نمایندگی کانن - میکروفون دوربین - میکروفن شاتگان بویا BOYA BY-M1000

میکروفن شاتگان بویا BOYA BY-M1000

5,900,000 تومان

میکروفن شاتگان بویا BOYA BY-M1000
میکروفن شاتگان بویا BOYA BY-M1000

5,900,000 تومان

میکروفن شاتگان بویا BOYA BY-M1000یک میکروفون کندانسور دیافراگم بزرگ است که در ابعاد ۳۴ میلی متری در اختیار شما قرار می‌گیرد. این میکروفون یک بدنه‌ی محکم تمام فلزی دارد که طراحی الگوی قطبی با سه حالت انتخاب روی آن سوار شده است.برای خرید حضوری این محصول به نمایندگی کانن مراجعه بفرمایید.

ما امروز در نمایندگی کانن قصد معرفی و بررسی میکروفن شاتگان بویا BOYA BY-M1000 را داریم. پس با ما همراه باشید.

معرفی و بررسی میکروفن شاتگان بویا BOYA BY-M1000

میکروفن شاتگان بویا BOYA BY-M1000 یک میکروفون خازنی با دیافراگم بزرگ 34 میلی متر است. بدنه تمام فلزی این میکروفون با دو حالت انتخاب شده روی طرح الگوی قطبی سوار شده است. کاربران این محصول می توانند از آن برای ضبط کیفیت صدا در برنامه های حرفه ای و تهیه صدای با کیفیت بالا برای برنامه های مختلف استفاده کنند. از جمله کاربردهای این میکروفون می توان به پادکست ، آواز ، ضبط فیلم ، ضبط صدا در فضای باز و ضبط صدای استودیو اشاره کرد. این میکروفون به دلیل ویژگی هایش ارزش خرید را دارد و احتمالاً می توانید از بسیاری جهات از آن استفاده کنید.

میکروفن شاتگان بویا BOYA BY-M1000ویژگی مهم میکروفن شاتگان بویا BOYA BY-M1000 ، نیاز به صرف هزینه اضافی برای پروژه های مختلف را از بین می برد. این میکروفون سیگنال های صوتی را در باند های مختلف تولید می کند و پاسخ فرکانس در محدوده 20 هرتز تا 20 کیلوهرتز تعیین می شود. میکروفون دارای قدرت فانتوم 24 ولت است و البته کاربران می توانند آن را روی استاندارد 48 ولت تنظیم کنند. یک اتصال استاندارد XLR نیز در آن گنجانده شده است که برای چنین ویژگی مفید است.

میکروفن شاتگان بویا BOYA BY-M1000BOYA BY-M1000 یک میکروفون خازنی با کیفیت بالا است و عملکرد آن را در پخش مستقیم مشاهده خواهید کرد. دیافراگم برای اکثر پروژه ها نیز مناسب است و نویز بسیار کمی در محدوده فرکانس وسیع دیده می شود. شما می توانید از این محصول در الگوهای قطبی اندروید ، همه کاره و دو طرفه استفاده کنید. از فیلترهای Pop و Shockmount در این میکروفون استفاده شده است و می توانید آنها را با یک سوئیچ کنترل کنید.

میکروفن شاتگان بویا BOYA BY-M1000از یک پلاگین سه پین ​​XLR با خروجی متعادل استفاده می شود و تابلو در محدوده 0 و منفی 10 دسی بل کار می کند. BOYA BY-M1000 برای بسیاری از پروژه های شما محصولی اساسی است و به ویژه در استودیوهای خانگی برای آواز و پادکست بسیار مفید خواهد بود. ارتباط دو جهته 3/8 و 5/8 به شما امکان می دهد میکروفن را روی سه پایه قرار دهید و به صورت اختیاری از کفش برای اتصال استفاده کنید.

سایر
پاسخ فرکانس

20-20000 هرتز

حساسیت

حساسیت

امپدانس

200 اهم

نوع میکروفن

استودیویی

گارانتی برحسب انتخاب

ضمانت سلامت کالا

رنگ

مشکی

وزن

812گرم

تماس با کارشناسان