نمایندگی کانن - میکروفون - میکروفن بی سیم سارامونیک Saramonic UwMic9s Kit2 wireless microphone

میکروفن بی سیم سارامونیک Saramonic UwMic9s Kit2 wireless microphone

  • کیس ضد آب
  • آنتن ها با قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه
  • باتری داخلی لیتیومی قابل شارژ با طول عمر بالا
  • دارای نمایشگر OLED بر روی فرستنده و گیرنده
  • ورودی های خارجی میکروفن و لاین بر روی گیرنده
  • باتری لیتیومی 2000 میلی‌آمپر ساعتی با حداکثر 10 ساعت کار به صورت مداوم و یک پورت USB-C برای شارژ یا برق مستقیم

میکروفن بی سیم سارامونیک Saramonic UwMic9s Kit2 wireless microphone

میکروفن بی سیم سارامونیک Saramonic UwMic9s Kit2 wireless microphone جدیدترین میکروفون بی سیم UHF سارامونیک است. میکروفون UwMic9s Kit2 یک سیستم بی سیم دو کاناله حرفه ای و قدرتمند با فرستنده های یقه دو دوربین است که صدایی با کیفیت پخش را ارائه می دهد. این میکروفون گزینه ای مناسب برای انواع دوربین ها، ضبط صدا، میکسر و رابط های صوتی با ورودی 3.5 میلی متری یا XLR می باشد. برای ضبط مصاحبه، ضبط فیلم، صدای پس زمینه، پخش تلویزیونی، اخبار، وبلاگ، ویدیوهای یوتیوب و موارد دیگر بسیار ایده آل است.

نسل جدید خط میکروفون UwMic9 با ویژگی های جدید

میکروفن بی سیم سارامونیک Saramonic UwMic9s Kit2 wireless microphone نسل بعدی سیستم میکروفون بی سیم دو کاناله UwMic9 است که انقلابی در زمینه میکروفون های بی سیم ایجاد کرده است.

میکروفون UwMic9s Kit2 علاوه بر سهولت استفاده، راحتی، قیمت مناسب، طراحی فنی جدید از سایر قسمت ها مانند یقه میکروفون با کیفیت، باتری لیتیومی قابل شارژ داخلی با طول عمر بالا، میکروفون خارجی و ورودی های کابل در گیرنده، آنتن 360 درجه، قابلیت چرخش، کیفیت صدای برتر و کیسه ضد آب و 33.5 درصد وزن کمتر نیز بهبود یافته و خود را از سری قبلی UwMic9 و سایر رقبا متمایز کرده است.

صدای حرفه ای، قدرت و عملکرد حرفه ای و سهولت استفاده

سارامونیک میکروفن بی سیم سارامونیک Saramonic UwMic9s Kit2 wireless microphone را با ویژگی ها و کیفیت صدای مورد نیاز کاربران حرفه ای طراحی کرده است، اما این میکروفون به اندازه کافی ساده است که برای افراد مبتدی قابل استفاده است.

این میکروفون علاوه بر برد عالی 100 متری و عمر باتری 8 ساعته، ویژگی هایی را به کاربران ارائه می دهد که فقط در میکروفون های 2.4 گیگاهرتزی در دسترس هستند. نمایشگرهای OLED تعبیه شده در فرستنده و گیرنده به شما این امکان را می دهند که به سرعت تنظیمات لازم را در روشن ترین یا تاریک ترین محیط ها انجام دهید.

علاوه بر این، وجود دو کانال با 96 فرکانس قابل انتخاب UHF به شما این امکان را می دهد که از طریق اسکن فرکانس خودکار یا مادون قرمز، دو فرستنده را به طور همزمان به یک گیرنده متصل کنید.

یک فرستنده اختصاصی و انعطاف پذیر

فرستنده دوگانه میکروفن بی سیم سارامونیک Saramonic UwMic9s Kit2 wireless microphone دارای ورودی های خط و میکروفون قابل قفل است و سیگنال های خط و میکروفون را به صورت بی سیم منتقل می کند.

فرستنده منبع تغذیه لازم برای میکروفون را فراهم می کند و تنظیم 9 مرحله ای افزایش به شما امکان می دهد بهترین سطح سیگنال را تنظیم کنید. تقریباً هر منبع صوتی را می توان به این فرستنده متصل کرد، به عنوان مثال، میکروفون یقه DK3A موجود در بسته، میکروفون شاتگان، هدست یا هر میکروفون با خروجی 3.5 میلی متری TRS.

شما می توانید خروجی خط دستگاه هایی مانند میکسر، پخش کننده موسیقی یا هر خروجی خطی را که می خواهید به صورت بی سیم انتقال دهید، حتی میکروفون و خط می توانند همزمان به صورت بی سیم انتقال دهند، فرستنده TX9s دارای یک باتری لیتیومی 2000 میلی آمپر ساعتی برای پخش مداوم تا 10 ساعت و یک پورت USB-C برای شارژ یا برق مستقیم در حین استفاده است.

میکروفون یقه ای حرفه ای DK3

میکروفن بی سیم سارامونیک Saramonic UwMic9s Kit2 wireless microphone دارای میکروفون یقه ای حرفه ای و انحصاری DK3A در بسته بندی خود می باشد. میکروفون یقه ای DK3A یک میکروفون با اندازه دیافراگم 4 میلی متری و الگوی قطبی همه جهته است و به گونه ای طراحی شده است که کیفیت صدای تولیدات شما را با عملکرد عالی تا حد زیادی افزایش دهد.

میکروفون DK3A به طور خاص برای ضبط مکالمات طراحی شده است و وضوح صدا را با پاسخ فرکانس کامل خود بهبود می بخشد. یکی از ویژگی های این میکروفون دریافت امواج صوتی به صورت 360 درجه بسیار مناسب برای ضبط مصاحبه، گفتگو، تولیدات ویدئویی و … می باشد.

 

میکروفن بی سیم سارامونیک Saramonic UwMic9s Kit2 wireless microphone

میکروفون DK3A با مجموعه‌ای از لوازم جانبی منحصربه‌فرد شامل 2 گیره میکروفون به سبک تمساح، بادگیر فلزی فولادی، 2 بادگیر فوم، 2 بادگیر خز مصنوعی و یک پوشش کابل ارائه می‌شود.

گیرنده قابل حمل دو کاناله با قابلیت اتصال و عملکرد پیشرفته

گیرنده RX9s یک گیرنده دو طرفه است که با قابلیت ها و عملکردهای خاص می توان به دوربین گوشی متصل شد و دست کاربران را برای عکاسی بیشتر باز گذاشت. این گیرنده میکروفون/خط را با کنترل بهره 16 مرحله ای و قدرت میکروفون را فراهم می کند که به کاربر اجازه می دهد میکروفون را با میکسر یا سایر تجهیزات صوتی با هم مخلوط کند.

این گیرنده دارای خروجی هدفون 3.5 میلی متری برای مانیتورینگ سیگنال در زمان واقعی و همچنین دو خروجی 3.5 میلی متری با امکان قفل می باشد. گیرنده RX9s برای اتصال به انواع دوربین ها، میکسرها، ضبط کننده ها و … دارای دو سر کابل چرخش 90 درجه راست TRS 3.5 تا 3.5 میلی متر، کابل TRS 3.5 تا 3.5 میلی متر می باشد.

در کنار هر خروجی یک سوئیچ مونو / استریو برای انتخاب نوع سیگنال خروجی وجود دارد و یک فیلتر پایین گذر برای حذف (در صورت لزوم) خطوط زیر 150 هرتز نصب شده است.

گیرنده RX9s از یک باتری لیتیومی 2000 میلی آمپر ساعتی و یک پورت USB-C (کنترل جریان مستقیم) برای منبع تغذیه استفاده می کند. همچنین برای هر بخش A و B یک کلید برق وجود دارد تا در زمان استفاده نکردن از یک بخش، در صورت عدم استفاده، شارژ دستگاه صرفه جویی شود.

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “میکروفن بی سیم سارامونیک Saramonic UwMic9s Kit2 wireless microphone”

تماس با کارشناسان