نمایندگی کانن - باتری گریپ - باتری گریپ کانن BG-E16 for 7D II

باتری گریپ کانن BG-E16 for 7D II

Categories:

باتری گریپ کانن BG-E16 for 7D II که به دوربین EOS 7D Mark II DSLR اختصاص یافته است ، قابلیت های هندلینگ پیشرفته و همچنین عمر باتری را افزایش می دهد.

این گریپ دو باتری لیتیوم یونی LP-E6 را می پذیرد تا عمر باتری دوربین را افزایش دهد یا در عوض ، می توان از باتری های AA همراه با باتری BGM-E16 استفاده کرد.

علاوه بر این ، همچنین با کیت اختیاری ACK-E16 AC برای تغذیه مداوم سازگار است. طراحی عالی باعث بهبود عکسبرداری در جهت عمودی می شود و همچنین یک ساختار ارگونومیک کلی برای نگهداری دوربین 7D Mark II را فراهم می کند.

دکمه دوم شاتر ، صفحه اصلی ، کنترل کننده چند منظوره ، دکمه انتخاب نقطه AF ، دکمه قفل AE / FE ، دکمه شروع AF و دکمه چند منظوره همه برای کنترل بهتر و همه کاره در کنترل گنجانده شده اند.برای خری حضوری به نمایندگی کانن مراجعه بفرمایید.

خرید باتری گریپ کانن BG-E16 for 7D II

باتری گریپ کانن BG-E16 for 7D II

 

باتری گریپ کانن BG-E16 for 7D II که به صورت اختصاصی برای دوربین کانن EOS 7D Mark II  قابل استفاده است و برای دوربین های دیگر مانند دوربین کانن EOS 90D باید از باتری گریپ BG-E14 استفاده کنید. گریپ کانن BG-E16N به صورت خشابی به دوربین کانن از طریق قرار دادن گریپ در جایگاه باتری دوربین کانن متصل می شود.

باتری گریپ کانن BG-E16 for 7D II از لحاظ عملکرد و ظاهر تقریبا همانند دیگر باتری گریپ های دیگر شرکت کانن است.

استفاده از باتری گریپ کانن هنگام عکسبرداری یا فیلمبرداری علاوه بر افزایش ظرفیت باتری دوربین، جهت و زاویه در دست گرفتن دوربین عکاسی را در حالت‌های متفاوت، بسیار مناسب‌تر می‌کند.

ار مزیت های خوب دوربین های DSRL کانن طراحی مناسب و سبک وزن بودن آن هاست. تنها ضعف این طراحی عالی در دوربین های DSLR تمامی برند ها داشتن دستگیره بر روی دوربین تنها در جهت افقی است و برای استفاده طولانی مدت در جهت عمودی کمی ناخوشایند هستند.

باتری گریپ کانن BG-E16 for 7D II این مشکل را با اضافه کردن یک دستگیره عمودی کامل با دکمه شاتر و سایر دکمه‌های مربوطه حل می‌کند.

باتری گریپ کانن BG-E16 for 7D II دارای قابلیت های هندلینگ پیشرفته است و همچنین میزان شارژ باتری دوربین را تا دوبرابر بخاطر امکان استفاده همزمان از دوباتری افزایش می دهد تا عکاسانی که در هنگام عکسبرداری با دوربین کانن EOS 7D Mark II از فلاش دوربین به صورت مکرر استفاده می کنند یا در حالت LIVE VIEW دوربین را زیاد قرار می دهند با کمبود شارژ باتری مواجه نشوند.

حتی در زمان هایی که در محیط های سرد زیاد عکاسی یا فیلمبرداری می کنید شارژ باتری دوربین کانن شما در زمان کمتری تخلیه می شود و اگر شما نیاز به زمان بشتری برای استفاده از دوربین لازم دارید و زمان لازم برای شارژ مجدد باتری خود ندارید می توانید از باتری گریپ استفاده کنید.

گریپ کانن BG-E16 قابلیت استفاده همزمان از دو باتری کانن LP-E6N را دارد تا زمان شارژ دوربین را دو برابر کند و همچنین می تواند همزمان از باتری های AA ( باتری های قلمی شارژی ) همراه با باتری LP-E6 در گریپ کانن BG-E16  با استفاده از مگزین BGM-E16 که بهمراه گریپ هست استفاده کرد.

البته حتما لزومی بر استفاده همزمان از دوباتری بر روی باتری گریپ های کانن نیست و شما می توانید به تنهایی با یک باتری از باتری گریپ های کانن استفاده کنید و تنها بخاطر دستگیره عمودی گریپ از آن استفاده کنید.

باتری گریپ کانن BG-E16 for 7D II

باتری گریپ کانن BG-E16 for 7D II

علاوه بر این ، باتری گریپ کانن BG-E16 for 7D II همچنین با کیت اختیاری ACK-E16 AC برای تغذیه مداوم سازگار است و شما میتوانید بدون استفاده از باتری گریپ را به منبع انرژی پیوسته وصل کنید ولی باید این آدابتور را به صورت جداگانه تهیه کنید.

طراحی عالی و گذاشتن دکمه ی شاتر بر روی گریپ کانن BG-E16 باعث بهبودی در عکسبرداری و فیلمبرداری در جهت عمودی شده است و همچنین یک چیدمان ارگونومیک کلی برای نگهداری دوربین 7D Mark II را فراهم می کند تا در هنگام عکسبرداری لرزش دست به میزان قابل توجهی کاهش دهد.

باتری گریپ کانن BG-E16 for 7D II دارای دکمه شاتر ، کنترل کننده چند حالته ، دکمه انتخاب نقطه AF ، دکمه قفل AE / FE ، دکمه شروع AF و دکمه چند منظوره همه برای کنترل بهتر و همه کاره در گریپ کانن گنجانده شده اند.

روش نصب باتری گریپ BG-E16 بر روی دوربین 7D mark ll:

برای نصب باتری گریپ BG-E16 ابتدا باتری LP-E6N از دوربین کانن 7D II خارج می کنیم و سپس درب محل باتری را از دوربین جدا می کنیم.

دوربین کانن 7D II یک کلید آزاد کننده کوچک فنری بر روی درب باتری خود برای برداشتن آسان درب باتری دارد. سپس درب باتری برای ذخیره سازی به دستگیره وصل می کنید یا در محفظه ای مناسب نگه داری می کنید تا در زمان نیاز دوباره برای استفاده جداگانه دوربین از آن استفاده کنید.

باتری گریپ BG-E16 را از قسمت محفظه خالی باتری به دوربین 7d mark ll وصل می‌کنید و از طریق پیچ سر سوکت BG-E16 در جای خود قفل می کنید.

باتری گریپ کانن BG-E16 دارای طراحی مناسبی است و به خوبی در بدنه 7D II جای می گیرد و انعطاف کمی باقی مانده است.

باتری گریپ کانن BG-E16 for 7D II مانند دوربین کانن 7d mark ll در قسمت پایینی خود دارای سوراخ اتصال به سه پایه هست و کاربر نگرانی از بابت استفاده همزمان از گریپ و سه پایه برای دوربین عکاسی ندارد.

برای خرید حضوری به نمایندگی کانن مراجعه بفرمایید یا با تماس با نمایندگی کانن از طریق شماره تلفن های درج شده در صفحه ی تماس با نمایندگی کانن به صورت غیر حضوری خرید کنید.

باتری گریپ کانن BG-E16 for 7D II در کیفیت های مختلف تولید می شود.

  • باتری گریپ به صورت اورجینال
  • باتری گریپ به صورت طرح اصلی که مشابه اورجینال می باشد
  • باتری گریپ هایکپی

که از لجاظ قیمت با هم تفاوت دارند و اگر بودجه ی خرید باتری گریپ کانن BG-E16 for 7D II را به صورت اورجینال ندارید می توانید باتری گریپ کانن BG-E16 for 7D II به صورت طرح اصلی را با هزینه ی کمتری از نمایندگی کانن خریداری کنید ولی از خرید و استفاده ی نمونه های فیک خودداری کنید چون به دستگاه و باتری هایتان آسیب می زند.

باتری گریپ کانن BG-E16 for 7D II

سایر
ویژگی های مهم

کنترل راحت‌تر دوربین در حالت عمودی
دارای دکمه شاتر برای عکاسی در حالت عمودی
دارای دکمه‌های کنترلی فوکوس و نورسنجی
افزایش زمان شارژدهی باطری دوربین
امکان استفاده از ۲ باطری LP-E6 کانن
امکان استفاده از ۶ باطری قلمی

نام محصول

Canon BG-E16 Battery Grip for 7D II

شرکت سازنده

کانن – Canon

رنگ

مشکی

تماس با کارشناسان