نمایندگی کانن - میکروفن بویا - میکروفون بویا مدل BY-M1DM

میکروفون بویا مدل BY-M1DM

20 عدد در انبار

900,000 تومان

20 عدد در انبار

میکروفون بویا مدل BY-M1DM
میکروفون بویا مدل BY-M1DM

900,000 تومان

میکروفون بویا مدل BY-M1DM کمپانی بویا، دو میکروفونی میباشد که با یک تبدل کننده ۳.۵ میلی‌متری به همه ی دستگاه‌های صبت کننده، از جمله تلفن های همراه هوشمند، دوربین‌های DSLR، دوربین‌های تصویربرداری، ضبط‌ کننده‌های صدا، پی‌سی و… متصل خواهد شد. این دستگاه از دو میکروفون همه‌جهته که با یک سیم ۴ متری وصل میشود تشکیل میشود و برای مصاحبه، ارائه، ساخت پادکست، وب‌کست و هر شرایط دیگری که به بیش از یک میکروفون نیاز است فوق‌العاده می‌باشد. سیم متصل‌کننده‌ی دو میکروفون ۲.۸ متر طول دارد و با استفاده از گیره به لباس فرد متصل می‌شود.

برای خرید این محصول به نمایندگی کانن مراجعه بفرمایید.

امروز در نمایندگی کانن قصد معرفی و بررسی میکروفون بویا مدل BY-M1DM را داریم. پس در ادامه با ما همراه باشید.

معرفی و بررسی میکروفون بویا مدل BY-M1DM

میکروفون بویا مدل BY-M1DM توسط BOYA ساخته شده و شامل دو میکروفون می باشد. این میکروفون برای استفاده در تلفن های همراه ، دوربین های DSLR ، دوربین فیلمبرداری ، ضبط کننده صدا ، رایانه های شخصی و … طراحی شده است.

میکروفون بویا مدل BY-M1DMسبک این میکروفون ها همه جهته است و می تواند صداها را در جهات مختلف ضبط کند و درپوش ضبط صدا را دارد.
یکی از مزایای این آرایه میکروفون سازگاری گسترده آن است.

می توانید از آن با تلفن های Android ، IOS ، دوربین ها ، تبلت ها ، لپ تاپ ها و ضبط کننده های صدا استفاده کنید.
توجه داشته باشید که اکثر تلفن های هوشمند اندرویدی میکروفون خارجی را تشخیص نمی دهند و اگر می خواهید از میکروفون خارجی استفاده کنید ، می توانید نرم افزاری مانند “Open Camera” یا “Cinema FV-5” را بر روی تلفن های خود نصب کنید.

میکروفون بویا مدل BY-M1DMاگر سیستم عامل تلفن هوشمند شما iOS است و ورودی هدفون آن ورودی برق است ، برای استفاده از این میکروفون باید از آداپتور استفاده کنید.
اگر می خواهید از این میکروفون روی لپ تاپ استفاده کنید ، باید بدانید که این محصول فقط در لپ تاپ هایی با جک هدفون ترکیبی قابل استفاده است.

این کیت میکروفون همچنین دارای یک آداپتور 5.6 میلی متری است که می توانید از آن برای سازگاری میکروفون با دوربین یا سایر دستگاه هایی که ورودی میکروفون 5.6 میلی متری دارند استفاده کنید.

میکروفون بویا مدل BY-M1DMبرای کسب اطلاعات بیشتر و یا مشاوره با کارشناسان ما در نمایندگی کانن تماس حاصل فرمایید.

سایر
نوع میکروفن

کندانسر الکترونیکی

نوع کاربری

وکال

رابط

جک 3.5 میلی متری صدا

فرکانس پاسخ گویی

65Hz – 18KHz هرتز

حساسیت

30dB- تا +/- 3dB دسی بل

سایز دیافراگم

2.1 اینچ

الگوی قطبی

omni – directional

ابعاد

400 میلی متر

وزن

68 گرم

اقلام همراه

باتری
گیره
نویزگیر

تماس با کارشناسان