فروش دوربین دسته دوم

[everest_form id=”4743″]

66576190 – 021 — 66864034 021 — 66857692 021

برای فروش دوربین دسته دوم می توانید با نمایندگی رسمی کانن در ایران تماس بگیرید  از فرم فروش دوربین هم می توانید اطلاعات خود را ثبت نمایید تا کارشناسان ما با شما عزیزان تماس بگیرن  نمایندگی کانن مرکز خرید و فروش انواع دوربین دست دوم در ایران می باشد خرید دوربین شما را با بالاترین قیمت و حتی تعویض انجام می دهیم

فروش دوربین دست دوم

مقررات بخش خرید و فروش دوربین و تجهیزات عكاسی کارکرده

نمایندگی کانن قسمت خرید و فروش دوربین و تجهیزات عكاسی براي سهولت خريد و فروش محصولات عكاسي دست دوم کاربران راه اندازي کرده است. كاربران گرامی ابتدا قبل از ارسال هر سفارشی در اين بخش، موارد زير را مطالعه کنید:

  1. کاربران عزیز، جهت ثبت سفارش خرید و فروش محصولات کارکرده عکاسی ابتدا عضو سایت شوید.
  2. درخواست های خرید و فروش، توسط مدیر سایت بررسی شده و تایید خواهند شد. بررسی در خواست ها حداکثر طی 24 ساعت انجام مي گردد. درخواست های ناقص، بررسی نخواهند شد.
  3. قیمت محصولات کارکرده عکاسی مورد نظر در فرم درخواست  فروش حتماً باید ذکر شده باشد. (توصیه مي شود ابتدا قبل از اقدام برای قیمت گذاری محصول خود، تحقیقات لازم را انجام دهید. ضمن اینکه لازم به ذکر نیست که دوربین های عکاسی دست دوم، اگر درحد باشند و کم مورد مصرف قرار گرفته شده باشند، بیشتر از 80 درصد دوربین عکاسی آکبند خریداری نمی شوند، اگر کارکرد آن ها زیاد باشند و خط و خش داشته باشد، به همین نسبت قیمت کمتری میخواهند داشت.)چنانچه قیمت درخواست فروش دوربین کانن از قیمت نو(آکبند) دوربین کانن بیشتر و یا اختلاف خیلی کمی داشته باشد درخواست بررسی نخواهد شد.
  4. کاربران گرامی برای موفقیت و سرعت در فروش دوربین عکاسی خود، در معرفی کارکرد و مشخصات دوربین خود، صداقت را رعایت نموده و وضعیت دقیق دوربین را بیان کنند.
  5. جعبه یا کارتن محصول یا فاکتور و کپی کارت شناسایی فروشنده الزامی می باشد.

فروش دوربین دسته دوم کانن

چرا باید دوربین عکاسی دست دوم رو به نمایندگی کانن بفروشیم؟

  • نمایندگی کانن در کوتاه ترین زمان ممکن دوربین عکاسی شما رو خریداری می کنه
  • نمایندگی کانن قیمتی پیشنهاد میده که ارزش واقعی خود دستگاهتون هست
  • نمایندگی کانن در زمان معامله مبلغ رو براتون واریز میکنه