میکروفون بی سیم بویا مدل BY-XM6-S2

(دیدگاه 2 کاربر)
  • مناسب برای فیلم‌برداری، ولاگرها و تولیدکنندگان محتوا در یوتیوب و اینستاگرام
  • ۲ میکروفون یقه‌ای با الگوی قطبی omnidirectional
  • راه‌اندازی و استفاده آسان
  • کابل‌های ۳.۵ میلی‌متری باری اتصال به دوربین و گوشی‌های هوشمند
  • برد بی‌سیم تا ۱۰۰ متر
  • ۲ فرستنده کامپکت به همراه میکروفون داخلی
  • گیرنده کامپکت دو کاناله
  • امکان تنظیم گین و پایش صدا از طریق هدفون
  • دوام باتری داخلی: ۶ ساعت استفاده با هر بار شارژ کامل

9,350,000 تومان

میکروفن بی سیم بویا مدل BY-XM6-S2
میکروفون بی سیم بویا مدل BY-XM6-S2

9,350,000 تومان

جایگزینی مناسب

اگر از تصمیم به خرید میکروفون معروف Rode Wireless GO II به دلیل قیمت آن منصرف شدید و به دنبال مدل مقرون به صرفه تری هستید، میکروفون بی سیم بویا مدل BY-XM6-S2 می تواند انتظارات شما را برآورده کند.

اولین سوالی که احتمالاً به ذهن می رسد این است که میکروفون بی سیم BOYA XM6-S2 در مقایسه با Rod Wireless Go 2 چگونه است؟ باید بگوییم صادق هستیم. میکروفون Boya XM6-S2 نسبت به میکروفون Rod Wireless Geo II ارزانتر است، اما کیفیت صدا حرفه ای است و برای بسیاری از کاربردها مناسب است. تفاوت اصلی آنها در برخی از ویژگی های جانبی Rod Wireless Go 2 نهفته است. در نگاه اول، Wireless GO II ویژگی های زیادی دارد، اما میکروفون Boya XM6-S2 دست خالی نیست و با انتقال صدای دیجیتال پایدار، نیاز طیف وسیعی از مصرف کنندگان را برای یک میکروفون بی سیم خوب برآورده می کند.

میکروفون BOYA BY-XM6-S2 یک سیستم میکروفون بی سیم دو طرفه است که برای ضبط صدای دو منبع صوتی بر روی انواع دوربین ها و تلفن های همراه کار می کند. مانند سایر دوربین های خارجی و میکروفون های موبایل، صدایی که با Boya XM6-S2 ضبط می کنید در مقایسه با میکروفون داخلی دستگاه از کیفیت و وضوح بالاتری برخوردار خواهد بود.

میکروفون بی سیم BOYA XM6-S2 دو فرستنده پیشرفته و یک گیرنده را ترکیب می کند. همه فرستنده ها دارای یک میکروفون همه جانبه هستند و می توانند به سرعت و به راحتی برای بلندگوها یا دوره ها راه اندازی شوند. با استفاده از میکروفون بی سیم BY-XM6-S2، هنگام ضبط ویدیو، نمایش، مصاحبه، ارائه و غیره، تجربه بی نظیری خواهید داشت.

میکروفون BOYA BY-XM6-S2 برای روزنامه نگاران، تولیدکنندگان محتوا در یوتیوب، اینستاگرام، یوتیوب و تیک تاک، وبلاگ نویسان، ولاگرها، مستندها و سایر کاربرانی که برنامه های دو نفره می نویسند، انتخاب خوبی است.

مزایای استفاده از میکروفن بی سیم بویا مدل BY-XM6-S2

  1. یک میکروفون یقه بی سیم مناسب برای فیلمبرداری دو نفره، مانند ویدیوهای یوتیوب، لایو اینستاگرام، مصاحبه و مکالمه، وبلاگ نویسی، مستند و گزارش، ضبط و غیره.
  2. سازگار با دوربین های DSLR و بدون آینه، تلفن همراه، کامپیوتر و لپ تاپ
  3. در دسترس بودن فناوری انتقال سیگنال بی سیم دو کاناله 2.4 گیگاهرتز.
  4. دارای نمایشگر OLED خوانا برای نمایش اطلاعات
  5. دو فرستنده با میکروفون داخلی و جک MIC IN برای اتصال به میکروفون یقه ای
  6. دو میکروفون گردنی همه جهته
  7. بهره قابل تنظیم
  8. کابل 3.5 میلی متری برای اتصال دوربین به تلفن همراه
  9. بر روی گیرنده جک هدفون وجود دارد که به شما امکان می دهد صدا را در حین ضبط بدون تاخیر کنترل کنید
  10. خروجی های مونو و استریو روی گیرنده
  11. مجهز به باتری داخلی لیتیوم یون با طول عمر 7 ساعت برای فرستنده و 6.5 ساعت برای گیرنده.
  12. مسافت کار تا 100 متر (بدون مانع)

 

میکروفون بی سیم بویا مدل BY-XM6-S2

طریقه استفاده از میکروفون بی سیم بویا مدل BY-XM6-S2

میکروفون BOYA BY-XM6-S2 صدای با کیفیتی دارد و گزینه ای مناسب و مقرون به صرفه برای مصاحبه و گفتگو، ضبط کلیپ و مستند، برنامه های آنلاین، دیالوگ های دو نفره، ویدئوهای یوتیوب، پخش زنده، ضبط صدا و … به حساب می آید. نحوه استفاده از این یقه سیستم بی سیم راحت است، بنابراین حتی کاربران مبتدی و بی تجربه نیز می توانند به راحتی از BOYA XM6-S2 استفاده کنند.

فرستنده و گیرنده از پیش جفت شده از کارخانه هستند. به این ترتیب اگر می خواهید صدا را ضبط کنید، کافی است آن را روشن کنید و گیرنده را به دستگاه ضبط خود مانند دوربین یا تلفن همراه متصل کنید. ساده است، سیستم آماده ضبط است.

فرستنده ها و گیرنده ها دارای نمایشگر OLED هستند که از طریق آن می توانید انتقال سیگنال را به درستی تنظیم کنید.

قرار دادن فرستنده روی یقه لباس مشکلی ندارد. از طرفی کاربرانی که می خواهند از یقه سیمی استفاده کنند می توانند به راحتی از طریق کانکتور MIC IN یقه ها را به فرستنده ها متصل کنند.

یک کابل برای اتصال گیرنده BOYA BY-XM6-S2 به تلفن همراه، دوربین یا کامپیوتر نیز همراه با میکروفون است. میکروفون Boya XM6-S2 با انواع دستگاه ها سازگار است و می توان از آن برای ضبط صدا با دوربین های DSLR و دوربین استفاده کرد. تلفن همراه بدون آینه و کامپیوترهای مختلف 3.5 میلی متری.

اگر گوشی شما فقط از پورت های Type-C یا Lightning پشتیبانی می کند، نگران نباشید. می توانید از میکروفون بی سیم بویا مدل BY-XM6-S2 استفاده کنید. برای اتصال گیرنده BOYA XM6-S2 به دستگاه خود می توانید از کابل های تبدیل بویا استفاده کنید. هنگامی که قصد دارید صدای دو نفر یا دو منبع صوتی را به طور همزمان ضبط کنید، BOYA BY-XM6-S2 می تواند یکی از بهترین میکروفون های یقه بی سیم برای شما باشد.

استفاده از فناوری پیشرفته برای انتقال سیگنال پایدار و با ثبات

میکروفون Boya XM6-S2 از فناوری انتقال سیگنال پیشرفته با فرکانس تطبیقی ​​(AFH) استفاده می کند. این باعث می شود BOYA BY-XM6-S2 یک میکروفون بی سیم 2.4 گیگاهرتزی باشد که می تواند سطح بالایی از انتقال سیگنال را تضمین کند.

در واقع برای اطمینان از ارسال صحیح سیگنال، قسمت های منفی فرکانس به صورت خودکار حذف می شوند تا کیفیت، وضوح و وضوح صدا در برد 100 متری میکروفون بی سیم بویا مدل BY-XM6-S2 حرفه ای و رضایت بخش باشد. .

2 دیدگاه برای میکروفون بی سیم بویا مدل BY-XM6-S2

  1. آواتار علیرضا

    علیرضا

    به طور کلی راضی ام ازش

  2. آواتار احسان نیازمند

    احسان نیازمند

    سلام
    میکروفون امروز بدستم رسید و کیفیت خیلی خوبی داره، ممنونم بابت راهنمایی و مشاوره خوبی که دادید

دیدگاه خود را بنویسید

تماس با کارشناسان