نمایندگی کانن - فلاش اکسترنال - فلاش ماکرو کانن CANON MT-26EX-RT

فلاش ماکرو کانن CANON MT-26EX-RT

20 عدد در انبار

 فلاش ماکرو کانن MT-26EX-RT Macro Twin Lite مخصوص عکاسی از فاصله کم، دارای یک جفت فلاش ظریف مخصوص فعال کردن برابر شخصیت ها در زمان کار با لنز ماکرو بهره برداری خواهد شد. زمانی که هر دو هد فلش به صورت همزمان پرتاب شوند ، شامل عدد راهنما 26 متر در ISO 100 میباشند.

امروز در نمایندگی کانن قصد معرفی و بررسی فلاش ماکرو کانن CANON MT-26EX-RT را داریم. پس در ادامه با ما همراه باشید.

معرفی و بررسی فلاش ماکرو کانن CANON MT-26EX-RT

فلاش ماکرو کانن CANON MT-26EX-RT مخصوص عکاسی از فاصله کم، دارای یک جفت فلاش ظریف مخصوص فعال کردن برابر شخصیت ها در زمان کار با لنز ماکرو بهره برداری خواهد شد. زمانی که هر دو هد فلش به صورت همزمان پرتاب شوند ، شامل عدد راهنما 26 متر در ISO 100 میباشند.

فلاش ماکرو کانن CANON MT-26EX-RT

تنظیمات دستی وسیع به شما این قابلیت را خواهد داد تا توانایی آنر ا داشته باشید تنظیم ها را تا توان 1/512 انجام بدهید. هر دو هد فلاش قابل جدا شدن میباشند و با بهره برداری از قابلیت راه انداز بدون سیم 2.4 گیگاهرتزی ، هد ها می توانند به سادگی در پیرامون سوژه قرار بدهید تا تنظیمات روشنایی مدیریت شده و پویاتر به نظر برسد.

فلاش ماکرو کانن CANON MT-26EX-RT از جمله قابلیت های فلاش ماکرو کانن CANON MT-26EX-RT یکی کردن دیگر فلاش ها  در تنظیمات در زمان متصل شدن به لنز ، هد ها توانایی آنرا خواهند داشت تا 60 درجه به صورت افقی و 45 درجه به صورت عمودی چرخانده بشوند و هر یک شامل یک دیفیوزر قابل جابجایی برای تنظیم بیشتر بر روی کیفیت نور است. علاوه بر این ، یک صفحه LCD  امکان مشاهده در هر دو حالت روشن و کم نور ، تنظیمات فلاش را انجام داد، قابل استفاده از طریق 4 عدد باتری سایز و زمان بازیابی 01 تا 5.5 ثانیه است.

فلاش ماکرو کانن CANON MT-26EX-RTبرای کسب اطلاعات بیشتر و یا مشاوره با کارشناسان ما در نمایندگی کانن تماس حاصل فرمایید.
سایر
نور کمکی اتوفوکوس

LED قابل تنظیم

منبع تغذیه

4 عدد باتری قلمی AA

نوع کالا

فلاش ماکرو

عملکرد بی سیم

رادیویی / نوری

ابعاد

232x91x50 میلیمتر

وزن

570 گرم

تطابق نورسنجی

E-TTL II / E-TTL و تنظیم دستی

زمان شارژ مجدد

از 0.1 تا 5.5 ثانیه

تماس با کارشناسان