28,900,000 تومان

گیمبال دوربین دی جی آی DJI RS 3 Gimbal Stabilizer

  • ظرفیت تحمل وزن: 3 کیلوگرم
  • جنس بدنه: فیبر کربن (carbon fiber)
  • نمایشگر: 1.8 اینچی تمام رنگی لمسی
  • سازگار با فرستنده ویدیویی بی‌سیم
  • عمر باتری با هر بار شارژ کامل: 12 ساعت
  • کلید تصویربرداری بلوتوثی
  • دارای قفل اتوماتیک لرزشگیر ۳ محوره
  • دارای وزن سبک 990 گرم
  • شارژ باتری در ۲.۵ ساعت
  • قابلیت‌های خلاقانه ازجمله Time Tunnel
  • قابلیت کنترل از طریق گوشی‌های هوشمند
  • پیچ تنظیم بر روی محور Tilt
دسته بندی : برند:
خصوصیات ظاهری گیمبال دوربین دی جی آی آر اس 3
گیمبال دوربین دی جی آی DJI RS 3 Gimbal Stabilizer

28,900,000 تومان

گیمبال دوربین دی جی آی DJI RS 3 Gimbal Stabilizer، یکی از بهترین و حرفه‌ای‌ترین گیمبال‌های دوربین در بازار است. این گیمبال برای استفاده با دوربین‌های حرفه‌ای سینمایی و DSLR طراحی شده است و به عنوان یکی از بهترین گیمبال‌های حرفه‌ای شناخته می‌شود.

این گیمبال دارای سه محور نگهداری تعادلی است که به شما اجازه می‌دهد دوربین‌های سنگین و بزرگ را به آسانی حرکت دهید. همچنین این گیمبال با دوربین‌هایی مانند Sony FX3، Sony A7S III، Canon C70، و دوربین‌های سینمایی دیگر سازگار است.

گیمبال دوربین دی جی آی DJI RS 3 Gimbal Stabilizer دارای قابلیت‌هایی مانند ردیابی خودکار فرد، شیء یا حیوان، کنترل از راه دور، ویژگی ActiveTrack 4.0، مجهز به باتری با ظرفیت بالا و دارای پورت‌های متعددی برای اتصال به دوربین و لوازم جانبی است.

با استفاده از این گیمبال، می‌توانید تصاویر با شفافیت بالا و خالی از لرزش ایجاد کنید که برای فیلم‌برداری سینمایی، تبلیغاتی، مستندسازی و غیره بسیار مناسب است. با این حال، به دلیل قیمت بالای آن، کاربرانی که تازه وارد حوزه فیلم‌برداری حرفه‌ای هستند ممکن است به دنبال دستگاه‌هایی با قیمت کمتر باشند.

ویژگی های کلیدی گیمبال DJI RS 3

گیمبال DJI RS 3 با طراحی جدید و وزن 990 گرم، سبک‌تر از رونین RSC 2 است و می‌تواند تا 3 کیلوگرم را حمل کند. دارای صفحه‌نمایش OLED بزرگتر، پیچ تنظیم جدید و پایداری بیشتر است، این گیمبال به عنوان جزء حیاتی در کیت دوربین شما عمل می‌کند.

صفحات Quick Release

با این ویژگی RS 3 نصب دوربین روی آن سریع و راحت شده  است و پس از تعویض باتری یا کارت حافظه ی جدید، نیازی به ایجاد تعادل مجدد در گیمبال نیست.

قفل های اتوماتیک محور

وقتی گیمبال خاموش است، با فشردن و نگه داشتن دکمه پاور، گیمبال به صورت خودکار قفل سه محوره باز کرده و این امکان را فراهم می‌کند که در عرض دو ثانیه به راحتی شروع به کار کنید. همچنین با یک بار فشار دادن دکمه روشن/خاموش، محورها به طور خودکار قفل می‌شوند.

کنترل بی سیم شاتر

RS 3 از کنترل شاتر بی سیم دو حالته  پشتیبانی می کند و با هر بار استفاده در زمان صرفه جویی کرده و پس از جفت شدن اولیه بلوتوث، می توانید به سادگی با فشار دادن دکمه ی ضبط روی لرزشگیر، فیلم‌برداری و عکسبرداری را کنترل کنید.

کنترل های یکپارچه

• دکمه ی کنترل یکپارچه در محور شیب این امکان را فراهم می کند که دوربین  با تنظیمات دقیق میلی ‌متری به جلو یا عقب بچرخد تا لنز هنگام تعویض راحت‌ تر به تعادل برسد.

• با تنظیم سوئیچ جدیدگیمبال ، به سادگی می‌توانید بین حالت‌های Pan follow، Pan و Tilt follow و FPV جابجا شوید.

• چرخاندن صفحه جلویی به شما امکان می دهد زوم یا فوکوس را کنترل کنید و همچنین می ‌توان آن را برای کنترل شاتر، دیافراگم، ISO یا حرکات گیمبال و دوربین برای کار با یک دست فراهم سازد.

نتایج SuperSmooth دریافت کنید

هنگامی که حالت SuperSmooth در گیمبال RS 3 فعال است گشتاور موتور را افزایش پیدا کرده تا تثبیت بیشتری را در فیلم ها فراهم آید.

صفحه نمایش لمسی OLED 1.8 اینچی

در مقایسه با صفحه نمایش سیاه و سفید RSC 2 گیمبال DJI RS 3 به صفحه نمایش لمسی تمام رنگی 1.8 اینچی OLED با نمایشگر 80 درصد بزرگ تر مجهز شده است و همچنین از اکثر تنظیمات برنامه Ronin پشتیبانی می کند.

مانیتورینگ روی گوشی هوشمند

RS 3 از فرستنده ی تصویر Ronin (که قبلاً به عنوان فرستنده تصویر Ronin RavenEye شناخته می شد) پشتیبانی می کند تا اطلاعات زنده 1080HD را مستقیماً به دستگاه تلفن همراه منتقل کند.

باتری پیشرفته و شارژ سریع

باتری نوین RS 3 با طراحی استثنایی تعویض آسان و اشغال حداقل فضا ارائه شده بطوریکه این باتری با طول عمر 12 ساعته و قابلیت شارژ سریع 18 واتی امکان شارژ جداگانه از گیمبال و همچنین توانایی استفاده همزمان با شارژ را فراهم می‌سازد ، این ویژگی‌ها به‌ویژه برای علاقمندان به عکاسی مداوم در طول روز کافی می باشد.

خصوصیات ظاهری گیمبال دوربین دی جی آی آر اس 3

گیمبال دوربین دی جی آی آر اس 3 (DJI RS 3)، یک گیمبال حرفه‌ای برای دوربین های حرفه‌ای سینمایی و DSLR است. این گیمبال دارای ظاهری زیبا و کارآمد است.

ابعاد گیمبال DJI RS 3 به طور میانگین 370x190x190 میلی‌متر می‌باشد و وزن آن در حدود 1.2 کیلوگرم است. این گیمبال دارای جسمی از آلیاژ مغناطیسی آلومینیوم است که آن را سبک و هم‌زمان مقاوم در برابر ضربه می‌کند.

این گیمبال دارای صفحه نمایش لمسی OLED با اندازه 1/8 اینچی است که به شما امکان کنترل دوربین را با دقت بیشتری می‌دهد. همچنین این گیمبال دارای دکمه‌هایی برای کنترل موقعیت دوربین و گیمبال است که برای کاربران حرفه‌ای بسیار مفید است.

در این گیمبال، باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعت و ولتاژ ۷٫۲ ولت استفاده شده است که به شما امکان استفاده طولانی‌مدت را می‌دهد. همچنین این گیمبال دارای پورت‌های HDMI، USB-C، و USB-A است که به شما امکان اتصال به دوربین و لوازم جانبی را می‌دهد. در کل، گیمبال دوربین دی جی آی آر اس 3 دارای ظاهری زیبا و کارآمد است که برای کاربران حرفه‌ای که به دنبال یک گیمبال با عملکرد بالا و ویژگی‌های پیشرفته هستند، بسیار مناسب است.

مزایا و معایب گیمبال دوربین دی جی آی DJI RS 3 Gimbal Stabilizer

مزایا:

1. عملکرد عالی: گیمبال دوربین دی جی آی DJI RS 3 Gimbal Stabilizer با دارا بودن سه محور نگهداری تعادلی، به شما اجازه می‌دهد تصاویر با شفافیت بالا و خالی از لرزش ایجاد کنید. همچنین این گیمبال با دوربین‌هایی مانند Sony FX3، Sony A7S III، Canon C70، و دوربین‌های سینمایی دیگر سازگار است.

2. ویژگی‌های پیشرفته: گیمبال DJI RS 3 با ویژگی‌هایی مانند ردیابی خودکار فرد، شیء یا حیوان، کنترل از راه دور، ویژگی ActiveTrack 4.0، مجهز به باتری با ظرفیت بالا و دارای پورت‌های متعددی برای اتصال به دوربین و لوازم جانبی است.

3. کیفیت ساخت بالا: گیمبال DJI RS 3 با جسمی از آلیاژ مغناطیسی آلومینیوم ساخته شده است که آن را سبک و هم‌زمان مقاوم در برابر ضربه می‌کند. همچنین این گیمبال دارای صفحه نمایش لمسی OLED با اندازه ۱٫۲۰ اینچی است که به شما امکان کنترل دوربین را با دقت بیشتری می‌دهد.

4. سهولت استفاده: گیمبال DJI RS 3 با دارا بودن دکمه‌هایی برای کنترل موقعیت دوربین و گیمبال، برای کاربران حرفه‌ای بسیار مفید است.

معایب:

1. قیمت بالا: گیمبال DJI RS 3 با قیمت بالایی عرضه می‌شود. برای برخی از کاربران، قیمت آن ممکن است یکی از عیارهای اصلی برای خرید آن باشد.

2. وزن بالا: این گیمبال با وزن حدود 1.2 کیلوگرم، نسبتا سنگین است که ممکن است برای استفاده در طولانی مدت، برای برخی کاربران مشکل ساز باشد.

3. حجم بزرگ: گیمبال DJI RS 3 با ابعادی حدود 370x190x190 میلی‌متر، در مقابل گیمبال‌های دیگر، حجم بزرگی دارد که ممکن است برای کاربرانی که به دنبال یک گیمبال قابل حمل هستند، مشکل ساز باشد.

کاربری گیمبال دوربین دی جی آی آر اس 3 DJI RS 3 Gimbal Stabilizer

گیمبال دوربین دی جی آی آر اس 3 (DJI RS 3)، یک گیمبال حرفه‌ای برای دوربین های حرفه‌ای سینمایی و DSLR است و برای استفاده در فیلم‌برداری‌های حرفه‌ای، تبلیغاتی، مستندسازی و غیره مناسب است.

این گیمبال با دارا بودن سه محور نگهداری تعادلی، به شما اجازه می‌دهد تصاویر با شفافیت بالا و خالی از لرزش ایجاد کنید. همچنین با ویژگی‌هایی مانند ردیابی خودکار فرد، شیء یا حیوان، کنترل از راه دور، ویژگی ActiveTrack 4.0 و پورت‌های متعدد، به شما امکان اتصال به دوربین و لوازم جانبی را می‌دهد.

از دیگر کاربردهای گیمبال DJI RS 3 می‌توان به فیلم‌برداری با استفاده از رادیوکنترل یا اسمارت‌فون، انتقال تصاویر به صورت بی‌سیم به موبایل یا تبلت، و استفاده از ویژگی‌هایی مانند Time-lapse و Motion-lapse اشاره کرد.

همچنین برای استفاده در فضاهای بسته و تنگ مثل اتاق های کوچک، آسانترین حرکت ها، و ردیابی های پیچیده، گیمبال DJI RS 3 به خوبی کارایی خود را اثبات کرده است.

در کل، گیمبال دوربین دی جی آی آر اس 3 برای کاربران حرفه‌ایی که به دنبال یک گیمبال با عملکرد بالا و ویژگی‌های پیشرفته هستند، مناسب است و برای فیلم‌برداری حرفه‌ای، تبلیغاتی، مستندسازی و غیره بسیار مناسب است.

آیا گیمبال DJI RS 3 برای فیلم‌برداری در شرایط نوری ضعیف مناسب است؟

بله، گیمبال DJI RS 3 برای فیلم‌برداری در شرایط نوری ضعیف نیز مناسب است. با داشتن سه محور نگهداری تعادلی، این گیمبال به شما اجازه می‌دهد تصاویر با شفافیت بالا و خالی از درجه بالایی از لرزش را در شرایط نوری ضعیف ایجاد کنید. همچنین، گیمبال DJI RS 3 دارای ویژگی Hyperlapse است که به شما اجازه می‌دهد تصاویر با کیفیت بالا و با سرعت بسیار بالا در شرایط نوری ضعیف را فیلم برداری کنید.

همچنین این گیمبال دارای پورت‌های متعددی برای اتصال به دوربین و لوازم جانبی است که به شما امکان اتصال به لوازم جانبی نورپردازی مانند چراغ‌های LED را می‌دهد که می‌تواند نور مورد نیاز شما را در شرایط نوری ضعیف فراهم کند.

به طور کلی، با وجود اینکه شرایط نوری می‌تواند تأثیری بر روی کیفیت تصویر داشته باشد، اما گیمبال DJI RS 3 با ویژگی‌های پیشرفته و امکانات کاربردی، به شما کمک می‌کند تا در شرایط نوری ضعیف نیز تصاویر با کیفیت بالا و خالی از لرزش ایجاد کنید.

چه ویژگی‌هایی در گیمبال DJI RS 3 برای فیلم‌برداری با DSLR وجود دارد؟

گیمبال DJI RS 3 یک گیمبال حرفه‌ای برای دوربین‌های حرفه‌ای سینمایی و DSLR است. این گیمبال با دارا بودن ویژگی‌هایی مانند سه محور نگهداری تعادلی، ردیابی خودکار فرد، شیء یا حیوان، کنترل از راه دور، ویژگی ActiveTrack 4.0 و پورت‌های متعدد، به شما امکان اتصال به دوربین و لوازم جانبی را می‌دهد.

برای فیلم‌برداری با DSLR، گیمبال DJI RS 3 دارای ویژگی‌هایی مانند:

  1. وزن سبک: این گیمبال با وزن حدود 1.2 کیلوگرم، برای استفاده با دوربین های DSLR، سبک و مناسب است.
  2. کیفیت ساخت بالا: گیمبال DJI RS 3 با جسمی از آلیاژ مغناطیسی آلومینیوم ساخته شده است که آن را سبک و هم‌زمان مقاوم در برابر ضربه می‌کند. همچنین این گیمبال دارای صفحه نمایش لمسی OLED با اندازه ۱٫۲۰ اینچی است که به شما امکان کنترل دوربین را با دقت بیشتری می‌دهد.
  3. راحتی استفاده: گیمبال DJI RS 3 با دارا بودن دکمه‌هایی برای کنترل موقعیت دوربین و گیمبال، برای کاربران حرفه‌ای بسیار مفید است.
  4. پورت‌های متعدد: گیمبال DJI RS 3 دارای پورت‌های متعددی برای اتصال به دوربین و لوازم جانبی است که به شما امکان اتصال به لوازم جانبی مانند میکروفن، چراغ LED و غیره را می‌دهد.
  5. ویژگی Focus Wheel: این ویژگی به شما اجازه می‌دهد تا با استفاده از دسته کنترل Focus Wheel، فوکوس دوربین خود را تنظیم کنید.

به طور کلی، با وجود ویژگی‌های پیشرفته و امکانات کاربردی، گیمبال DJI RS 3 برای فیلم‌برداری با DSLR مناسب است و به شما کمک می‌کند تا تصاویر با شفافیت بالا و خالی از لرزش ایجاد کنید.

سایر
نام محصول

DJI RS 3 Gimbal Stabilizer

شرکت سازنده

دی جی آی – DJI

رنگ

مشکی

وزن

990 گـرم

زاویه چرخش هد

چرخش عمودی: 360 درجه / چرخش افقی:112- تا214+ درجه / چرخش محوری: 95- درجه تا 240+ درجه

حداکثر وزن قابل تحمل

3 کیلوگرم

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “گیمبال دوربین دی جی آی DJI RS 3 Gimbal Stabilizer”

تماس با کارشناسان