نمایندگی کانن - باتری گریپ - باتری گریپ Jupio BG-E13 for 6D

باتری گریپ Jupio BG-E13 for 6D

Categories:

باتری گریپ Jupio BG-E13 for 6D مناسب باتری ها: 2x LP-E6 (CCA0020V2) / 6 x AA – مزیت های باتری گریپ Jupio BG-E13 for 6D شامل عملکردهای مشابه با باتری گرفتن اصلی – کنترل از راه دور شامل – دکمه انتشار شاتر – صفحه فرمان اصلی – دکمه روشن / خاموش – دکمه انتخاب نقطه AF – دکمه AF-On – دکمه قفل AE می باشد.

جوپیو یکی از آن اسامی است که شاید در مورد او نشنیده باشید. اما به احتمال زیاد ، در دستگاههایی که اکنون از آنها استفاده می کنید ، یک باتری Jupio وجود دارد.مارک Jupio که در 35 کشور جهان حمل می شود ، هم اکنون در کانادا موجود است. نمایندگی کانن مفتخر است که باتری ها و شارژرهای ساخته شده توسط Jupio را در اختیار شما قرار دهد.

خرید باتری گریپ Jupio BG-E13 for 6D

باتری گریپ Jupio BG-E13 for 6D مناسب باتری ها: 2x LP-E6N (CCA0020V2) / 6 x AA – مزیت های باتری گریپ Jupio BG-E13 for 6D شامل عملکردهای مشابه با باتری گرفتن اصلی – کنترل از راه دور شامل – دکمه انتشار شاتر – صفحه فرمان اصلی – دکمه روشن / خاموش – دکمه انتخاب نقطه AF – دکمه AF-On – دکمه قفل AE می باشد.

باتری گریپ Jupio BG-E13 for 6Dخرید باتری گریپ Jupio BG-E13 for 6D

جوپیو یکی از آن اسامی است که شاید در مورد او نشنیده باشید. اما به احتمال زیاد ، یک باتری Jupio در دستگاه هایی که اکنون از آنها استفاده می کنید وجود دارد. مارک Jupio که در 35 کشور جهان حمل می شود ، هم اکنون در کانادا موجود است. ویستک مفتخر است که باتری ها و شارژرهای ساخته شده توسط Jupio را در اختیار شما قرار دهد.

Jupio مجموعه ای از انواع و اندازه های مختلف باتری را تولید می کند که برای تأمین انرژی دوربین DSLR ، نوت بوک ها ، سمعک ها ، تلفن های همراه ، حتی هواپیماهای بدون سرنشین ساخته شده اند ، همه با ضمانت های چشمگیر. باتری ها ساخته شده اند تا دوام بیاورند و شارژرهای Jupio در هر کجا و هر زمان که به آن نیاز دارید ، برق و شارژ را تأمین می کنند.

باتری گریپ Jupio BG-E13 for 6D از لحاظ عملکرد و ظاهری مشابه نسخه اصلی (BG-E13) برخوردار است. گرفتن باتری گریپ Jupio BG-E13 for 6D به همراه یک ریموت کنترل بی سیم ارائه می شود.برای خری حضوری به نمایندگی کانن مراجعه بفرمایید.

باتری گریپ Jupio BG-E13 for 6D

سایر
شرکت سازنده

جوپیو_jupio

نوع باتری

گریپ

رنگ

مشکی

سایر ویژگی ها

سازگار با دوربین Canon EOS 6D

تماس با کارشناسان