میکروفن یقه ای بویا BOYA BY-M4OD Omni-directional Lavalier Microphone

(دیدگاه 1 کاربر)
  • نوع کاربری وکال, سخنرانی
  • خروجی جک XLR
  • منبع انرژی فانتوم پاور 48 ولت
  • فرکانس کاری 35 تا 18000 هرتز
  • حساسیت 38 دسیبل
  • مورد استفاده برای ضبط ویدئو
  • حداکثر سطح ورودی صدا 120 دسی بل

1,490,000 تومان

میکروفن یقه ای بویا BOYA BY-M4OD Omni-directional Lavalier Microphone
میکروفن یقه ای بویا BOYA BY-M4OD Omni-directional Lavalier Microphone

1,490,000 تومان

پیدا کردن یک میکروفون موثر که بتواند صدا را در حین فیلمبرداری ضبط کند یکی از مشکلاتی است که ممکن است با آن روبرو شده باشید. میکروفون های زیادی برای ضبط صدا طراحی و تولید می شوند و هر میکروفون فناوری ضبط منحصر به فرد خود را دارد.

اما این الگویی است که شما را به هدفتان می رساند. در مرحله بعد، یکی از گزینه های شگفت انگیز برای ضبط صدا در حین فیلم برداری را پوشش خواهم داد. میکروفون خازنی فشرده با ما همراه باشید تا با میکروفن یقه ای بویا BOYA BY-M4OD Omni-directional Lavalier Microphone آشنا شوید.

ویژگی های ظاهری

اولین چیزی که با دیدن میکروفون Boya BY-M4OD متوجه می شوید ظاهر کوچک و قابل حمل آن است. میکروفون یقه ای BOIA BY-M40D با بدنه برنجی خود مقاومت بالایی در برابر ضربه و یا انواع دیگر فشار های فیزیکی دارد و به لطف وزن کم همراه همیشگی شما خواهد بود. در محتویات بسته بندی محصول یک گیره با بادگیر میکروفون نیز وجود دارد.

نوع و الگوی قطبی میکروفن یقه ای بویا BOYA BY-M4OD Omni-directional Lavalier Microphone

یکی از جدیدترین طراحی های شرکت BOYA چین، این میکروفون اسن که یک میکروفون خازنی است که برای ضبط صدا به خوبی کار می کند. میکروفون های خازنی اغلب برای ضبط صداها در جایی که تمام جزئیات صدا مهم است استفاده می شود. بنابراین، این میکروفون ها یکی از ملزومات ضبط استودیویی هستند.

نحوه دریافت صدا از میکروفون یکی از مهم ترین نکاتی است که قبل از خرید باید بدانید. این میکروفون از الگوی قطبی همه جهته پشتیبانی می کند، به این معنی که صدا را از تمام 360 درجه محیط به یک شکل دریافت می کند.

بنابراین، اگر می خواهید در محیطی با نویز زیاد محیط ضبط کنید، این میکروفون انتخاب مناسبی نیست. اما اگر می خواهید صدای محیط را از همه زوایای یکسان و بدون افت کیفیت بشنوید، مدل BY-M4OD یکی از بهترین انتخاب های شماست.

میکروفن یقه ای بویا BOYA BY-M4OD Omni-directional Lavalier Microphone

حداکثر سطح فشار صوتی (SLP) مناسب

یکی از ویژگی های جالب میکروفون یقه ای بویا مدل BOYA BY-M4OD Omni-directional Lavalier Microphone وجود محدوده فرکانسی وسیع است که از فرکانس های 35 هرتز تا 18 کیلوهرتز را پشتیبانی می کند. به لطف این پاسخ فرکانس صاف، هیچ مشکلی برای ضبط صدا از بیس به بم نخواهید داشت. این محدوده فرکانسی برای ضبط انواع صداهای آلات موسیقی و انواع وکال مناسب است.

حساسیت و حداکثر سطح فشار صدا دو پارامتر دیگری هستند که هنگام خرید میکروفون باید در نظر بگیرید. SLP میزان صدا یا سطح صدا را نشان می دهد که بهترین کیفیت ضبط را با یا بدون اعوجاج میکروفون به کاربر ارائه می دهد. این مقدار باید با توجه به هدف و جهت فیلم برداری در نظر گرفته شود. میکروفون گردنی BOYA BY-M4OD دارای SLP 120 دسی بل است که این ضبط را بدون اعوجاج ردیابی می کند. از طرفی حساسیت این میکروفون 38- دسی بل اندازه گیری شد که نشان دهنده توانایی میکروفون در تبدیل امواج صوتی به امواج الکترونیکی یا ولتاژ است.

امپدانس پایین در میکروفن یقه ای بویا مدل BY-M40D

امپدانس کم و 200 اهم میکروفون BOYA BY-M4OD آن را برای ضبط در محیط های مختلف ایده آل کرده است. هرچه امپدانس میکروفون کمتر باشد، به تقویت کننده کمتری نیاز خواهید داشت. علاوه بر این، می توانید بدون افت کیفیت صدا، طول کابل را به اندازه دلخواه افزایش دهید.

خروجی XLR

یکی از مواردی که حرفه ای ها هنگام فیلمبرداری به آن توجه می کنند خروجی میکروفون است. میکروفون ها معمولاً از جک 3.5 میلی متری و XLR ساخته می شوند و دومی با اکثر دوربین های فیلمبرداری و دوربین های DSLR سازگار است.

میکروفون جانبی BOYA BY-M4OD همچنین مجهز به خروجی 3 پین XLR است که با انواع دوربین های فیلمبرداری که همراه خود دارید گزینه بسیار خوبی است.

میکروفن یقه ای بویا BOYA BY-M4OD Omni-directional Lavalier Microphone

منبع تغذیه میکروفن یقه ای بویا BOYA BY-M4OD Omni-directional Lavalier Microphone

برای استفاده از میکروفون یقه ای بویا BY-M40D با کابل 2 متری خود به منبع تغذیه نیاز دارید. این محصول در صورت اتصال به منبع تغذیه فانتوم 48 وات کاملاً کار می کند. البته توجه به ولتاژ منبع تغذیه را فراموش نکنید و ولتاژهای ناسازگار با میکروفون را خریداری نکنید. زیرا دستگاه شما را غیرفعال می کند.

آیا میکروفون بویا مدل BY-M4OD برای شما مناسب است

پیشنهاد ما برای خرید میکروفون گزینه ای است که شما را به هدفتان می رساند. برای خرید میکروفون یقه ای Boya BY-M40D باید به یاد داشته باشید که خروجی آن XLR است; بنابراین نمی توان آن را به تلفن های همراه یا دستگاه هایی که از این خروجی پشتیبانی نمی کنند متصل کرد.

از سوی دیگر، فراموش نکنید که حالت دریافت صدای این میکروفون همه جهته است و صدا را از 360 درجه به طور مساوی دریافت می کند. بنابراین اگر قصد عکاسی در مکان های شلوغ را دارید، بهتر است میکروفون بخرید.

با این حال میکروفون بویا مدل BY-M4OD می تواند انتخاب خوبی برای ضبط محیطی، فیلم آموزشی و مصاحبه در مکان های ساکت باشد که کلمات صوتی را به خوبی گرفته و با کیفیت بالا به امواج الکترومغناطیسی تبدیل می کند.

1 دیدگاه برای میکروفن یقه ای بویا BOYA BY-M4OD Omni-directional Lavalier Microphone

  1. آواتار علی

    علی

    برای کار نیمه حرفه ای عالیه

دیدگاه خود را بنویسید

تماس با کارشناسان