میکروفون یقه‌ای بویا Boya BY-DM20 Microphone

  • نوع کاربری: وکال, سخنرانی, مصاحبه, ولاگ
  • فرکانس: 45 تا 20000 هرتز
  • حساسیت: 30 دسیبل
  • الگوی قطبی: Omni-directional
  • ورودی: جک تایپ سی
  • خروجی: لایتنینگ، تایپ سی، یو اس بی

میکروفون یقه‌ای بویا Boya BY-DM20 Microphone گزینه ای مناسب برای دارندگان گوشی های هوشمند است تا صدای خود را با بالاترین کیفیت ممکن از طریق این محصول ضبط کنند. احتمالا برای شما هم پیش آمده که برای ساخت فایل تصویری یا صوتی با مشکل کیفیت پایین میکروفون داخلی گوشی خود مواجه شده باشید و به دنبال راه حلی مناسب برای رفع این مشکل هستید.

در این شرایط معمولا با استفاده از میکروفون های مخصوص گوشی می توانید کیفیت صدای خود را تضمین کنید. یکی از بهترین این میکروفون ها میکروفون بویا BY-DM20 است که کیفیت و عملکرد بسیار خوبی دارد و صدای شما را با بالاترین کیفیت ممکن ضبط می کند.

در این مقاله کمی بیشتر در مورد این میکروفون صحبت می کنیم و اطلاعاتی در اختیار شما قرار می دهیم. پس در این مقاله با ما همراه باشید.

آشنایی با میکروفون یقه‌ای بویا Boya BY-DM20 Microphone

میکروفون بویا میکروفون بویا BY-DM20 یکی از بهترین محصولات تولید شده توسط برند بویا می باشد که امروزه در کشورهای مختلف دنیا به فروش می رسد و طرفداران بسیاری را جمع کرده است. این میکروفون به راحتی به گوشی های هوشمند متصل می شود و به بهبود کیفیت صدای شما در هنگام ضبط صدا یا فیلم کمک می کند.

میکروفون یقه‌ای بویا Boya BY-DM20 Microphoneاین میکروفن یکی از بهترین میکروفون های دنیا است که برای گوشی های هوشمند طراحی و ساخته شده است و بویا در ساخت آن از آخرین فناوری استفاده کرده است. بنابراین اگر شما هم جزو افرادی هستید که این محصول را خریداری می کنید، باید بدانید که می توانید به کیفیت و کارایی آن کاملا اعتماد کنید.

عملکرد میکروفون یقه‌ای بویا Boya BY-DM20 Microphone

یکی از مهم ترین نکاتی که در مورد عملکرد میکروفون یقه‌ای بویا Boya BY-DM20 Microphone باید بدانید این است که می توان از آن در گوشی های اندرویدی نیز استفاده کرد و با استفاده از گوشی های هوشمندی که از سیستم عامل iOS پشتیبانی می کنند می توانید صدا را ضبط کنید.

در واقع با تهیه میکروفون به راحتی می توان از آن در انواع گوشی های هوشمند با کابل های مخصوص استفاده کرد. این میکروفون دارای میکسرهای بسیار کوچکی است که به شما امکان تنظیم صدا را بر اساس نیاز خود می دهد.

یکی از ویژگی های کلیدی میکروفون بویا BY-DM20 این است که به شما امکان کنترل همزمان کیفیت صدا را می دهد و به شما امکان می دهد صدای خود را در حین ضبط بشنوید. این میکروفون دارای دو نوع استریو و مونو می باشد که هر کدام کاربرد خاص خود را دارند و هر کدام در مواقع نیاز قابل فعال سازی و استفاده می باشند.

یکی دیگر از ویژگی های مهم این محصول این است که میکروفون بویا BY-DM20 از فناوری کاهش نویز استفاده می کند که به شما کمک می کند صدای خود را با وضوح بالا ضبط کنید.

این میکروفون یقه ای به راحتی به لباس شما متصل می شود و یا می توانید آن را به پیراهن یا ژاکت خود متصل کرده و شروع به ضبط صدای خود با بالاترین کیفیت کنید.

این میکروفون دارای سه کابل مخصوص است که یکی برای گوشی های هوشمند اندرویدی، دومی برای گوشی های هوشمند آیفون و سومی برای کامپیوتر است. هر یک از این سه کابل را می توان برای اتصال این میکروفون به دستگاه های مختلف در شرایط مختلف استفاده کرد.

میکروفون یقه‌ای بویا Boya BY-DM20 Microphone

ویژگی های کلیدی میکروفون یقه‌ای بویا Boya BY-DM20 Microphone

  • محدوده فرکانس این محصول بین 45 تا 20000 هرتز می باشد.
  • یکی از مهم ترین ویژگی های میکروفون بویا BY-DM20 این است که به منبع تغذیه جداگانه نیاز ندارد و برق مورد نیاز خود را از دستگاهی که این میکروفون را به آن وصل می کنید تامین می کند. البته باید توجه داشته باشید که مصرف برق این محصول بسیار کم است.
  • این کابل میکروفون مخصوص دارای طول 2 متر است که می تواند اندازه مناسبی برای تهیه محتوای ویدیویی باشد.
  • به راحتی می توانید صدای هر کانال این میکروفون را کنترل کنید.
  • از آنجایی که این سیستم گیرنده میکروفون قابلیت اتصال دو میکروفون را به صورت همزمان دارد، می توانید از دو میکروفون به طور همزمان استفاده کنید.
  • الگوی قطبی به کار رفته در این میکروفون یک الگوی همه جهته است که کیفیت و وضوح صدای ضبط شده با این محصول را بهبود می بخشد.
  • قسمت بالایی میکروفون بویا BY-DM20 از فوم ساخته شده است که از اعوجاج صدا در هنگام صحبت جلوگیری می کند و از کیفیت صدای شما نمی کاهد.

جمع بندی

امروزه میکروفون هایی که برای گوشی های هوشمند طراحی و ساخته می شوند، کاربردها و مزایای بسیاری دارند و به همین دلیل است که در حال حاضر افراد زیادی به دنبال خرید این میکروفون ها هستند. یکی از بهترین برندهای دنیا در زمینه تولید این میکروفون ها، برند بویا بویا است که امروزه محصولات باکیفیتی را روانه بازار ایران کرده و طرفداران زیادی در ایران دارد.

میکروفون یقه‌ای بویا Boya BY-DM20 Microphone یکی از جدیدترین و بهترین محصولات ساخت این برند می باشد که دارای کیفیت و کارایی فوق العاده و همچنین مقاومت خوبی در برابر ضربه و رطوبت می باشد.

بنابراین اگر قصد خرید یک میکروفون با کیفیت برای گوشی هوشمند خود را دارید، باید بدانید که این میکروفون می تواند یکی از بهترین گزینه های پیش روی شما باشد. اطلاعاتی که در این مقاله در مورد میکروفون BY-DM20 در اختیار شما قرار داده ایم از مهمترین مزیت های این محصول است و بدون شک با خرید و استفاده از این دستگاه می توانید از دیگر ویژگی ها و مزایای آن مطلع شوید.

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “میکروفون یقه‌ای بویا Boya BY-DM20 Microphone”

تماس با کارشناسان