گیمبال موبایل ژیون تک Zhiyun-Tech Smooth-Q3 Smartphone Gimbal Stabilizer combo

(دیدگاه 1 کاربر)
  • گیمبال دستی با حرکت آزاد در سه محور
  • دارای یک ال ای دی کوچک
  • حرکت در سه محور افقی، عمودی و محوری با کنترل کامل
  • وزن قابل تحمل: 280 گرم
  • عرض گوشی: 55 تا 90 میلی‌متر
  • امکان فعالیت 15 ساعته پس از هر بار شارژ
  • باتری با ظرفیت 1300 میلی آمپر
  • دارای افکت های تصویر متنوع
  • شامل دسبند مچی و کیف محافظ
  • پخش زنده از طریق اپلیکیشن موبایل
  • کنترل با حرکات دست
  • قابلیت ردیابی خودکار سوژه
  • دارای چراغ ویدئویی LED قابل چرخش

5,800,000 تومان

گیمبال موبایل ژیون تک Zhiyun-Tech Smooth-Q3 Smartphone Gimbal Stabilizer combo
گیمبال موبایل ژیون تک Zhiyun-Tech Smooth-Q3 Smartphone Gimbal Stabilizer combo

5,800,000 تومان

گیمبال موبایل ژیون تک Zhiyun-Tech Smooth-Q3 Smartphone Gimbal Stabilizer combo با استفاده از طراحی هنری منحصر به فرد و سیستم هوشمند می‌تواند تجربه عکاسی و فیلمبرداری حرفه‌ای را برای شما به ارمغان بیاورد.

گیمبال موبایل ژیون Zhiyun-Tech Smooth-Q3 Combo یک لرزشگیر جمع و جور 3 محوره برای گوشی های هوشمند است که با یک چراغ ویدیویی LED داخلی با قابلیت انتخاب سه سطح روشنایی نور طراحی شده است. این گیمبال حرکت تثبیت شده ای را در محور های pan، tilt و roll فراهم می‌کند تا به شما امکان تصویربرداری صاف و حرفه‌ای با تلفن همراه را بدهد.

گیمبال موبایل ژیون تک Zhiyun-Tech Smooth-Q3 Smartphone Gimbal Stabilizer combo

ویژگی های گیمبال موبایل ژیون تک Zhiyun-Tech Smooth-Q3 Smartphone Gimbal Stabilizer combo

Smooth-Q3 یک گیمبال سه محوره با طراحی فشرده و جمع و جور است و می‌توانید از به راحتی در دست گرفتن این گیمبال لذت ببرید یا به لطف پایه مثلث تعبیه شده از آن به عنوان میز استفاده کنید. طراحی کشویی و تاشو گیمبال به شما این امکان را می‌دهد که آن را به هر کجا که می‌خواهید ببرید و هیچ لحظه سرگرم کننده‌ای را از دست ندهید.

گیمبال موبایل ژیون Zhiyun-Tech Smooth-Q3 Combo با ارتقاء‌ها و نوآوری‌های منحصر به فرد، موفق به کسب جایگاهی برتر نسبت به رقبا شده است. این گیمبال، نه تنها در طراحی فیزیکی بلکه در قابلیت‌های فنی نیز از دیگران رقبا خود برتری دارد. در زیر به برخی از ویژگی‌های حرفه‌ای آن اشاره می‌کنیم.

بدون لرزش

گیمبال Zhiyun-Tech Smooth-Q3 مجهز به سیستم کنترل تثبیت کننده 3 محوری است که پایداری دستگاه را افزایش می‌دهد و امکان ضبط ویدیو بدون لرزش و پخش زنده را فراهم می‌کند. این عملکرد نتایج واضحی را درفیلم‌برداری ورزشی ارائه می‌دهد.

روشنایی

گیمبال Smooth-Q3 Combo با دارا بودن چراغ LED داخلی با سه سطح روشنایی قابل انتخاب، به کاربر این امکان را می‌دهد تا در شرایط نوری مختلف، نور مناسب برای فیلمبرداری را انتخاب کند.

کنترلر ژست

اگر تنها هستید و عکس گرفتن از خود برایتان دشوار است و می‌خواهید دست‌هایتان آزاد باشد، می‌توانید از قابلیت ژست خودکار گیمبال استفاده کنید و انعطاف کاری خود را بالا ببرید. تنها کافی است ژست مورد نظر خود را انتخاب کنید و با انجام آن ژست، گیمبال خودکار از شما عکس می‌گیرد.

گیمبال موبایل ژیون تک Zhiyun-Tech Smooth-Q3 Smartphone Gimbal Stabilizer combo

افقی و عمودی

حالت افقی (Pitch): در این حالت، گیمبال اسموت Q3 در حالتی است که جهت چرخش را در حالت افقی و بالا و پایین بودن کنترل می کند به عبارت دیگر، گیمبال در حالت pitch برای تغییر جهت به صورت عمودی به سمت بالا یا پایین حرکت می‌کند.

حالت عمودی (Roll): در این حالت، گیمبال در حالتی است که جهت چرخش به صورت افقی و چرخش به یکی از طرف‌ها (راست یا چپ) را کنترل می‌کند. به عبارت دیگر، در حالت رول، گیمبال برای تغییر جهت به یک سمت حرکت می کند.

باتری طولانی مدت

در داخل این گیمبال موبایل یک باتری با ظرفیت 1300 میلی آمپر وجود دارد که می‌تواند 15 ساعت شارژ را تامین کند. این مدت زمان طولانی برای وبلاگرها ایده آل است زیرا می‌توانند به طور مداوم از ماجراهای خود فیلمبرداری کنند.

کاربرد دکمه های گیمبال

طراحی این محصول بسیار شیک است لذا دانستن آنکه هر دکمه، دقیقاً چه کارآیی دارد می‌تواند استفاده از آن را ساده کند.

دکمه‌ی پاور: این دکمه در پشت گیمبال قرار دارد با نگه داشتن چند ثانیه‌ای آن، دستگاه روشن می‌شود. با یک بار ضربه زدن روی این دکمه نیز می‌توانید سطح باتری باقی‌مانده را مشاهده کنید.

دکمه‌ی کنترل: این دکمه حالت گرد دارد و در بخش جلویی گیمبال مشاهده می‌شود. با یک بار فشار دادن آن، دوربین به حالت تشخیص هوشمند سوژه می‌رود. زمانی که دو بار آن را فشار می‌دهیم دوربین بار دیگر در مرکز تصویر متمرکز می‌شود و اگر بخواهیم حالت قرارگیری موبایل از افقی به عمودی تغییر یابد کافی است این دکمه را سه بار فشار دهیم.

دکمه‌ی شاتر: مربع قرمز رنگی در زیر دکمه‌ی کنترل است که به شما کمک می‌کند تا ضبط فیلم را آغاز کنید. اگر این دکمه را دوبار پشت سر هم بزنید می‌توانید بین حالت عکس و فیلم جا به جا شوید و زمانی که سه بار بزنید، میدان دید، بین دوربین سلفی و دوربین پشت جا به جا می‌شود.

دکمه‌ی زوم: در کنار بدنه‌ی گیمبال قرار دارد و بسته به قدرت زومِ موبایل شما، تصویر را بزرگ‌نمایی می‌کند.

کاربری گیمبال موبایل ژیون تک Zhiyun-Tech Smooth-Q3 Smartphone Gimbal Stabilizer combo

گیمبال موبایل ژیون تک Zhiyun-Tech Smooth-Q3 Smartphone Gimbal Stabilizer combo با گوشی های هوشمند با ضخامت 7 تا 10 میلی‌متر، عرض 55 تا 90 میلی‌متر وزن 280 گرم سازگار است و برای کاربردهای مختلف مناسب است.

این گیمبال به شما امکان می‌دهد عکس های پانورامای زیبایی بگیرید. علاوه بر این، گرفتن عکس های پرتره و سلفی دیگر کار دشواری نیست زیرا گزینه‌ها و ویژگی های گیمبال Smooth-Q3 نتایج عالی ارائه می‌دهند. ولاگرها و تولیدکنندگان محتوای اینترنتی مانند YouTubers می‌توانند از کنترل های دستی و نوآوری های بی‌شمار این گیمبال نهایت استفاده را ببرند.

گیمبال موبایل ژیون تک Zhiyun-Tech Smooth-Q3 Smartphone Gimbal Stabilizer combo

مزایا و معایب گیمبال موبایل Zhiyun-Tech Smooth-Q3 نسبت به مدل های مشابه چیست؟

این گیمبال در مقایسه با نسخه قبلی Smooth-Q2 وزن سبک‌تری دارد. Smooth-Q3 قادر به تحمل موبایل تا وزن 280 گرم است، در حالی که این مقدار مشابه در گیمبال Smooth-Q2 وزن 260 گرم بود.

برسی مشخصات کلیدی گیمبال موبایل ژیون تک Zhiyun-Tech Smooth-Q3 Smartphone Gimbal Stabilizer combo

  • سازگاری: گوشی های هوشمند با عرض 5.5-90 میلی‌متر
  • وزن: 340 گرم
  • ابعاد باز شده: 90 x 127 x 279 میلی‌متر
  • ابعاد در حالت تا شده: 45 × 154 × 180 میلی‌متر
  • عمر باتری: حدود 15 ساعت
  • وزن قابل تحمل: 280 گرم
  • فرکانس بی سیم 2.4 گیگاهرتز
  • دمای کار 10- تا 45 درجه سانتیگراد
  • باتری 1300 میلی‌آمپری
سایر
شرکت سازنده

ژیون تک – Zhiyun-Tech

رنگ

طوسی

وزن

340گرم

حداکثر وزن قابل تحمل

280گرم

1 دیدگاه برای گیمبال موبایل ژیون تک Zhiyun-Tech Smooth-Q3 Smartphone Gimbal Stabilizer combo

  1. آواتار آرمین

    آرمین

    کاربردی و مناسب

دیدگاه خود را بنویسید

تماس با کارشناسان