نمایندگی کانن - گیمبال موبایل - گیمبال موبایل دی جی آی DJI Osmo Mobile 6 Smartphone Gimbal

گیمبال موبایل دی جی آی DJI Osmo Mobile 6 Smartphone Gimbal

(دیدگاه 2 کاربر)

9,000,000 تومان

گیمبال موبایل دی جی آی DJI Osmo Mobile 6
گیمبال موبایل دی جی آی DJI Osmo Mobile 6 Smartphone Gimbal

9,000,000 تومان

ویژگی های مهم:

  • گیمبال تلفن همراه با قابلیت Extension
  • بسیار جمع و جور و سبک وزن
  • تحمل وزن 290 گرم
  • مجهز به استابلایزر 3 محوره
  • کنترل آسان با استفاده از برنامه DJI Mimo
  • گیره مغناطیسی برای نصب آسان گوشی
  • میله اکستنشن داخلی 8.5 اینچی
  • زوم پویا، اسپین شات، حالت داستانی
  • ActiveTrack 6.0، حالت‌های Tracking و Sport
  • پشتیبانی از گوشی های هوشمند تا عرض 3.3 اینچ
  • تایمر ویژه و حالت های تایم لپس، هایپرلپس و پانوراما
  • قابلیت پیگیری موضوع به صورت خودکار
  • ظرفیت باتری 6.4 ساعت

در دنیای امروزی موبایل‌ها، گرفتن ویدیوهای با کیفیت و تصاویر پایدار برای سازندگان محتوا، ولاگرها و عکاسان موبایلی حیاتی شده است. به منظور پاسخگویی به این خواسته، DJI، نامی شناخته شده در دنیای تجهیزات عکاسی و فیلمبرداری، گیمبال موبایل دی جی آی DJI Osmo Mobile 6 Smartphone Gimbal را معرفی کرده است.

این دستگاه نوآورانه تصمیم به انقلاب در روش‌های فیلم‌برداری و عکاسی با استفاده از موبایل را گرفته است. در این مقاله جامع، عمیقاً به دنیای DJI Osmo Mobile 6 می پردازیم و ویژگی‌ها، مزایا و نحوه بهبود فیلم‌های ویدیویی موبایل خود را بررسی می کنیم.

معرفی گیمبال Osmo Mobile 6

گیمبال Osmo Mobile 6 یک ابزار هوش مصنوعی برای گوشی های هوشمند است که از ویژگی‌های نوآورانه بسیاری استفاده می‌کند. گیمبال موبایل نه تنها کوچک و قابل حمل است و به راحتی در دستان شما قرار می‌گیرد، بلکه به صورت خودکار روشن می‌شود و آماده ضبط فیلم یا عکس است. با این دستگاه می‌توانید از زوایای خاص سلفی‌های زیبایی بگیرید. برنامه DJI Mimo همچنین به شما کمک می‌کند تا به راحتی ویدیوها را ضبط، ویرایش و به اشتراک بگذارید تا لحظات خاص خود را ثبت کنید.

پک-گیمبال-موبایل-دی-جی-آی-DJI-Osmo-Mobile-6-Smartphone-Gimbal

ویژگی های اصلی گیمبال موبایل دی جی آی DJI Osmo Mobile 6 

کوچک و کم حجم

Osmo Mobile 6 شما را در ماجراجویی‌های هیجان انگیز همراهی می‌کند. با طراحی جمع‌ و‌ جور و جمع‌شونده، حمل آن آسان است و با نگهدارنده تلفن‌همراه با قفل سریع، می‌توانید بلافاصله بدون نیاز به برداشتن قاب گوشی از آن استفاده کنید. می‌توانید به سرعت تلفن خود را وصل یا قطع کنید، می‌توانید فوراً فیلم بگیرید یا تماس تلفنی بگیرید.

عملکرد سریع و آسان

وقتی Osmo Mobile 6 را باز می‌کنید، به طور خودکار روشن می‌شود. به سادگی یک تلفن هوشمند را متصل کنید و برنامه DJI Mimo به طور خودکار ظاهر می‌شود و به شما امکان می‌دهد هر زمان که خواستید، فوراً شروع به ضبط فیلم یا عکاسی کنید.

لرزشگیر 3 محوره

از تثبیت کننده 3 محوره برای ضبط ویدیوهای کاملاً پایدار و بدون افت کیفیت، که تاثیرگذار و هیجان‌انگیز هستند استفاده کنید. اسمو موبایل 6 دارای تکنولوژی تثبیت‌کننده پیشرفته DJI است که نتایج ثابت، پایدار و بدون لرزش را تنها با یک کلیک فراهم می‌کند.

ظاهری زیبا

اوسمو موبایل 6 در حال حاضر در دو نسخه رنگی شیک به نام‌های Slate Gray و Platinum Gray در دسترس است. با ساختار ارگونومی بهبود یافته و دستگیره ضد لغزش، اوسمو موبایل 6 به راحتی در دست قرار می‌گیرد، که باعث می‌شود فرآیند ساخت ویدیو و عکس به سادگی و بدون مشکل انجام شود.

گیمبال-موبایل-دی-جی-آی-DJI-Osmo-Mobile-6

ضبط موثر

با استفاده از پنل وضعیت جدید داخلی، وضعیت باتری و سیستم را به راحتی بررسی کنید و بین حالت‌های گیمبال جابجا شوید. به سادگی دکمه M را فشار دهید تا بین چهار حالت مختلف جابجا شوید و تنوع خلاقانه‌ای را به ویدیوهای خود مطابق با نیازهای خود اضافه کنید.

کنترل ساده و کاربردی

با گیره چرخشی جدید Osmo Mobile 6 می‌توانید زوم و فوکوس را به راحتی و به طور مداوم تنظیم کنید. با چرخاندن آن، می توانید محدوده فوکوس را تنظیم کنید و زوم تمیز و بدون شعله ور شدن داشته باشید. همچنین با فشار ساده صفحه به حالت فوکوس دستی بروید و کنترل بیشتری روی عکس خود داشته باشید.

پایه بزرگ شونده داخلی

همه را در تصویر قرار دهید. داشتن پایه بزرگ‌ شونده داخلی به این معنی است که هیچ کس از قاب عکس خارج نمی‌ماند. دوستان، حیوانات خانگی یا مناظر زیباتری را ثبت کنید. سلفی در زوایای دلپذیر بگیرید. پایه افزونه را بردارید و امکانات خلاقانه خود را گسترش دهید.

 

گیمبال موبایل دی جی آی DJI-Osmo-Mobile-6-Smartphone

تغییر سریع به حالت عمودی

با دو بار فشار دادن دکمه حالت، به سرعت موبایل را از حالت افقی به حالت عمودی یا برعکس تغییر جهت دهید.

ردیابی مداوم

عملکرد اصلی ActiveTrack 6.0 به طور قابل توجهی بهبود یافته است: Osmo Mobile 6 می تواند هدف را به طور قابل اعتماد ردیابی کند، حتی اگر در صحنه‌هایی با چند نفر یا در صحنه‌هایی با حرکات سریع یا ناگهانی پنهان باشد. علاوه بر این، دوربین جلو می‌تواند اهدافی را که دور می‌شوند یا حرکت های چرخشی انجام می‌دهند، ردیابی کند.

با دامنه زوم نامحدود، هدف خود را ردیابی کنید، جلوه‌های بصری غنی‌تری ایجاد کنید و به ویدیوهای خود حسی سینمایی بدهید. اگر هدف از چارچوب خارج شود گیمبال می‌تواند با زوم خودکار و حرکات گیمبال هدف را پیدا و ردیابی کند تا ردیابی مداوم امکان‌پذیر باشد.

ویدیوهای جذاب برای ولاگ‌ها

نگران نوردهی ضعیف یا صداهای مزاحم نباشید. با دستگیره موبایل DJI OM (با نور اضافی داخلی) و میکروفون DJI، برای هر موقعیتی آماده هستید و این توانایی را دارید که ویدیوهای خود را به سطح بالاتری ببرید.

استفاده آسان

حتی مبتدیان هم می‌توانند مثل حرفه‌ای‌ها ضبط کنند. با توجه به آموزش‌های تمرینی با دستورات ساده و منطقی در چارچوب دوربین، شما به راحتی می‌توانید وقت خود را صرف ضبط کردن کنید.

شات‌گاید های اختصاصی اوسمو 6

شات‌گاید ها به طور خودکار محیط شما را شناسایی می‌کنند و یک توالی ضبط مناسب را با آموزش‌هایی برای ساخت فیلم پیشنهاد می‌کنند. از بین مجموعه بزرگی از الگوها انتخاب کنید، دستورالعمل‌ها را دنبال کنید و فیلم‌ها را به سرعت و به سبک حرفه‌ای ایجاد کنید.

عمر باتری بلند

یکی از مزایای این دستگاه، عمر باتری بلند آن است. شما می‌توانید 6.4 ساعت‌ فیلم متوالی بگیرید بدون نگرانی از تمام شدن باتری.

انواع حالت ها در گیمبال اسمو 6

  • حالت Follow
  • حالت Tilt locked
  • حالت FPV
  • حالت SpinShot

حالت Follow

در حالت Follow (ردیابی) گیمبال OSMO 6، دوربین به طور دقیق از حرکت و شیب دستگاه گیمبال پیروی می‌کند و در زمان چرخش ثابت می ماند. این ویژگی این گیمبال را برای گرفتن عکس از زوایای مختلف و جهات مختلف از جمله بالا، پایین و مورب ایده آل می کند.

حالت Tilt locked

در حالت Locked Tilt، دوربین فقط حرکات پنل گیمبال را دنبال می کند و در حین چرخش ثابت می ماند. این حالت به ویژه برای عکاسی افقی و حرکت در اطراف سوژه مناسب است. در این حالت، فوکوس فقط روی جهت افقی دوربین است و شیب دوربین ثابت است که می تواند به بهبود عکاسی از مناظر زیبا و فعالیت های متحرک کمک کند.

گیمبال-موبایل-دی-جی-آی-DJI-Osmo-Mobile-6-Smartphone-Gimbal

حالت FPV

در حالت FPV که مخفف “اول شخصی واقعی” است، سه محور گیمبال حرکت بدنه اصلی را دنبال می‌کنند. این حالت مخصوصاً برای عکاسی پویا از سوژه های ثابت مانند بناهای تاریخی، ساختمان ها و مجسمه ها مناسب است. در واقع، در این حالت، دوربین مانند یک چشم واقعی انسان عمل می کند و حرکات و دید دوربین تقریباً همان چیزی است که یک شخص واقعی می بیند.

حالت SpinShot

حالت SpinShot در دوربین‌های گیمبال برای کنترل چرخش دوربین و ایجاد تصاویر پویا و جذاب بسیار مفید است. در این حالت، با فشار دادن جوی استیک به سمت چپ یا راست، می‌توانید دوربین را به چرخش در این جهت‌ها متوقف کنید. SpinShot به ویژه برای ایجاد حرکات چرخشی، رانش، عقب کشیدن و همچنین برای تصاویری با زاویه بالا ایده‌آل است.

اپلیکیشن DJI Mimo

  • فناوری ActiveTrack 6.0 تعبیه شده در این برنامه به گیمبال Osmo Mobile 6 این امکان را می دهد که هنگام حرکت به طور خودکار تلفن همراه شما را به سمت شما بچرخاند.
  • شناسایی شکل بدن برای دقت بیشتر در پیگیری افراد
  • حالت و عملکردها: استاندارد، پرتره، زیردست، چراغ قوه، زمان‌گیری، هایپرزمان، و پانوراما
  • حالت ورزشی جدید برای حرکات سریعتر
  • لحظات را به وسیله YouTube Live پخش زنده کنید
  • عکس‌های یک ثانیه‌ای بگیرید تا مسیرهای نوری، مسیرهای ستاره‌ها و خودروهای بشدت مات شده بدون نیاز به سه پایه تولید کنید

آیا در کمپینگ، سفر یا ضبط‌ های ناگهانی در مسیر هستید؟ گیمبال به طور خودکار هدف را در وسط تصویر نگه می‌دارد و بدین ترتیب برای ضبط‌هایی با جلبه‌ی داستانی و روان‌تر مراقبت می‌کند.

خرید گیمبال OSMO 6

برای خرید این گیمبال از نمایندگی کانن می توانید به صورت حضوری به فروشگاه مرکزی کانن مراجعه کنید، ضمن اینکه با دیدن این محصول از نزدیک و آموزش استفاده از آن به صورت رایگان می توانید این محصول را با گارانتی رسمی از نمایندگی کانن خریداری کنید.

خرید DJI Osmo Mobile 6 Smartphone Gimbal از نمایندگی کانن، تضمینی برای اصالت و کارکرد عالی دستگاه است. این محصول با کیفیت دارای گارانتی و تضمینی است که به شما اطمینان می‌دهد که در حین خرید، بهترین کیفیت و عملکرد را دریافت می‌کنید

نتیجه گیری

گیمبال موبایل دی جی آی DJI Osmo Mobile 6 Smartphone Gimbal یک ابزار حیاتی برای علاقه‌مندان به عکاسی و فیلم‌برداری با گوشی هوشمند است. با طراحی زیبا، تکنولوژی لرزشگیر پیشرفته، حالت‌های متنوع عکاسی، عمر باتری بلند و نرم‌افزار هوش مصنوعی، این دستگاه امکانات بیشتری به دستگاه‌های شما اضافه می‌کند. اگر شما هم دنبال بهبود کیفیت تصاویر و فیلم‌های خود در گوشی هوشمند خود هستید، DJI Osmo Mobile 6 Smartphone Gimbal را امتحان کنید.

همچنین می‌توانید گیمبال موبایل دی جی آی DJI Osmo Mobile 6 Smartphone Gimbal را به صورت آنلاین از سایت ما خریداری کنید تا در اسرع وقت به صورت رایگان برای شما ارسال شود. زمان تحویل: برای مشتریان مقیم تهران در همان روز و برای مشتریان ساکن سایر شهرها ظرف 24 الی 48 ساعت پس از ثبت سفارش ارسال می‌شود.

سایر
نام محصول

DJI Osmo Mobile 6 Smartphone Gimbal

شرکت سازنده

دی جی آی – DJI

رنگ

مشکی

وزن

309گرم

حداکثر وزن قابل تحمل

290گرم

نوع باتری

لیتیوم-یونی

ابعاد

276×111.5×99 میلی‌متر

پورت ها

USB Type-C

ارتباط بی سیم

Bluetooth 5.0

2 دیدگاه برای گیمبال موبایل دی جی آی DJI Osmo Mobile 6 Smartphone Gimbal

  1. آواتار Ebrahimi

    Ebrahimi

    تو این رنج قیمت بهترین انتخاب هستش

  2. آواتار محسن

    محسن

    در کل بعد از دو روز استفاده کیفیت قابل قبولی ارائه کرده توی این رنج قیمت از لحاظ زیبایی و کیفیت قابل قبول هستش

دیدگاه خود را بنویسید

تماس با کارشناسان