریجی توانایی سیستم تمرکز در شناخت سریع و دقیق افراد و افراد حیوانات کمک می کند، سودمند شده است. این فناوری همچنین از عملکردهای دقیق تر تشخیص چشم، صورت و سر، هم برای افراد و هم برای حیوانات، برای برنامه های پرتره مناسب است.

تثبیت کننده تصویر Sensor-Shift

اولین بار برای دوربین های EOS ،R6 دارای تثبیت کننده تصویر پنج محوره با تغییر سنسور است که تا هشت توقف قابل توجه لرزش دوربین را جبران می کند تا جبران واقعی موثر لرزش دوربین را با توجه به عکسبرداری دستی با سرعت شاتر پایین تر انجام دهد. این سیستم تثبیت کننده همچنین با لرزشگیر نوری مبتنی بر لنز هم برای لنزهای RF بومی و هم برای لنزهای EF سازگار هماهنگ است.

طراحی بدنه و اتصال بی سیم

منظره یاب الکترونیکی با وضوح بالا 3.69m-dot 0.5 “ابزاری روشن و دقیق برای مشاهده سطح چشم فراهم می کند و سرعت تازه سازی سریع 120 فریم در ثانیه ارائه یک حرکت طبیعی را برای یک تجربه منظره یاب واقعی تر ارائه می دهد.

صفحه نمایش لمسی LCD عقب 3.0 اینچی 1.62 میلی متری دارای طراحی زاویه متنوعی است که از ضبط در جلو، مانند نیازهای vlogging و همچنین کار از زاویه عکسبرداری بالا و پایین، سود می برد.

اسلات کارت حافظه Dual SD UHS-II برای نیازهای ذخیره سازی انعطاف پذیر ارائه می شود.

اسلات کارت حافظه دوربین بدون آینه کانن Canon EOS R6 Mirrorless Camera Bodyیک هدفون 3.5 میلی متری و یک درگاه میکروفون خارجی 3.5 میلی متری برای بهبود قابلیت نظارت و ضبط صدا وجود دارد.

طراحی بدنه تصفیه شده دوربین بدون آینه کانن Canon EOS R6 Mirrorless Camera Body برای عکاسی روزمره با تقاضای زیاد و ابزاری همه کاره برای تأمین نیازهای عکس و فیلم از یک گردش کار تصویربرداری معاصر است. این دوربین بدون آینه کانن Canon EOS R6 Mirrorless Camera Body برای عکاسی روزمره با تقاضای زیاد و ابزاری همه کاره برای تأمین نیازهای عکس و فیلم از یک گردش کار تصویربرداری معاصر است.

این دوربین بدون آینه تمام فریم حول یک سنسور تصفیه شده 20MP CMOS و پردازنده DIGIC X می چرخد ​​که امکان فیلمبرداری سریع با سرعت 12 فریم در ثانیه، ضبط فیلم مناسب 4K60 و حساسیت گسترده به ISO 102400 را دارد. همچنین دارای بدنه 5 محوره است تثبیت کننده تصویر برای کمک به عکسهای ثابت هنگام کار در شرایط کم نور.

دوربین بدون آینه کانن Canon EOS R6 Mirrorless Camera Body حول یک سنسور تصفیه شده 20MP CMOS و پردازنده DIGIC X می چرخد ​​که امکان فیلمبرداری سریع با سرعت 12 فریم در ثانیه، ضبط فیلم مناسب 4K60 و حساسیت گسترده به ISO 102400 را دارد. همچنین دارای بدنه 5 محوره است تثبیت کننده تصویر برای کمک به عکسهای ثابت هنگام کار در شرایط کم نور. شامل چهار صفحه کنترل مجزا در سراسر بدن برای کنترل لمسی بصری است و از یک کنترل کننده جوی استیک در پشت دوربین برای انتخاب سریع و بصری نقطه فوکوس و پیمایش منو استفاده می شود.

دوربین بدون آینه کانن Canon EOS R6 Mirrorless Camera Body با طراحی بدنه با دوام و آب بندی شده برای کنترل شرایط سخت کار و آب و هوای نامناسب ساخته شده است.

Wi-Fi 2.4 گیگاهرتزی برای انتقال سریع پرونده به دستگاه تلفن همراه در دسترس است و بلوتوث برای برقراری اتصال ثابت دستگاه از طریق برنامه Canon Camera Connect در دسترس است.

مشخصات فیزیکی
ابعاد

138x98x88 میلیمتر

وزن

680 گرم

سایر
ابعاد حسگر

اندازه حسگر Full Frame

پردازشگر

Digic X

ابعاد عکس

1:1, 4:3, 3:2, 16:9

اتصال USB

دو پرت USB 3.2

اسپیکر داخلی

مونو

خروجی HDMI

micro-HDMI

1 دیدگاه برای دوربین بدون آینه کانن Canon EOS R6 Mirrorless Camera Body

  1. آواتار سمانه

    سمانه

    قیمتتون نسبت به بازار خیلی بهتره

دیدگاه خود را بنویسید

تماس با کارشناسان