میکروفون دوربین رود RODE STEREO VIDEOMIC X MICROPHONE

  • خروجی استریو مینی جک 3.5mm
  • دارای سوئیچ PAD و LOW CUT
  • لرزه گیر Rycote Lyre
  • کاهش نویز محیط
  • تقویت فرکانس بالا
  • فوق العاده سبک وزن
  • دارای یک جفت کپسول مشابه 1/2 اینچی خازنی با یک ساختار X-Y
  • منبع تغذیه 9ولت (برای استفاده بیش از 70 ساعت)
  • فیلتر بالاگذر با فرکانس بالا جهت افزایش و قابل فهم بودن بیشتر صدا

میکروفون دوربین

میکروفون دوربین رود RODE STEREO VIDEOMIC X MICROPHONE یک میکروفون دوربین با الگوی جهت، صدای استریو استاندارد و بالاترین کیفیت ضبط از شرکت بی نظیر RØDE است. با ساخت تمام فلزی این اسپیکر را بسیار زیبا و مدرن کرده است. شرکت استرالیایی Rhode این میکروفون با کیفیت را برای استفاده حرفه ای ساخته است.

در عین حال مقاومت بالایی در برابر تداخل RF (فرکانس رادیویی) ایجاد می کند. این میکروفون زیبا و حرفه ای توسط کارشناسان صدا به افرادی که فیلم مستند می سازند و یا از مسابقات ورزشی فیلم و صوت ضبط می کنند پیشنهاد می شود.

همچنین افرادی که سخت کار می کنند  و در طبیعت به تولید محتوا میپردازند! این اسپیکر در کیف مسافرتی شما جای می گیرد و کیفیت صدا خوب است.

این میکروفون یکی از با کیفیت ترین و بهترین میکروفن های ساخته شده روی دوربین است که در حال حاضر در سراسر جهان تولید می شود. RØDE می خواهد با تولید این محصول خود را از سازندگان میکروفون میان رده دنیا متمایز کند و آن را به غول های این صنعت برساند و آنها را رقیبی جدی بداند.

الگوی دریافت جهتی

میکروفون دوربین VideoMic X یک جفت کپسول کندانسور 1/2 اینچی یکسان است. که در ساختار XY چیده شده‌اند، صدای فراگیر تولید و ضبط می‌کنند. سیستم تعلیق شوک هر کپسول Rycote Lyre به این معنی است که سیستم‌های تعلیق Rycote دارای فناوری ثبت شده Lyre برای کاهش است. شوک جدا از صدا، یعنی صدایی با کیفیت بالا به دلیل ارتعاشات کشتار و کشتار در محیط ایزوله آن.

مفهوم ضبط صدا

با سوئیچ دیجیتال در پشت این میکروفون. سطح (-10dB یا +20dB) به همراه طراحی خلاقانه فیلتر بالاگذر (0/75/150Hz) توسط کاربر قابل تنظیم و کنترل است.

فرکانس بالا (60dB@XHz+) نیز افزایش یافته و این امکان وجود دارد که کاربران مکالمات را بهتر درک کنند.

 

میکروفون دوربین رود RODE STEREO VIDEOMIC X MICROPHONE

سر و صدای محیط را کاهش دهید

با یک کابل محافظ RF استریو 3.5 میلی متری، یک خروجی صدای متعادل حرفه ای در کنار دستگاه موجود است. این دستگاه با ساختار فیزیکی گنبدی مشخص خود، نه تنها از کپسول حساس خود محافظت می کند، بلکه مانند بادگیر که در سیستم طراحی Rode Blimp می بینیم، صدای باد را در محیط های بیرونی به شدت کاهش می دهد و صدایی با کیفیت بالا ارائه می کند.

سبک

این میکروفون دوربین 300 گرم وزن دارد و بر روی دوربین نصب شده است. وزن کم این میکروفون به شما در هر جایی کمک می کند. محدوده فرکانس آن بین 40 هرتز تا 20 کیلوهرتز و امپدانس خروجی 200 اهم است. منبع تغذیه این میکروفون یک باتری 9 ولتی (بیش از 70 ساعت استفاده) و P48 است.

پورت خروجی آن جک 3.5 میلی متری و مینی XLR است. میکروفون Rode Stereo VideoMic X دارای حساسیت -32.0 dB و حداکثر خروجی 143 dBSPL است.

گارانتی ده ساله

از دیگر مزیت های این محصول به خصوص برای افرادی که ممکن است در تجهیزات خود دچار مشکل شوند، گارانتی 10 ساله است و میتوانید با خیال راحت خرید خود را انجام دهید.

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “میکروفون دوربین رود RODE STEREO VIDEOMIC X MICROPHONE”

تماس با کارشناسان