میکروفن بی سیم سارامونیک (2TX+RX) Saramonic Blink 500 B2

  • سازگار با تلفن همراه و دوربین
  • مناسب برای فیلمسازی، بلاگ، روزنامه نگاری و …
  • کیفیت صدا حرفه ای crystal-clear
  • فعالیت در رنج Ghz 2.4
  • هماهنگ سازی اتوماتیک بین فرستنده و گیرنده
  • برد تا ۵۰ متر
  • میکروفون داخلی بر روی فرستنده
  • میکروفون یقه‌ای SR-M1
  • منبع تغذیه باتری Li-ion داخلی قابل شارژ و یا USB-C 5 ولت
  • نویز داخلی کم، پاسخ فرکانسی بالا
  • ورودی میکروفون با جک ۳٫۵ میلی متری
  • خروجی هدفون با جک ۳٫۵ میلی متری
  • دارای یک فرستنده و سه نوع گیرنده با درگاه های 3.5 میلی متری، لایتنیگ و USB Type-C

افرادی که در زمینه تولید محتوای ویدیویی فعالیت می کنند می دانند که علاوه بر تصویر، کیفیت صدا نیز در کیفیت خروجی نهایی بسیار مهم است و تاثیر شگفت انگیزی در جذب مخاطب دارد. بنابراین همیشه سعی می کنند از میکروفون های باکیفیت برای ضبط محتوای ویدیویی خود استفاده کنند.

میکروفون ها در مدل های مختلفی عرضه می شوند که بهترین مورد استفاده توسط وبلاگ نویسان، فیلمسازان، یوتیوب نویسان، روزنامه نگاران و غیره، میکروفون های یقه ای بی سیم هستند. اتصال این میکروفون ها به لباس به کاربران امکان انجام کارهای دیگری را می دهد.

انواع میکروفون یقه ای بی سیم شامل مدل های مختلفی می باشند که از آن جمله می توان به میکروفن بی سیم سارامونیک (2TX+RX) Saramonic Blink 500 B2 اشاره کرد. در این مقاله به بررسی کامل این میکروفون خواهیم پرداخت. پس اگر به فکر خرید میکروفون بی سیم سارامونیک بلینک 500 B2 هستید، پیشنهاد می کنم این متن را مطالعه کنید.

 

میکروفن بی سیم سارامونیک Saramonic Blink500 B2 (2TX+RX) wireless microphone / black

ویژگی های میکروفن بی سیم سارامونیک (2TX+RX) Saramonic Blink 500 B2

میکروفن بی سیم سارامونیک (2TX+RX) Saramonic Blink 500 B2 مجهز به 1 فرستنده پورت لایتنینگ، 3 نوع گیرنده، USB Type-C و جک 3.5 میلی متری است که این میکروفون را برای دستگاه های مختلف همه کاره می کند.

این میکروفون با انواع موبایل و دوربین سازگاری دارد و می تواند انتخاب خوبی برای خبرنگاران، وبلاگ نویسان، فیلمسازان و … باشد. کیفیت صدای این میکروفون بسیار بالاست و برد کاری آن 30 متر تخمین زده شده است. این میکروفون با فرکانس 2.4 گیگاهرتز کار می کند و هماهنگی بین فرستنده و گیرنده به صورت خودکار انجام می شود.

از آنجایی که این میکروفون دارای عملکرد بی سیم است، یک باتری لیتیوم یون قابل شارژ به عنوان منبع تغذیه نصب شده است. باتری به کار رفته در این میکروفون 400 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد و در عرض 2.5 ساعت به طور کامل شارژ می شود. پس از این مدت می توان از میکروفون به مدت 5 ساعت استفاده کرد.

این میکروفون دارای الگوی قطبی همه جهته است و پاسخ فرکانسی آن بین 50 هرتز تا 18 کیلوهرتز برآورد شده است. طبیعت قطبی همه جانبه این میکروفون امکان ضبط طبیعی و دقیق صداهای پخش شده در شعاع 360 درجه میکروفون را فراهم می کند.

از دیگر ویژگی های این میکروفون می توان به صدای داخلی کم، ورودی میکروفون جک 3.5 میلی متری، خروجی هدفون جک 3.5 میلی متری و وزن سبک فرستنده اشاره کرد. وزن 30 گرمی فرستنده هنگام اتصال به لباس هیچ فشار یا وزنی ایجاد نمی کند.

الگوی قطبی همه جانبه

همانطور که گفته شد، میکروفن بی سیم سارامونیک (2TX+RX) Saramonic Blink 500 B2 دارای یک الگوی قطبی است که همه جهته است. این بدان معناست که این میکروفون می تواند تمام صداهای منتشر شده در شعاع 360 درجه را با سرعت یکسان دریافت کند. این باعث می شود صداهای ضبط شده کاملا طبیعی و دقیق باشند.

طراحی قطبی جهانی این میکروفون این محصول را به انتخاب خوبی برای تولید محتوای ویدیویی، فیلمسازی، ضبط پادکست، روزنامه نگاری و روزنامه نگاری تبدیل کرده است. اگرچه این الگوی قطبی میکروفون را نسبت به صداهای محیطی حساس تر می کند، اما نسبت به صدای محیط مانند باد یا صدای لمس میکروفون حساسیت کمتری دارد.

این ویژگی باعث افزایش کیفیت صداهای ضبط شده می شود. البته با توجه به قابلیت ضبط همه جانبه این میکروفون، توجه به این نکته ضروری است که استفاده از آن در محیط های بسیار پر سر و صدا می تواند کیفیت صدای کاربر را کاهش دهد.

کاربری میکروفن بی سیم سارامونیک (2TX+RX) Saramonic Blink 500 B2

میکروفن بی سیم سارامونیک (2TX+RX) Saramonic Blink 500 B2 یک میکروفون مناسب برای فیلمسازان، روزنامه نگاران، وبلاگ نویسان و همه کسانی است که کیفیت صدا و صدا برای حرفه و فعالیتشان مهم است.

میکروفن بی سیم سارامونیک Saramonic Blink500 B2 (2TX+RX) wireless microphone / black

برد عملکرد 30 متری این میکروفون امکان استفاده از آن را در محیط های باز و در عین حال ایجاد ویدیوهای خلاقانه فراهم می کند. این میکروفون دارای الگوی قطبی همه جهته است که کیفیت ضبط صدا را بسیار بالا و صداها کاملا طبیعی است. بنابراین می توان از آن برای ضبط فیلم های مستند نیز استفاده کرد.

از آنجایی که منبع تغذیه این میکروفون یک باتری 400 میلی آمپری با شارژ 5 ساعته است، می تواند گزینه خوبی برای کسانی باشد که ساعت ها دور از مناطق بدون برق هستند. همچنین قابلیت اتصال این میکروفون به گردن، هر دو دست کاربر را کاملا آزاد می کند و به همین دلیل می توان از آن برای ضبط فیلم های آموزشی، نوشتن مطالب و … استفاده کرد.

مزایا و معایب میکروفون بی سیم Saramonic Blink 500 B2 (2TX+RX) در مقایسه با مدل های مشابه چیست؟

میکروفون سارامونیک Blink 500 B2 دارای ویژگی های خوبی است که کاربران زیادی از آن استفاده کرده اند. اولین مزیت این میکروفون سازگاری آن با انواع دوربین ها و گوشی های موبایل و ادغام انواع کابل های برق، جک 3.5 میلی متری و USB Type-C در داخل آن است.

این میکروفون دارای طراحی قطبی همه جهته است که ضبط صدا را به صورت دقیق ارائه می دهد. برد 30 متری این میکروفون در محیط های باز قابل استفاده است و قابلیت اتصال به یقه به شما امکان استفاده از کاربر را در هر صورت می دهد. یکی دیگر از مزایای این میکروفون شارژ باتری 5 ساعته آن است که آن را به گزینه ای مناسب برای استفاده در محیط های کم مصرف تبدیل می کند.

مزیت بعدی میکروفون بی سیم سارامونیک میزان نویز کم، برد بسیار بالا و کیفیت صدای حرفه ای یا Crystal Clear آن است. هیچ اشکال خاصی برای این میکروفون وجود ندارد. تنها چیزی که ممکن است برای برخی از کاربران این هدفون نقطه ضعف باشد، طراحی قطبی همه جانبه آن است.

این به این دلیل است که این ساختار قطبی به میکروفون اجازه می دهد تا تمام صداهایی را که در اطراف خود پخش می شود ضبط کند. بنابراین اگر در محیط شلوغ و پر سر و صدا از میکروفون استفاده کنیم، ممکن است به دلیل ضبط تمامی صداهای محیط، صدای کاربر به اندازه کافی واضح نباشد.

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “میکروفن بی سیم سارامونیک (2TX+RX) Saramonic Blink 500 B2”

تماس با کارشناسان