نمایندگی کانن - رکوردر صدا - میکروفن و رکوردر زوم Zoom F1-SP 2-Input/2-Track Portable Recorder with Microphone

میکروفن و رکوردر زوم Zoom F1-SP 2-Input/2-Track Portable Recorder with Microphone

  • مجهز به دو کانال برای رکورد صدا
  • دارای میکیوفون شات گان SGH-6
  • دارای مانت SMF-1 جهت اتصال به دوربین
  • ورودی میکروفون استریو 1/8 اینچی
  • امکان رکورد 24-Bit/96 kHz با فرمت های MP3  و WAV
  • دارای صفحه نمایش و کنترل آسان جهت انجام عملیات ضبط
  • پشتیبانی از حداکثر 32 گیگ حافظه microSD
  • امکان استفاده از دو باتری AAA تا 6.5 ساعت
  • دارای کابل مخصوص جهت اتصال به دوربین

میکروفن و رکوردر زوم Zoom F1-SP 2-Input/2-Track Portable Recorder with Microphone ،  قابل حمل است و با میکروفون شات گان دارای قابلیت ضبط با کیفیت بالا و واضح است و لحظات را با دقت ثبت می کند. این واحد از دو آرایه 2 تراک قابل حمل تشکیل شده است و عملکردهای مختلفی را همراه با زوم F1-SP انجام می دهد.

کنترل سطح خودکار و میکروفون سوپرکاردیویید سه کپسولی 24 بیتی بدون کوچکترین نویز از دیگر ویژگی های این محصول است. می دانیم که سایر ضبط کننده های سری F مانند F4، F6 و حتی F8n مبتنی بر یک سیستم صوتی ثابت هستند، اما این محصول به اندازه ای طراحی شده است که به خوبی روی دوربین قرار می گیرد و به کاربر اجازه می دهد به همه موارد دسترسی داشته باشد.

 

میکروفن و رکوردر زوم Zoom F1-SP 2-Input/2-Track Portable Recorder with Microphone

این محصول دارای صفحه نمایش عقب است تا اطلاعات را به خوبی خوانده شود و با یک دست آن را کنترل کنید. باتری بسیار قوی است و به گونه ای طراحی شده است که بدون در نظر گرفتن سیستم صوتی موجود در آن، کیفیت قابل اعتمادی را برای ویدیوهای شما ارائه دهد. حتی اگر از این محصول برای ضبط طولانی مدت استفاده کنید، از عملکرد حرفه ای دستگاه تحت تأثیر قرار می گیرد. در مراسم عروسی یا عکاسی استودیویی حرفه ای، می توانید از آن استفاده کنید و اطمینان داشته باشید که F1-SP کار خود را به خوبی انجام خواهد داد.

این دستگاه عملکرد فوق العاده ای برای تصاویر با کیفیت در فضای باز دارد و می تواند هنگام ضبط فعالیت هایی مانند مصاحبه های تلویزیونی مفید باشد. در این صورت صدا به صورت حرفه ای ضبط می شود و صداهای مزاحم در منطقه چندان تاثیرگذار نخواهد بود.

علاوه بر این، می توان گفت که سیستم عامل F1-SP ساده است و حتی یک کاربر سطح مبتدی نیز می تواند با آن کار کند. می توانید از F1-SP به عنوان ضبط کننده اصلی خود استفاده کنید و برای کارهای سخت و مهم خود از آن استفاده کنید. می توانید این ضبط را از طریق پورت USB به رایانه شخصی یا آی پد متصل کنید. ویژگی پشتیبان گیری آن می تواند امنیت بیشتری را برای داده های مهم شما فراهم کند.

میکروفون تک شاتگان SGH-6 در جعبه این محصول مستقیماً به ورودی کپسول میکروفون 10 پین متصل است و می توانید بدون نیاز به کابل از آن استفاده کنید. این میکروفون دارای سه کپسول ورودی میکروفون است که برای تولید یک الگوی قطبی سوپرکاردیوئید عالی هستند و می‌توانید فوکوس را در کل محدوده فرکانس موجود در منطقه تنظیم کنید. برای ضبط صحیح صدا، بهتر است کمی جلوتر بایستید تا SGH-6 بتواند صدای منبع را به دقت دریافت کند.

میکروفن و رکوردر زوم Zoom F1-SP 2-Input/2-Track Portable Recorder with Microphone

ضبط کننده F1-SP مجهز به SMF-1 است که می تواند نویز ناشی از لرزش در حین فیلمبرداری را کاهش دهد. می توانید این افزونه را مستقیماً روی دوربین DSLR خود نصب کنید و از برنامه استفاده کنید.

F1-SP دارای یک کنترل سطح خودکار است که برای محافظت از مبدل های A/D در برابر بیش از حد استفاده می شود. با چنین قابلیتی می توانید اطمینان خود را در ضبط افزایش دهید و تغییرات ناگهانی صدا در منطقه تغییر زیادی در اندازه فایل نهایی ایجاد نمی کند و می توانید بدون نگرانی به ضبط ادامه دهید.

ضبط کننده F1-SP از وضوح های مختلف ضبط پشتیبانی می کند و می تواند فایل های MP3 را از 48 به 320 کیلوبیت بر ثانیه تبدیل کند. این فایل ها در فرمت WAV 24 بیتی یا 96 کیلوهرتز خواهند بود که می توانید بدون فشرده سازی از آنها استفاده کنید.

این محصول همچنین دارای قابلیت پیش ضبط است که به شما امکان می دهد قبل از فشردن دکمه ضبط، به مدت دو ثانیه ضبط کنید. این ویژگی به شما این امکان را می دهد که از یک فیلتر باریک کننده برای کاهش نویز هنگام ضبط صدا در هنگام ضبط ویدیو استفاده کنید.

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “میکروفن و رکوردر زوم Zoom F1-SP 2-Input/2-Track Portable Recorder with Microphone”

تماس با کارشناسان