لوازم جانبی گوپرو

لوازم جانبی گوپرو: گوپرو یک شرکت فناوری آمریکایی است که در سال 2002 توسط نیک وودمن تأسیس شد. این شرکت دوربین های اکشن مخصوص ورزشکاران و انواع دوربین های حرفه ای در آن نوع را تولید می کند و برنامه های تلفن همراه و نرم افزار ویرایش فیلم را نیز در سطح بالایی عرضه می کند. در ابتدا این شرکت با عنوان Woodman Labs، تأسیس شد. این مرکز در سان ماتئو، کالیفرنیا واقع شده است.

گوپرو توسط نیک وودمن در سال 2002 تاسیس شد. انگیزه او برای تاسیس شرکت از سفر موج سواری به استرالیا در سال 2002 بود که امیدوار بود در آن بتواند عکس های اکشن با کیفیت بالا از موج سواری روی آب بگیرد اما موفق به این کار نشد چرا که عکاسان آماتور نمی توانند به اندازه کافی به سوژه و موج سوار روی آب نزدیک شوند یا تجهیزات با کیفیت مناسب را با قیمت پایین تری خریداری کنند.

نام “GoPro” در حالی مطرح شد که وودمن و دوستان موج سوار او همه آرزو داشتند که حرفه ای شوند (pro مخفف کلمه professional می باشد). جالب است بدانید نام دوربین گوپرو هیرو به عنوان قهرمان hero گذاشته شد، به دلیل اینکه سوژه مورد نظر مانند یک موج سوار را مانند یک قهرمان نشان می داد.

در سال 2004، این شرکت اولین سیستم دوربین خود را که از فیلم 35 میلی متری استفاده می کرد، تولید کرد. دوربین های دیجیتال ثابت و فیلمبرداری از بعد از آن به بازار معرفی شدند. از سال 2014 ، یک دوربین فیلمبرداری HD با لنز ثابت با لنز 170 درجه wide در دسترس بود.

دستاورد های مهم گوپرو

یکی از دستاورد های مهم این شرکت ، تولید به خصوص و تمرکز آن بر لوازم جانبی گوپرو است. علاوه بر لوازم جوانبی دوربین های ساخت شرکت، مانند باتری هیرو، کاور ضدآب هیرو، این شرکت تمرکز را بر تولید لوازم جانبی برای دیگر لوازم دیجیتال نیز کرده است. همان طور که می دانیم یک وسیله دیجیتال مانند دوربین فیلمبرداری می تواند هزاران هزار لوازم جانبی داشته باشد که برای کمک و استفاده بهتر از آن به کار می آیند.

لوازم جانبی گوپرو دوربین های ورزشی گوپرو نیز به دلیل کارایی بالا می توانند هزاران لوازم جانبی گوپرو را داشته باشند . به طور مثال برای ورزشکار و صخره نوردی که می خواهد از تجربه خود فیلمبرداری کند، می توان گفت دوربین گوپرو بهترین انتخاب برای او است.

چرا که دوربین همراه با لوازم جانبی گوپرو مانند مچ بند یا کمربند هایی که نگهدارنده دوربین هستند، به ورزشکار کمک می کند که دوربین را در جایی امن به خود متصل کرده و بدون ایجاد مزاحمت به ورزش خود ادامه دهد و تجربه خود را بهترین شکل ممکن ثبت کند.

در اینجا به برخی از لوازم جانبی گوپرو موجود در بازار و کارایی آنان می پردازیم.

باتری اصلی گوپرو 8 بلک

شاید باتری دوربین بعد از لنز، مهم ترین اجزای آن به شمار بیاید. باتری دوربین گوپرو به خودی خود با مراقبت بالا می تواند تا چندین سال برای شما کار کند اما اگر بنا به سهل انگاری ها باتری آسیبی دید، شما می توانید این باتری از لوازم جانبی گوپرو را خریداری کنید.

ظرفیت باتری گوپرو 8 بلک، 1220 میلی آمپر می باشد. اما میزان ماندگاری شارژ دستگاه با استفاده از نو ترین باتری نیز در حالات مختلف فرق دارد؛ درست مانند استفاده کردن از گوشی که میزان سرعت شارژ شدن و ماندگاری آن در حالت های مختلف  وصل بودن وای فای wifi ، وصل بودن اینترنت همراه و … با هم فرق دارد .

به طور مثال در گوپرو مانند دوربین کانن برای ضبط در کیفیت های مختلف میزان ماندگاری شارژ متفاوت است و طبیعتاً هرچه بیشتر از دستگاه کار بکشید و کیفیت بالاتری را بخواهید شارژ دستگاه زودتر تمام می شود.

مونوپاد مفصلی گوپرو gopro 3 way

مونوپاد برای دوربین های گوپرو از لوازم جانبی گوپرو پرطرفدار محسوب می شود. برای زمانی که با دوربین گوپرو می خواهید فیلمبرداری کنید یا سلفی بگیرید استفاده از مونوپاد مخصوص 3 way گوپرو می تواند از بهترین انتخاب ها باشد.

این مونوپاد از نوع مفصلی است به این معنا که به راحتی تاشو است و جمع می شود به طوری که می توانید آن را در حالتی تنظیم کنید که مونوپاد در عکس سلفی شما پیدا نباشد و همزمان بهترین ثبات را برای نگهداری دوربین با ارزش شما را داشته باشد. این لوازم جانبی گوپرو در حالت تا شده  19.5 سنتی متر است و می تواند تا اندازه 50.8 سانتی متر باز شود.

لوازم جانبی گوپرومیزان ثبات این مونوپاد برای نگهداری دوربین به قدری بالا است که شما می توانید با خیال راحت در حال فعالیت های سنگین و پر تحرک دوربین خود را روی این مونوپاد وصل کنید و فیلمبرداری یا عکسبرداری کنید. می توانید مونوپاد 3 way را در زیر آب برای عکسبرداری و فیلمبرداری در حین غواصی و همچنین برای موج سواری استفاده کنید و بهترین فیلم ها و عکس ها را به کمک آن ثبت کنید.

سینه بند گوپرو Gopro Chest Strap

همان طور که در بالا گفته شد یکی از لوازم جانبی گوپرو پرطرفدار ، انواع کمربند ها ، مچ بند ها و سینه بند های گوپرو می باشد. اگر امکان دسترسی به مونوپاد، یا نگه داشتن دوربین با یک دست خود، یا امکان دسترسی به شخص دوم برای فیلمبرداری از حرکات خود را ندارید، می توانید از این لوازم جانبی گوپرو کاربردی استفاده کنید.

همانطور که در بالا مثال زده شد، یک صخره نورد امکان گرفتن دوربین با دست خود یا استفاده از یک مونوپاد را ندارد پس می تواند به راحتی دوربین خود را به سینه بند گوپرو متصل نماید و تجربه خود را بهترین شکل ثبت کند. معمولا این لوازم جانبی گوپرو را برای فعالیت های پر تحرک و ورزشکاران می سازند بنابراین طبیعتا از ثبات بیشتری برای نگهداری دوربین شما برخوردارند.

کاور و محافظ ضد آب گوپرو

برای عکاسی و فیلمبرداری در زیر آب اولین قدم خرید لوازم جانبی گوپرو مخصوص به آن است. یکی از مهم ترین آن ها کاور و محافظ ضد آب برای دوربین ارزشمند شما است.

لوازم جانبی گوپرو علاوه بر جلوگیری از ورود آب به دوربین، شما از یک محافظ قوی برای دوربین تان بهره مند می شوید به طوری که اگر دوربین از دستتان به طور اتفاقی افتاد آسیب کمتری نسبت به حالت بدون محافظ آن ببیند یا اصلا آسیبی نبیند. برخی از کاور های ضد آب گوپرو مانند کاور گوپرو 8 توانایی محافظت و عدم ورود آب به آن تا عمق 40 متر زیر آب را نیز دارند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و یا خرید لوازم جانبی گوپرو می توانید یا کارشناسان ما در نمایندگی کانن تماس حاصل فرمایید.

لینک مرتبط: باتری دوربین کانن