میکروفن یقه ای بویا BOYA BY-M3

میکروفن یقه ای بویا BOYA BY-M3 یک میکروفون لاوالیر برای گوشی‌های اندرویدی و دیگر دستگاه‌های دارای کانکتور USB Type-C است. طراحی این میکروفون به‌صورت کلیپ جهت قرارگیری روی لباس کاربر است و می‌توانید.برای خرید حضوری این محصول به نمایندگی کانن مراجعه بفرمایید.

امرو ما در نمایندگی کانن قصد معرفی و بررسی میکروفن یقه ای بویا BOYA BY-M3 را داریم. پس در ادامه با ما همراه باشید.

معرفی میکروفن یقه ای بویا BOYA BY-M3

میکروفون یکی از مهمترین لوازم جانبی در صنعت تولید محتوا ، از ساده ترین تا پیشرفته ترین موجود در بازار است. میکروفون ها با توجه به کابل اتصال و ارگونومی در گزینه های مختلفی در دسترس هستند و استفاده از میکروفون های USB آسان تر است.

میکروفن یقه ای بویا BOYA BY-M3می توانید این میکروفون ها را به همه دستگاه های مجهز به USB متصل و استفاده کنید. از جمله بهترین دستگاه های دارای این ویژگی تلفن های هوشمندی هستند که همیشه در کنار ما هستند و استفاده از میکروفون را آسان می کنند.

میکروفون‌ها یک قدم جلوتر می روند و از میکروفون های بهترین دوربین های موجود در بازار بهتر عمل می کنند. شرکت های شخص ثالث به خوبی در این زمینه تبحر دارند و محصولات خود را برای کارهای حرفه ای ارائه می دهند.

اگر شما هم می خواهید در نحوه تولید و کیفیت محتوای خود تفاوتی ایجاد کنید ، می توانید با این میکروفون ساده صدای بهتر و سازگار تری را به مخاطبان خود ارائه دهید. فقط یک گوشی هوشمند با این میکروفون کافی خواهد بود و نیازی به هزینه اضافی نخواهید داشت. این میکروفون به راحتی روی لباس کاربر قرار می گیرد و صدا را با حداقل صدا برای شما ضبط می کند.

میکروفن یقه ای بویا BOYA BY-M3بررسی میکروفن یقه ای بویا BOYA BY-M3

میکروفون Boya BY-M3 محصولی عالی برای ضبط صدای متوسط ​​تا شخصی است. این میکروفون برای مصاحبه مناسب است و برای بهبود کیفیت صدا می توانید یک میکروفون Lavalier جدا شونده با صفحه خز تهیه کنید. فرکانس پشتیبانی شده و پردازش سیگنال مشابه میکروفون های بویایی دیگر است و تفاوت زیادی در این زمینه نمی بینیم.

از میکروفن یقه ای بویا BOYA BY-M3 می توانید در استودیو و خارج از منزل استفاده کنید ، حداقل در مقایسه با تلفن های همراه کیفیت ضبط صدا بهتری خواهید داشت.
همچنین می توانید از میکروفون Boya BY-M3 به عنوان کابل تبدیل و قطع میکروفون Lavalier استفاده کنید.

میکروفن یقه ای بویا BOYA BY-M3در چنین مواردی ، می توانید دستگاه های دیگر را با انواع تلفن های همراه ، مک و رایانه های شخصی متصل کنید. کیفیت و دوام بهتر صدا از ویژگی های اصلی این میکروفون است و در طی پروژه های طولانی لنگ نخواهد زد. این یک ویژگی عالی برای ویراستاران صوتی است و به زودی خروجی نهایی در دسترس شما قرار می گیرد.

سایر
کاربرد میکروفن

وکال، ساز آکوستیک، سخنرانی

الگو ضبط

Omnidirectional

پاسخ فرکانس

50Hz-20kHz

حساسیت

-40 دسی بل

طول سیم

6 متر

رابط اتصال

تایپ C

نوع میکروفن

یقه ای

تماس با کارشناسان