دوربین بدون آینه کانن EOS R100 با لنز RF-S 18-45mm

(دیدگاه 8 کاربر)
  • سنسور 24.1 مگاپیکسلی CMOS (APS-C)
  • پردازنده DIGIC 8
  • فوکوس خودکار Dual Pixel CMOS AF با 143 منطقه AF
  • 6.5 فریم در ثانیه عکاسی پیاپی
  • حساسیت ایزو 100 تا 25600 ISO
  • فیلترهای خلاق و کمک خلاق
  • فیلم 4K (برش) تا 24 فریم در ثانیه و فیلم Full HD تا 60 فریم در ثانیه
  • کوچک و سبک (356g)
  • دارای فلاش داخلی
  • صفحه نمایش LCD 3 اینچی 1.04 متری
  • WIFI و Bluetooth با اسلاید کارت جافظه SD
  • ساخت ژاپن

29,800,000 تومان

دوربین بدون آینه کانن EOS R100 با لنز RF-S 18-45mm
دوربین بدون آینه کانن EOS R100 با لنز RF-S 18-45mm

29,800,000 تومان

دوربین بدون آینه کانن EOS R100 با لنز RF-S 18-45mm جانشین اصلی دوربین کانن 2000D است. این مدل با سنسور برش 24 مگاپیکسلی بسیار توانایی بیشتری نسبت به دوربین قدیمی‌تر دارد و اصول تصویربرداری را به خوبی انجام می‌دهد، فوکوس خودکار و موتورهای ویدئویی در مقایسه با جایگزین‌های معاصر میان‌دوره‌ای مدرن به نظر می‌رسند.

دوربین بدون آینه کانن EOS R100 که برای تولیدکنندگان محتوای مدرن و مبتدیان با ابعاد کوچک و قابل حمل طراحی شده است، امکانات گسترده‌ای را برای تنوع در برنامه‌های چندرسانه‌ای ارائه می‌دهد. قابلیت‌های عالی عکسبرداری آن با شروع از حسگر CMOS با ابعاد APS-C به اندازه 24.1 مگاپیکسل و پردازنده DIGIC 8 آغاز می‌شود و همچنین دوربین قابلیت ضبط ویدیو با کیفیت 4K در سرعت 24 فریم در ثانیه با برش را نیز فراهم می‌کند.

کانن EOS R100 دوربین کوچکی برای ثبت لحظات زندگی با کیفیت بالا و اندازه کوچک است، EOS R100 سبک‌ترین دوربین از سری EOS R از کانن تا به امروز است و دارای وزن تنها ۳۵۶ گرم است.

دوربین بدون آینه Canon EOS R100

مشخصات دوربین بدون آینه کانن R100

دوربین کانن R100 از یک سنسور CMOS APS-C با رزولوشن 24 مگاپیکسلی با سیستم فوکوس خودکار استفاده می‌کند که از تشخیص چهره و چشم پشتیبانی می‌کند. این دوربین دارای رابط کاربری ساده و هدایت شده می‌باشد که گرفتن عکس‌های حرفه‌ای را بسیار آسان می‌کند. از حالت‌های عکاسی خودکار مانند کمک خلاق Creative Assist و فیلترهای خلاق Creative استفاده کنید تا به تصاویر خود حالت خاصی ببخشید.

دوربین EOS R100 ویدیوهای شگفت‌انگیز 4K با سرعت 24 فریم در ثانیه و ویدیوهای اسلوموشن با سرعت 120 فریم در ثانیه را ضبط می‌کند. ویدیوهایی را ضبط کنید که آماده ارسال به تلفن هوشمند یا به اشتراک‌گذاری در رسانه‌های اجتماعی با پخش ویدیو عمودی باشند.

یک دوربین خوش دست، سبک با یک ویزور الکترونیکی داخلی، تجربه دقت را به ارمغان می‌آورد. حتی در شرایط نوری زیاد در فضای باز، دید واضح داشته باشید تا بتوانید به تمرکز کامل بر روی گرفتن عکس‌ها و ویدیوهای زیبا بپردازید.

اشتباه نکنید: قیمت پایین ویژگی اصلی است. دوربین‌های سطح پایه در طول سال‌ها گران‌تر شده‌اند، بنابراین دوربین بدون آینه R100 رقابت مستقیم زیادی در این زمینه ندارد. در مورد گزینه های جایگزین، دوربین کانن EOS R50 به همان اندازه جمع و جور است اما صفحه نمایش لمسی چرخشی و فناوری تصویربرداری جدیدتر را اضافه می کند. دوربین بدون آینه کانن R10 بیشتر یک بدنه میان رده است، اما به طور کلی این مدل کانن مورد علاقه ما برای مبتدیان است.

سنسور 24.2 مگاپیکسلی APS-C CMOS و پردازنده DIGIC 8

سنسور CMOS 24.2 مگاپیکسلی APS-C که تعادل مناسبی بین اندازه فایل، وضوح، سرعت و عملکرد در نور کم ارائه می‌دهد، برای عکس‌برداری عمومی و همچنین ویدیوهای برش‌خورده 4K UHD و Full HD مناسب است. دوربین کانن R100 تصاویری با وضوح و محدوده دینامیکی قابل توجه تولید می کند و دوربین محدوده حساسیت ISO طبیعی 100 تا 12800 را برای پشتیبانی از کار در شرایط نوری دشوار ارائه می‌دهد. سنسور و پردازشگر تصویر همچنین عملکرد سریع را در سراسر سیستم دوربین، از جمله توانایی عکاسی مداوم تا 6.5 فریم در ثانیه، فراهم می‌کنند.

این دوربین با داشتن سنسور بسیار بزرگتر از اکثر گوشی های هوشمند، قادر است تصاویری با حاشیه های طبیعی (بوکه) برای پس زمینه‌ های خیره کننده، رنگ های عالی و کم نویز ثبت کند. تصاویر حتی در اندازه بزرگ، با جزئیات دقیق و واضح، زیبا می‌مانند.

دوربین کانن R100

سیستم فوکوس خودکار Dual Pixel CMOS و فوکوس خودکار تشخیص چشم

سیستم فوکوس خودکار Dual Pixel CMOS دارای 3975 نقطه فوکوس خودکار است که 143 منطقه فوکوس را برای دقت کامل در کل قاب تصویر پوشش می‌دهد و این سیستم همچنین از قابلیت تشخیص خودکار سوژه و فوکوس چشم پشتیبانی می‌کند. این سیستم فوکوس خودکار Dual Pixel CMOS که ترکیبی از سرعت و دقت را فراهم می‌کند به شما امکان می‌دهد تا عکس دلخواه خود را در همان لحظه دقیقاً ثبت کنید.

دوربین Canon EOS R100 دارای ناحیه فوکوس گسترده ای است که تا 88 درصد به صورت افقی و 100 درصد به صورت عمودی از ناحیه تصویر 2 را پوشش می دهد و در حالت انتخاب خودکار تصویر را به 143 ناحیه AF تقسیم می کند. با EOS R100، می‌توانید با فوکوس خودکار تشخیص چشم در دوربین، به سرعت و به راحتی از سوژه خود عکس بگیرید، حتی زمانی که سوژه دورتر است. همچنین اگر تمام بدن سوژه در کادر است و می‌خواهید فاصله بیشتری داشته باشید، می‌توانید از فوکوس چشم استفاده کنید.

گرفتن تصاویر روشن در داخل بدون فلاش

دوربین بدون آینه EOS R100 با بهره‌گیری از اندازه سنسور خود قادر است تصاویری با حساسیت بالا و نویز کم ثبت کند و حتی در شرایط کم نور نیز جو را ثبت کند. به این ترتیب، می‌توانید با سرعت شاتر بالا عکس بگیرید تا لرزش و تاری سوژه را به حداقل برسانید.

قابلیت Creative Assist و فیلترهای خلاقی

با دوربین کانن EOS R100 تصاویر خود را، به سبک خود به همان راحتی اپلیکیشن‌های هوشمند ثبت کنید. Creative Assist به شما این امکان را می‌دهد که در حالت خودکار با تغییر تنظیمات مانند “زمینه گنگ”، “روشنایی” و “اشباع” به راحتی و به صورت زمان واقعی روی صفحه نمایش زنده، به چالش خلق تصویر بپردازید.

فیلترهای خلاق دوربین کانن R100 به شما این امکان را می‌دهند که از میان انواع افکت‌ها، فیلتری که دوست دارید، مانند یک برنامه هوشمند، هنگام عکس‌برداری یا پخش۳، انتخاب کنید تا به راحتی تصاویر خیره‌کننده بگیرید و به اشتراک بگذارید!

قابلیت اتصال انعطاف پذیر

آیتم های اتصال سیمی و بی سیم امکان چندین راه برای انتقال تصاویر و ویدیو و همچنین کنترل از راه دور این دوربین کانن را فراهم می‌کند. از نظر فیزیکی، این دوربین دارای درگاه USB-C به همراه درگاه micro HDMI و جک میکروفون 3.5 میلی‌متری برای فیلم‌برداری است. استفاده از برنامه رایگان Canon Camera Connect به شما این امکان را می‌دهد تا دوربین را به صورت وایرلس (بی سیم) از طریق اتصال WIFI و Bluetooth به دوربین کانن R100 متصل کنید.

اتصال دوربین بدون آینه کانن R100

همچنین داده‌های موقعیت مکانی GPS را از گوشی همراه شما ارسال می‌کند تا دقیقاً بدانید که تصویر را کجا ثبت کرده‌اید و با Wi-Fi داخلی، می توانید تمامی تصاویر و ویدیوها را به یک دستگاه تلفن همراه سازگار برای مرور و اشتراک گذاری در رسانه های اجتماعی انتقال دهید.

از روز اول مدرسه تا روز فارغ‌التحصیلی، با رابط کاربری ساده و هدایت‌شده دوربین EOS R100 و حالت‌های عکاسی خودکار، لحظات مهم را از دست ندهید. این ویژگی‌ها عکس‌های با کیفیت گرفتن را بسیار آسان می‌سازند. با لنز اصلی RF 50mm f/1.8 STM که برای پرتره‌ها عالی است،

عکاسی پیوسته

لحظاتی که حتماً نباید از دست بروند را با سرعت عکاسی پیوسته تا 6.5 فریم (عکس) در هر ثانیه در حالت تنها فوکوس یک بار (One-Shot AF) ثبت کنید. این امکان به شما این امکان را می‌دهد که تغییرات لحظه‌ای در عبور احساسات از چهره‌ها را ضبط کنید که به راحتی از دست می‌روند.

طراحی بدنه دوربین بدون آینه کانن EOS R100 با لنز RF-S 18-45mm

  • نمایشگر LCD بزرگ 3.0 اینچی، 1.04 متری، راهی بصری برای سفر در منوها و مشاهده تصاویر فراهم می‌کند.
  • منظره یاب الکترونیکی OLED شفاف و روشن 2.36 متری برای مشاهده با وضوح بالا در سطح چشم طراحی شده است.
  • تک درگاه کارت حافظه SD برای پشتیبانی از فیلمبرداری 4K و عکسبرداری متوالی با سرعت بالا.

حالت سایلنت برای عکاسی بی صدا

با حالت بی صدا دوربین کانن R100 بدون نگرانی از صدای شاتر، لحظات زندگی را ثبت کنید. آیا در کنسرت کودکانه فرزندتان شرکت می کنید یا نوزادتان خوابیده است؟ حالت بی صدا دوربین تضمین می کند که با عکاسی تقریباً بدون صدای شاتر یا فلاش، سوژه خود را غافلگیر نخواهید کرد.

اقلام درون جعبه دوربین بدون آینه Canon EOS R100

  1. دوربین بدون آینه Canon EOS R100
  2. لنز RF-S 18-45MM F4.5-6.3 IS STM
  3. باتری لیتیوم یونی LP-E17 Canon
  4. شارژر کانن LC-E17 برای باتری LP-E17
  5. بند گردن Canon EM-200DB
  6. دفترچه راهنما
مشخصات دوربین بدون آینه کانن R100
نوع سنسور تصویر (اندازه) APS-C مگاپیکسل موثر
24.1 مگاپیکسل
پردازشگر تصویربرداری (DIGIC 8) سرعت ISO (معمولی)
100 تا 12800 (هنوز) / 100 تا 6400 (فیلم 4K)
 تعداد بخش های AF 143  محدود کاری AF
EV -4.0 تا 20 (هنوز) / EV -2.0 تا 20 (فیلم)
 فوکوس خودکار
Dual Pixel CMOS AF
 پیگیری موضوع افراد
 سرعت عکسبرداری پیوسته  صفحه نمایش ال سی دی  رسانه ضبط
SDXC / SDHC / SD (سازگار با UHS-I)
 وای فای / بلوتوث
 اندازه ضبط فیلم:
حداکثر نرخ فریم
4K 24p (برش) / HD 120p
 باتری
LP-E17 (340 عکس با یاب، 430 عکس با مانیتور)
 انواع فرمت های تصویر
JPEG، RAW / C-RAW
 ابعاد / وزن
116.3×85.5×68.8mm / 356g

دوربین بدون آینه کانن EOS R100 با لنز RF-S 18-45mm به دلیل برند اصیل و قیمت بی‌نظیر خود بسیار محبوب است. با این حال، بهترین انتخاب برای افرادی می‌باشد که به تازگی میخواهند با دوربین بدون آینه کانن وارد دنیای عکاسی شوند.

کیفیت تصویر بسیار خوب، اما صفحه نمایش غیر لمسی و قابلیت های فیلمبرداری، باعث شده است که دوربین بدون آینه کانن R100 نیامده سروصداهای زیادی به پا کرده است. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد این دوربین با کارشناسان ما در نمایندگی کانن تماس بگیرید و جزو اولین نفرهایی باشید که این دوربین را خریداری می‌کنند.

8 دیدگاه برای دوربین بدون آینه کانن EOS R100 با لنز RF-S 18-45mm

  1. آواتار لیلا

    لیلا

    دوربین خیلی خوبی هستش، من میخواستم ۲۵۰d بگیرم ولی R100 هم ارزون تر بود، و هم مشخصاتش بالاتر🌹

  2. آواتار علیرضا

    علیرضا

    سلام این دوربین برای استفاده ولاگری خوب است؟

  3. آواتار سهیلا نیازپور

    سهیلا نیازپور

    سلام
    بین این دوربین و دوربین ۲۵۰d کدام گزینه رو فاقد از هزینه پیشنهاد میکنید؟ من قصد خرید دوربین ۲۵۰d رو داشتم ولی نقاط فوکوس بالاتر این دوربین منو به شک انداخته؟

  4. آواتار رفیعی

    رفیعی

    باتری این دوربین چقدر دوام میاره؟
    ممنون میشم هم فیلمبرداری رو بگید هم عکسبرداری
    چون یکی از دوستانم گفت دوربین های بدون آینه مصرف باتری زیادی دارند

    • آواتار Ebrahimi

      Ebrahimi

      این دوربین از باتری کانن E17 استفاده می کند در استفاده از پشمی حدود ۵۲۰ تا و در حالت LCD حدود ۴۳۰ تا عکس به شما شارژ می دهد و برای فیلمبرداری حدود یک ساعت توانایی دارد

  5. آواتار Mitra

    Mitra

    دوربین r100 جزو دوربین های جدید کانن است؟
    تا رنج ۳۰ میلیون دوربین بهتری سراغ دارید

    • آواتار Ebrahimi

      Ebrahimi

      سلام روزخوش
      بله دوربین R100 جدیدترین دوربین بدون آینه کانن می باشد و تا رنج قیمت ۳۰ میلیون تومان اقتصادی ترین گزینه برای خرید است

  6. آواتار تارانی

    تارانی

    این دوربین ساخت کدوم کشور هست؟

    • آواتار Ebrahimi

      Ebrahimi

      سلام روزخوش
      دوربین R100 ساخت کشور ژاپن است

  7. آواتار هنگامه اسدی

    هنگامه اسدی

    کیفیتش عالیه، متشکرم که بهم مشاوره خوبی دادید بابت خرید این دوربین

  8. آواتار یکتا حسنی

    یکتا حسنی

    راهنمایی فروشنده داخل فروشگاه درباره دوربین کانن R100 عالی بود. آنها به من مشاوره زیادی دادند و اطمینان دادند که انتخاب درستی می‌کنم.

دیدگاه خود را بنویسید

تماس با کارشناسان