1,400,000 تومان

سه پایه دوربین جیماری (KP-2234 (Red

سه پایه دوربین جیماری (KP-2234 (Red یک سه پایه آلومینیومی سبک است که با استحکام و قیمت مقرون به صرفه آن را به یک محصول پرفروش تبدیل می کند. این سه پایه با حداکثر وزن 2 کیلوگرم برای دوربین های سطح پایین کامپکت ، نیمه SLR و DSLR مناسب است. این سه پایه دارای پایه های سه تکه و قفل های قفل شده است که از کوتاه بودن پایه و محکم بودن آن هنگام بسته بودن اطمینان حاصل می کند. پایه مونتاژ شده این سه پایه 50 سانتی متر طول دارد. سه پایه دوربین جیماری (KP-2234 (Red دارای حداکثر ارتفاع 140 سانتی متر و حداقل ارتفاع 47 سانتی متر است که آن را به یک سه پایه بلند و کاربردی تبدیل کرده است.

دسته بندی : برند:
سه پایه دوربین جیماری (KP-2234 (Red
سه پایه دوربین جیماری (KP-2234 (Red

1,400,000 تومان

سه پایه دوربین جیماری (KP-2234 (Red : امروز در نمایندگی کانن قصد معرفی و بررسی سه پایه دوربین جیماری (KP-2234 (Red را داریم. پس در ادامه با ما همراه باشید.

معرفی و بررسی سه پایه دوربین جیماری (KP-2234 (Red

سه پایه دوربین جیماری (KP-2234 (Red یک سه پایه آلومینیومی سبک است که با استحکام و قیمت مقرون به صرفه آن را به یک محصول پرفروش تبدیل می کند. این سه پایه با حداکثر وزن 2 کیلوگرم برای دوربین های سطح پایین کامپکت ، نیمه SLR و DSLR مناسب است.

این سه پایه دارای پایه های سه تکه و قفل های قفل شده است که از کوتاه بودن پایه و محکم بودن آن هنگام بسته بودن اطمینان حاصل می کند. پایه مونتاژ شده این سه پایه 50 سانتی متر طول دارد. سه پایه دوربین جیماری (KP-2234 (Red دارای حداکثر ارتفاع 140 سانتی متر و حداقل ارتفاع 47 سانتی متر است که آن را به یک سه پایه بلند و کاربردی تبدیل کرده است.

وزن این پایه حدود 1.16 کیلوگرم است. بنابراین حمل آن بسیار سبک و آسان است. این سه پایه دارای روکش خاصی است و به رنگ مشکی است. سه پایه همچنین دارای یک دسته است که با آن می توانید سه پایه را به راحتی حمل کنید یا آن را درون کیسه ای بگذارید و روی شانه خود آویزان کنید.

اگر از یک DSLR معمولی استفاده می کنید که یک لنز استاندارد به آن متصل است ، نیازی به سه پایه بزرگ و سنگین ندارید و سه پایه دوربین جیماری (KP-2234 (Red بسیار مناسب است. اما اگر از لنزهای سنگین تر و تجهیزات بیشتری روی دوربین خود استفاده می کنید ، قطعاً باید یک سه پایه بزرگتر را در نظر بگیرید. اضافه وزن همیشه نشانه تعادل نیست. بهتر است سه پایه را تا انتها باز کرده و دوربین را روی آن قرار دهید تا ببینید تعادل سه پایه چگونه است.

هنگام تصمیم گیری در مورد تعادل سه پایه ، به روزهای بادی فکر کنید. تعداد قطعات اصلی و سیستم قفل پایه موارد دیگری است که باید هنگام خرید سه پایه در نظر بگیرید. سیستم قفل سه گانه Jmary KP-2234 یک دکمه است. با کمک سیستم قفل دکمه ای می توانید باز و بسته شدن سه پایه را کنترل کرده و خیلی راحت و سریع آن را تا بزنید و باز کنید. این سه پایه فقط برای عکاسی است.

برای کسب اطلاعات بیشتر و یا مشاوره با کارشناسان ما در نمایندگی کانن تماس حاصل فرمایید.

سایر
جنس بدنه پایه

آلومینیوم

کاربرد پایه

عکاسی

حداکثر ارتفاع سه پایه

140 سانتی متر

طول پایه جمع شده

50 سانتی متر

حداکثر وزن قابل تحمل

2 کیلوگرم

تعداد قطعات پایه

4

تراز

دارد

سیستم قفل

زبانه ای

نوع هد

پن هد

تماس با کارشناسان