نمایندگی کانن - میکروفون دوربین - میکروفن بویا BOYA BY-PM700SP

میکروفن بویا BOYA BY-PM700SP

میکروفن بویا BOYA BY-PM700SP برای علاقه مندان فعالیت در حوزه‌ی پادکست، تولید محتوا و خوانندگی ارائه شده است و می‌توانید آن را همراه با رایانه‌های شخصی، گوشی‌های هوشمند یا دوربین دیجیتالی مورد استفاده قرار دهید.برای خرید حضوری به نمایندگی کانن مراجعه بفرمایید.

امروز ما در نمایندگی کانن قصد معرفی و بررسی میکروفن بویا BOYA BY-PM700SP را داریم. پس در ادامه با ما همراه باشید.

معرفی میکروفن بویا BOYA BY-PM700SP

میکروفن USB خازنی چند پترن BOYA BY-PM700SP مخصوص کسانی است که به پخش صدا ، تولید و خواندن محتوا علاقه مند هستند و می توان از آن در رایانه ها ، تلفن های هوشمند یا دوربین های دیجیتال استفاده کرد. این میکروفون خازنی حالت چند منظوره ای دارد و با اکثر پروژه های شما بسیار سازگار خواهد بود.

تطبیق پذیری میکروفن بویا BOYA BY-PM700SP از آن جهت مهم است که با داشتن تنوع گسترده ای از کلیدها و حالت های ضبط ، کیفیت عالی یکسان را می توان همیشه در همه این پروژه ها انتظار داشت. سادگی و کیفیت این میکروفون بسیار عالی است و وقتی نام Boya پشت آن باشد ، احتمالاً کاربران می توانند با اطمینان بیشتری آن را خریداری کنند.

میکروفن بویا BOYA BY-PM700SPلازم به ذکر است که میکروفن بویا BOYA BY-PM700SP در حالت استریو و مونو قابل استفاده است و صدا را با کیفیت عالی ضبط می کند. این کیفیت برای مکالمه ، آواز و ضبط صدا عالی است و احتمالاً نیازی به خرید میکروفون کناری نخواهید داشت. Boya از پلاگین های مختلفی در این میکروفون استفاده کرده است ، بنابراین می توانید به راحتی با تلفن های Mac یا Windows ، Android و iOS از آن استفاده کنید. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که به راحتی این میکروفن را به دستگاه خود متصل کرده و به سادگی نرم افزار ضبط را راه اندازی کنید.

این میکروفون به سرعت راه اندازی می شود و برای استفاده از آن نیازی به دانش فنی ندارید. البته بویا توجه زیادی به کاربران حرفه ای نیز داشته است و همچنین می توانید از طریق نرم افزارهای حرفه ای به قابلیت های ویژه این میکروفون دسترسی پیدا کنید. این میکروفون از جک 3.5 میلی متری نیز بهره می برد و می توانید هدفون را به آن متصل کنید. این هدفون برای نظارت و کنترل صدای ضبط شده و کاهش خطاهای احتمالی استفاده می شود.

میکروفن بویا BOYA BY-PM700SP

بررسی میکروفن بویا BOYA BY-PM700SP

میکروفون Boya BY-PM700SP دارای ویژگی هایی است که به یک باره در اختیار شما قرار می گیرد. این امکانات برای بسیاری از پروژه های خارجی و داخلی مورد استفاده قرار می گیرد و وقتی به طور کلی به آنها نگاه می کنیم ، می فهمیم که ارزان تر هستند. بدنه تمام فلزی این میکروفون می تواند به دستگاه های مختلف متصل شود و نیازی به خرید اتصالات و کابل های اضافی نخواهید داشت. می توانید از این میکروفون ایستاده یا روی بازوی سه پایه حرکت کنید.

میکروفن بویا BOYA BY-PM700SPتنظیم کیفیت و میزان صدا با اتصال هدفون به جک 3.5 میلی متری فراهم می شود و یک کاربر حرفه ای می تواند قبل از رسیدن صدا به مرحله ویرایش برنامه ، این کار را با خود میکروفون انجام دهد. الگوهای قطبی متنوعی برای دریافت عالی صدا انتخاب شده است ، صدای محیط با فاصله مناسبی به میکروفون می رسد و از نظر نویز پیشرفت های لازم صورت می گیرد. این پیشرفت به میکروفون کمک می کند حتی در یک منبع صوتی ضعیف ، در بهترین حالت خود عمل کند.

سایر
کاربرد میکروفن

وکال، ساز آکوستیک، سخنرانی

الگو ضبط

Omni-directional، Bidirectional، Cardioid، Stereo

پاسخ فرکانس

20-20000 هرتز

حساسیت

45db +3db دسی بل

امپدانس

150 اهم

نوع میکروفن

رومیزی

نوع کالا

میکروفن

تماس با کارشناسان