گیمبال دوربین دی جی آی DJI RS 3 Pro Combo Gimbal Stabilizer

  • عمر باتری: ۱۲ ساعت
  • نمایشگر لمسی ۱.۸ اینچی
  • سازگار با فرستنده ویدیویی بی‌سیم، LiDAR
  • قابلیت‌های خلاقانه از جمله Time Tunnel
  • قابل استفاده به همراه دوربین‌های Sony FX6 و Canon C70
  • کنترل شاتر بی‌سیم، سازگار با DJI SDK
  • مانت: یک مانت ۱/۴ اینچی | مانت کلد شو
  • Instant Mode Switching (تغییر حالت فوری) و Auto-Lock Axes
  • دمای مناسب برای استفاده: منفی ۲۰ تا مثبت ۴۵ درجه سانتی‌گراد
  • باتری: یک باتری داخلی با ظرفیت ۱۹۵۰ میلی‌آمپرساعت
  • درگاه‌های اتصال: ۳ خروجی USB Type-C (Control) و ۱ پورت USB Type-C برای شارژ
دسته بندی : برند:

67,200,000 تومان

گیمبال دوربین دی جی آی DJI RS 3 Pro Combo Gimbal Stabilizer
گیمبال دوربین دی جی آی DJI RS 3 Pro Combo Gimbal Stabilizer

67,200,000 تومان

همه چیز با گیمبال دوربین دی جی آی DJI RS 3 Pro Combo Gimbal Stabilizer امکان پذیر است. ویژگی های کلی DJI RS3 در این گیمبال برای فیلمبرداران با دوربین فیلمبرداری حرفه ای توسعه داده شده است. لرزشگیر هوشمند و قدرتمندی که می تواند تا 4.5 کیلوگرم بار را حمل کند. افزایش 50 درصدی ظرفیت حمل بار نسبت به نسل قبل.

DJI با لرزشگیر های حرفه ای و قیمت های مقرون به صرفه، خلاقیت را برای همه ممکن ساخته است. ویژگی های ظاهری این محصول در ادامه معرفی می شود. همچنین اگر به دنبال خرید گیمبال دوربین دی جی آی DJI RS 3 Pro Combo Gimbal Stabilizer هستید، توصیه می کنیم این مطلب را از دست ندهید.

ویژگی های ظاهری گیمبال دوربین دی جی آی DJI RS 3 Pro Combo Gimbal Stabilizer

DJI RS 3 Pro Gimbal Stabilizer COMBO یک لرزشگیر کامل قابل حمل است. وزن قسمت های مختلف این گیمبال:

وزن گیمبال 1143 گرم است

گریپ انگور 265 گرم

دستگیره/سه پایه فلزی 226 گرم

پانل های آزادسازی سریع بالا و پایین 107 گرم

فرستنده تصویر DJI Ronin 126 گرم

فاصله سنج DJI LiDAR RS 130 گرم

همانطور که می بینید ما با یک حرفه ای کامل با طراحی مدولار متشکل از قسمت های مختلف روبرو هستیم. همانطور که در زیر نشان داده شده است شما می توانید اندازه این قطعات را مشاهده کنید:

ابعاد تا شده: 268 × 276 × 63 میلی متر بدون دسته و بدون پسوند سه پایه / دسته

ابعاد باز شده: 415 × 218 × 195 میلی متر شامل دستگیره و پسوند کاهش / نصب پایه

Beeldzender: 82 x 63 x 24 mm

Telemetro DJI LiDAR: 66 x 57 x 24 میلی متر

ارتفاع صفحه: 30 میلی متر

گیمبال دوربین دی جی آی DJI RS 3 Pro Combo Gimbal Stabilizer

در بسته، علاوه بر DJI RS 3 Pro Gimbal Stabilizer COMBO: دستگیره رونین BG30، پشتیبانی از لنز، دسته سه پایه/برداشت، صفحه نمایش سریع، بند کیف، انتقال ویدئو بی سیم، موتور فوکوس DJI 2022، کیت موتور فوکوس پایه راد کیت، نوار دنده فوکوس DJI، نگهدارنده تلفن، کابل برق 20 سانتی‌متری، کابل شارژ USB Type-C 40 سانتی‌متری، کابل کنترل‌کننده Type-C 30 سانتی‌متری، کابل Mini HDMI به HDMI 20 سانتی‌متری، Mini HDMI به Micro HDMI 20 سانتی‌متری و پیچ، قلاب و حلقه سه کیف قطعه و کیف حمل نیز وجود دارد.

پورت های جانبی عبارتند از: ناتو، سوراخ نصب 1/4″-20، نمایش سرد، پورت پخش ویدئو USB-C/پورت موتور فوکوس، پورت کنترل دوربین RSS نوع USB C و پورت موتور فوکوس نوع USB-C. به عنوان مثال، باتری ، دوربین فیلمبرداری حرفه ای SONY FX6 با دسته و دسته و منظره یاب وزنی در حدود 2.59 کیلوگرم دارد که با لنز حدود 1 کیلوگرم وزن کل آن کمتر از 4.5 کیلوگرم است.البته این دوربین حرفه ای در کلاس نسبتاً سبک قرار دارد.

ویژگی های کلیدی DJI RS 3 Pro Gimbal Stabilizer COMBO

  • دسته قوی
  • سرعت و ایمنی بالا در کار با صفحه آزاد کننده سریع و قفل محوری اتوماتیک
  • ظرفیت بارگیری زیاد برای یک دوربین فیلمبرداری حرفه ای مناسب است
  • کنترل بی سیم
  • با سرعت بالا بین حالت های مختلف گیمبال سوئیچ کنید
  • صفحه نمایش کاربرد
  • حرفه ای فوق العاده محکم
  • استفاده از فیبر کربن در ساخت بدنه
  • نسل جدیدی از هوش مصنوعی
  • فناوری تمرکز LiDAR
  • Focus Engine 2022 DJI Ronin
  • ردیابی آیتم ActiveTrack Pro
  • انتقال تصویر

این ویژگی ها هدف DJI را از ایجاد DJI RS 3 Pro Gimbal Stabilizer COMBO نشان می دهد که بسیاری از کاربران حرفه ای در زمینه فیلمبرداری و فیلمبرداری را هدف قرار می دهد. بیایید نگاهی دقیق‌تر به این ویژگی‌ها بیندازیم تا درباره ظرفیت بار و عملکرد پرسرعت DJI RS 3 Pro Gimbal Stabilizer COMBO بیشتر بدانیم.

گیمبال هوشمند DJI RS 3 Pro Gimbal Stabilizer COMBO از بازوی محوری فیبر کربن استفاده می کند. این دستگیره به دوربین های حرفه ای فضای بیشتری برای تعادل می دهد.

گیمبال DJI RS 3 Pro دارای صفحات آزادسازی سریع کمتری است تا پایداری اتصال دوربین را افزایش دهد. این صفحه نمایش به کاربر این امکان را می دهد که ایمنی و پایداری سیستم را هنگام استفاده از لنزهای سنگین حفظ کند.

یک دستگیره تنظیم خوب متصل به محور شیب، حرکت رو به جلو و عقب را تسهیل می دهد. این قسمت با لایه ای از تفلون پوشانده شده است که باعث کاهش اصطکاک و افزایش سرعت نصب دوربین های سنگین می شود.

قفل اتوماتیک محور نیز قابل ذکر است. این ویژگی سرعت عملیات تبدیل را بسیار افزایش می دهد. دکمه پاور را فشار داده و نگه دارید و سه محور گیمبال به طور خودکار باز می شود. دکمه کنترل را یک بار فشار دهید، محورها به طور خودکار قفل می شوند و گیمبال وارد حالت خواب می شود.

همچنین هنگامی که گیمبال روشن است، دکمه پاور را فشار داده و نگه دارید تا دستگاه به طور خودکار خاموش و قفل شود.

گیمبال دوربین دی جی آی DJI RS 3 Pro Combo Gimbal Stabilizer

کاربر می تواند گیمبال و در نتیجه دوربین را از طریق بلوتوث کنترل کند. بدون نیاز به کابل شاتر، فقط دکمه ضبط را روی DJI RS 3 Pro Gimbal Stabilizer COMBO فشار دهید تا تصویربرداری شروع شود. آویز دستگاه های متصل قبلی را به خاطر می آورد.

اما بخش بی‌سیم هیجان‌انگیز، انتقال ویدئوی درجه یک را ارائه می‌دهد این قطعه به راحتی به پایین صفحه نصب متصل می شود گیمبال DJI RS3 Pro به گیربکس جدید DJI متصل است مستقیماً به گیمبال متصل می شود و برای کار کردن به باتری اضافی نیاز ندارد

انتقال تصویر بی سیم با برد موثر 6 کیلومتر با سایر مشخصات این گیمبال حرفه ای مطابقت دارد. سیستم انتقال ویدئو O3 Pro با کمترین تاخیر در باندهای 2.4 گیگاهرتز، 5.8 گیگاهرتز و DFS، تصویر و صدا را به صفحه دوم منتقل می کند. در برخی از سناریوها، کنترل از راه دور و ردیابی تصویر و گیمبال مورد نیاز است. این امکان باعث تسهیل کار و افزایش خلاقیت بصری پروژه می شود.

مانیتور از راه دور با روشنایی بالا DJI از پخش زنده 1080p با سرعت 60 فریم در ثانیه پشتیبانی می کند و امکان استفاده از یک فرستنده و چندین گیرنده را فراهم می کند.

هنگامی که گیمبال دوربین دی جی آی DJI RS 3 Pro Combo Gimbal Stabilizer را روی تجهیزات دیگری مانند دوربین های کابلی یا مکنده خودرو قرار می دهیم، عملکرد Mirror Control امکان کنترل بی سیم را از هر نقطه در منطقه پروژه فراهم می کند.

سایر
نام محصول

DJI RS 3 Pro Combo Gimbal Stabilizer

شرکت سازنده

دی جی آی – DJI

رنگ

مشکی

وزن

1143 گرم

زاویه چرخش هد

چرخش افقی: 360 درجه, چرخش عمودی: -112 تا 214 درجه, چرخش محوری: -95 تا 240 درجه

حداکثر وزن قابل تحمل

4.5 کیلوگرم

ابعاد

۴۱۵x۲۱۸x۱۹۵ میلی‌متر

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “گیمبال دوربین دی جی آی DJI RS 3 Pro Combo Gimbal Stabilizer”

تماس با کارشناسان