نمایندگی کانن - میکروفون دوربین - میکروفن بویا BY-PM70

میکروفن بویا BY-PM70

یکی از محصولات متفاوت از این برند مشهور چینی است که کاملا با کامپیوترهای ویندوز و مک سازگار است. این محصول از الگوی قطبی استفاده کرده و به کاربر این اجازه را می‌دهد که حالت‌های متخلفی را برای قراردهی این میکروفون به کار برد.برای خرید حضوری این محصول به نمایندگی کانن مراجعه بفرمایید.

امروز ما در نمایندگی کانن قصد معرفی و بررسی میکروفن بویا BY-PM70 را داریم. پس در ادامه با ما همراه باشید.

معرفی میکروفن بویا BY-PM70

میکروفون Boya BY-M1 یک میکروفون همه کاره با کاربردهای مختلف است که نه تنها در DSLR ها و دوربین های فیلمبرداری ، بلکه در هر دستگاه ضبط صدا ، حتی در تلفن های همراه و تبلت ها ، قابل استفاده است. همچنین می توان از آن استفاده کرد. اندازه کانکتور این میکروفون 3.5 میلی متر است و برای کیفیت بهتر از طلا ساخته شده است و طناب میکروفون BY-M1 حدود 6 متر طول دارد و به شما امکان ضبط صدا از اهداف دور را می دهد.

میکروفن بویا BY-PM70

 

با استفاده از گیره ای که میکروفن بویا BY-PM70 دارد ، می توان آن را به لباس متصل کرد و یا می توان آن را در وسایل قرار داد. این میکروفون برای ضبط استودیو ایده آل است و با وجود اندازه کوچک ، به خوبی نویز را کنترل می کند. در وسط کابل میکروفون کنترل از راه دور قرار دارد که می توانید برای روشن یا خاموش کردن میکروفون از آن استفاده کنید.

 

میکروفن بویا BY-PM70

یکی از نکات مثبت میکروفون BY-M1 قیمت آن است ، قیمت این میکروفون با مدل های آنالوگ قابل مقایسه است و با توجه به قیمت آن از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است. اما عیب آن نازکی گیره میکروفون است ، به طور کلی ، اندازه کوچک این گیره ممکن است یک مزیت تلقی شود ، اما این نازک بودن می تواند به پارچه آسیب برساند ، این سیم کنترل صفحه نمایش میکروفون یا علائم نشان می دهد که میکروفون کار نمی کند ، که ممکن است منجر به ضبط فیلم بدون صدا شود.

میکروفن بویا BY-PM70میکروفن بویا BY-PM70 برای استفاده در دوربین باید از باتری یدکی داخل میکروفون برای میکروفون استفاده کنند ، برای استفاده در تلفن های همراه نیازی به استفاده از باتری ندارید.

سایر
شرکت سازنده

بویا-BOYA

فرکانس

20 هرتز تا 20 کیلو هرتز

پورت ها

میکرو USB
هدفون 3.5 میلیمتری

نوع میکروفن

رومیزی

تماس با کارشناسان