دوربین دست دوم 70d کانن

دسته بندی :

دوربین دست دوم 70d کانن

در روزهای اولیه تولید دوربین‌های SLR دیجیتال، کانن تقریباً پیشروع در فناوری حسگر تصویر CMOS بود. تقریباً هر مدل جدید EOS با افزایش وضوح و دامنه ISO بالا عرضه شد و هنگامی که EOS 7D در اواخر سال 2009 ظاهر شد، شرکت از 3 مگاپیکسل به 18 مگاپیکسل و ISO 1600 به ISO 12800 در کمتر از نه سال پیشرفت کرد.

اما از آن زمان تاکنون، دوربین‌های APS-C کانن همه انواع مختلفی را با یک سنسور اصلی طراحی کرده‌اند، به حدی که می‌توان به این فکر کرد که مهندسان آنها در طول روز چه کار می‌کردند؟ ما می دانیم.

دوربین دست دوم 70d کانن یک دوربین SLR میان رده برای عکاسان علاقه مند است که از بیرون مانند یک ارتقاء معقول و در واقع مطلوب به EOS 60D به نظر می رسد . بسیاری از بهترین بیت‌ها را از دوربین‌های SLR موجود کانن، از جمله سنسور فوکوس خودکار از EOS 7D ، صفحه نمایش لمسی کاملاً مفصلی از EOS 700D (Rebel T5i) و Wi-Fi داخلی از EOS 6D، الهام گرفته است.

قیمت دوربین 70d دست دوم

دوربین دست دوم 70d کانناما در داخل آن یک حسگر کاملاً جدید وجود دارد که به طور بالقوه انقلابی است. وضوح 20.2 مگاپیکسل را ارائه می دهد، اما از طراحی “Dual Pixel CMOS AF” استفاده می کند که در آن هر پیکسل به دو فتودیود جداگانه خوانا، رو به چپ و راست تقسیم می شود. این بدان معنی است که در اصل همه آنها قادر به فوکوس خودکار تشخیص فاز در حالت نمایش زنده و فیلم هستند.

تشخیص فاز روی تراشه چیز جدیدی نیست. ما اولین بار آن را در Fujifilm F300EXR در سال 2010 دیدیم . از آن زمان به این شکل توسط اکثر سازندگان مورد استفاده قرار گرفته است و مسلماً موفق‌ترین اجرای آن در مدل‌های بدون آینه نیکون 1 System است.

اما از آنجایی که تاکنون از پیکسل‌های فعال نسبتاً کمی استفاده می‌شده است که به‌صورت پراکنده در سراسر سنسور پراکنده شده‌اند، محدودیت‌های عملی داشته است، اغلب فقط یک ناحیه محدود از قاب را پوشش می‌دهد و زمانی که نور به زیر سطح نور روز در فضای باز می‌رسد، با مشکل مواجه می‌شود.

کمپانی کانن می‌گوید که سیستم فوکوس خودکار Dual Pixel آن، در مقابل، در سطح ۸۰ درصد عرض و ارتفاع فریم، در سطوح نوری کمتر از ۰ EV، و در دیافراگم‌ها تا F11 کار می‌کند. این بدان معنی است که می تواند قوی ترین سیستم فوکوس خودکار با نمای زنده باشد که تاکنون در هر نوع دوربینی دیده ایم.

ما بعداً با جزئیات بیشتری به فناوری پشت AF زنده EOS 70D نگاه خواهیم کرد، اما فراموش نکنیم که باید به عنوان یک دوربین SLR معمولی نیز کار کند.

برای این منظور از همان سنسور AF 19 نقطه ای EOS 7D برای عکسبرداری با منظره یاب استفاده می کند، اما با گزینه های کنترل کمی ساده شده می‌تواند با سرعت 7 فریم در ثانیه برای حداکثر 65 فریم در JPEG یا 16 در Raw عکس بگیرد، و محدوده استاندارد ISO آن 100-12800 را پوشش می‌دهد و ISO 25600 به عنوان گزینه توسعه‌یافته است. پردازش تصویر از طریق پردازنده DIGIC 5+ برای اولین بار در EOS 5D Mark III مشاهده شد .

خرید دوربین دست دوم 70d کانن

دوربین دست دوم 70d کانناز نظر طرح‌بندی کنترل، دوربین دست دوم 70d کانن یک تکامل منطقی از EOS 60D است که بسیاری از به‌روزرسانی‌ها و بهبودهای مداخله‌ای Canon را به کار می‌گیرد.

بنابراین مجموعه کاملی از کنترل‌های خارجی را برای عملکرد بیشتر عملکردهای کلیدی و صفحه نمایش کنترل سریع Canon که به خوبی طراحی شده است برای پوشش تقریباً هر چیز دیگری ارائه می‌کند. همچنین از رابط صفحه‌نمایش لمسی فوق‌العاده‌ای استفاده می‌کند که در EOS 650D (Rebel T4i) معرفی شد، که به نظر ما مفیدتر از آن چیزی است که در ابتدا فکر می‌کنید. 70D همچنین مجموعه‌ای از ویژگی‌هایی را که بین EOS 50D و 60D ناپدید شده‌اند، مانند تنظیم ریز AF، دوباره به دست می‌آورد.

دوربین دست دوم 70d کاننویژگی های کلیدی Canon EOS 70D

  • سنسور 20.2 مگاپیکسلی APS-C ‘Dual Pixel CMOS AF
  • پردازشگر تصویر DIGIC 5+
  • استاندارد ISO 100-12800، 25600 گسترش یافته است.
  • عکاسی پیاپی 7 فریم در ثانیه، عمق انفجار 65 JPEG / 16 خام
  • حالت شاتر “بی صدا”
  • ضبط ویدیوی 1080p30، صدای استریو از طریق میکروفون خارجی
  • سیستم فوکوس خودکار 19 نقطه ای، همه نقاط از نوع متقاطع، حساس به -0.5 EV
  • سیستم اندازه گیری iFCL 63 منطقه ای
  • پوشش 98% منظره یاب، بزرگنمایی 0.95 برابر، خطوط شبکه قابل تعویض و نمایشگر سطح الکترونیکی
  • صفحه نمایش لمسی کاملاً مفصلی، 1040k نقطه 3 اینچی ClearView II LCD، نسبت تصویر 3:2
  • تک اسلات کارت SD/SDHC/SDXC
  • وای فای داخلی
  • سطح الکترونیکی تک محوره
  • فلاش داخلی به عنوان کنترل کننده فلاش از راه دور خارج از دوربین عمل می کند
  • تنظیم ریز فوکوس خودکار (برای حداکثر 40 لنز به صورت جداگانه قابل تنظیم است که با شماره سریال لنز به خاطر سپرده می شود)
  • حالت‌های محدوده دینامیکی بالا و نوردهی چندگانه در دوربین (فقط JPEG)

در انتهای مقاله “ دوربین دست دوم 70d کانن ” می خواهیم به اطلاع شما برسانیم که می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و یا خرید دوربین کانن با کارشناسان ما در نمایندگی کانن تماس حاصل فرمایید.

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دوربین دست دوم 70d کانن”

تماس با کارشناسان