نمایندگی کانن - باتری دوربین کانن - باتری کانن مشابه اصلی NB-8L

باتری کانن مشابه اصلی NB-8L

(دیدگاه 1 کاربر)

620,000 تومان

باتری کانن مشابه اصلی NB-8L
باتری کانن مشابه اصلی NB-8L

620,000 تومان

  • ولتاژ:  3.6
  • ظرفیت:  740
  • سازگار با دوربین A2200 , A3100 , A3300

ما امروز در نمایندگی کانن قصد معرفی و بررسی باتری کانن مشابه اصلی NB-8L را داریم. پس در ادامه با ما همراه باشید.

معرفی و بررسی باتری کانن مشابه اصلی NB-8L

باتری کانن مشابه اصلی NB-8L یک باتری پشتیبان برای دوربین های نیمه حرفه ای کانن از جمله Canon A3000 است. یکی از مزایای این باتری فناوری لیتیوم است که باعث افزایش قدرت و دوام این محصول می شود.

باتری کانن مشابه اصلی NB-8Lباتری لیتیوم Canon NB-8L 740mAh با ولتاژ خروجی 3.6 ولت برای دوربین های کامپکت کانن از جمله Canon A3200 طراحی شده است. Canon A2200 ، Canon A3100 و اکثر دوربین های کلاس A نیز از باتری Canon NB-8L استفاده می کنند. باتری های لیتیوم قابل شارژ اکنون به عنوان بهترین نوع باتری در دوربین های دیجیتال شناخته می شوند.

از جمله عوامل م inثر در انتخاب آنها ضریب خود تخلیه کم همراه با قیمت و ظرفیت مناسب این باتری ها بود.

استفاده از باتری های لیتیوم هزینه های ثانویه استفاده از دوربین دیجیتال را کاهش می دهد ، به طوری که می توان از یک باتری لیتیوم قابل شارژ متوسط ​​بین 400 تا 1200 بار استفاده کرد. در حالی که انواع باتری های کربن روی و قلیایی فقط یکبار قابل استفاده هستند.

باتری کانن مشابه اصلی NB-8Lهمچنین باید توجه داشت که در مورد دوربین ها و دستگاه هایی که از باتری لیتیوم استفاده نمی کنند ، حتی اگر انواع باتری های قابل شارژ را خریداری کنید ، هزینه خرید باتری و شارژر قابل توجه خواهد بود.

باتری کانن مشابه اصلی NB-8L ، مانند سایر باتری های الکتروشیمیایی ، از دو الکترود و یک الکترولیت تشکیل شده است که معمولاً از نمک های لیتیوم در یک حلال آلی ساخته می شوند. در هنگام شارژ باتری ، لیتیوم فلزی در الکترود مثبت به یون های لیتیوم تبدیل می شود و یون های لیتیوم در الکترولیت بین لایه های کربن یا گرافیت ذخیره می شوند. در هنگام تخلیه انرژی الکتریکی مشابهی آزاد می شود.

باتری کانن مشابه اصلی NB-8Lاین واکنش الکتروشیمیایی ولتاژی حدود 3 ولت تولید می کند. این مدل از باتری برای تکمیل ظرفیت باتری دیگر به 12 ساعت زمان شارژ نیاز ندارد و بسته به میزان ذخیره انرژی باتری ، آنها معمولاً در کمتر از 2 یا 3 ساعت شارژ می شوند. باتری کانن مشابه اصلی NB-8L با یک شارژر CB-2LA شارژ می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر و یا مشاوره با کارشناسان ما در نمایندگی کانن تماس بگیرید.

سایر
ظرفیت

740 میلی آمپر ساعت

سازگاری با

دوربین های کانن A2200 ,A3100 ,A3300

ولتاژ

3.6

1 دیدگاه برای باتری کانن مشابه اصلی NB-8L

  1. آواتار محمد

    محمد

    با کیفیت بود

دیدگاه خود را بنویسید

تماس با کارشناسان