دوربین بدون آینه کانن Canon EOS RP با لنز 24-105

(دیدگاه 2 کاربر)

    مشخصات مهم:

  • سنسور 26.2 مگاپیکسلی فول فریم CMOS
  • حساسیت  ISO 100-40000 قابل گسترش تا 50-102400
  • همراه لنز Canon RF 24-105mm f/4-7.1
  • پردازشگر تصویر DIGIC 8
  • فیلمبرداری 4K با سرعت 24 فریم در ثانیه
  • منظره یاب الکترونیکی OLED 2.36 متری
  • صفحه نمایش لمسی 3 اینچی با زاویه متغیر
  • دارای 4779 نقطه فوکوس خودکار Dual Pixel CMOS AF،
  • عکاسی پیاپی با سرعت 5 فریم در ثانیه
  • اتصال وای فای و بلوتوث

71,900,000 تومان

دوربین کانن Rp
دوربین بدون آینه کانن Canon EOS RP با لنز 24-105

71,900,000 تومان

شرکت کانن در 14 فوریه سال 2019، از جدیدترین دوربین فول فریم بدون آینه خود رونمایی کرد. دوربین بدون آینه کانن Canon EOS RP Mirrorless Camera که علیرغم داشتن سنسور فول فریم بزرگ دارای ابعاد بسیار کوچک است و از ظاهری زیبا و سبک برخوردار است و قدرت فوکوس بسیار بالایی دارد.

دوربین کانن RP سبک ترین و جمع و جورترین دوربین فول فریم EOS تا به امروز است که به شما کمک می کند دنیای خود را با کیفیت و راحتی رویاهای خود ثبت کنید. با وجود سنسور فول فریم، این دوربین کانن بسیار اقتصادی است و می توان گفت ارزان ترین دوربین فول فریم EOS در جهان است.

عکاسی با سنسور فول فریم در دوربین فشرده و سبک EOS RP ساده و فوق العاده است. کانن EOS RP با ویژگی‌های باورنکردنی مانند سنسور CMOS 26.2 مگاپیکسلی، فوکوس خودکار سریع، سازگاری با همه لنزهای RF و EF/EF-S* و موارد دیگر، به شما کمک می‌کند تا دنیای خود را با کیفیتی که می‌خواهید به ثبت کنید.

این دوربین دارای یک سنسور CMOS فول فریم با وضوح بالا 26.2 مگاپیکسلی به همراه پردازشگر تصویر DIGIC 8 است که می تواند هم عکس‌های زیبا و هم ویدیوهای UHD 4K را با استفاده از محدوده ایزو وسیع ISO 100-40000 برای کار در شرایط مختلف نوری ضبط کند.

همچنین برای عکاسی از سوژه های متحرک، قابلیت عکاسی پی در پی با سرعت 5 فریم در ثانیه را پشتیبانی می کند. این سنسور همچنین سیستم پیشرفته Dual Pixel CMOS AF را با 4779 نقطه تشخیص فاز روی حسگر قابل انتخاب برای فوکوس سریع و دقیق در حین عکس‌برداری و عملکرد ویدیو تسهیل می‌کند.

دوربین کانن RP را می توان بگونه ای نسخه اقتصادی تر دوربین کانن EOS R دانست که کمپانی کانن آن را با قیمت مناسب تری عرضه کرده است.

خرید دوربین کانن Rp

برای خرید دوربین بدون آینه کانن EOS RP با 36 ماه گارانتی رسمی و 15 ماه بیمه نامه می توانید به صورت حضوری به نمایندگی کانن واقع در برج سهیل مراجعه کنید و با مشاهده دوربین های کانن از نزدیک خرید خود را انجام دهید و یا با ثبت سفارش آنلاین از سایت و یا تماس با شماره های 66576190-021، 66857692-021، 66864034-021 و 66576190-021 سفارش خود را ثبت نمایید و از نمایندگی مرکزی کانن در ایران مشاوره تخصصی رایگان دریافت کنید.

معرفی ویدیویی دوربین بدون آینه کانن RP

 

مشخصات ظاهری دوربین کانن EOS RP

دوربین کانن EOS RP علی رغم برخورداری از سنسور Full Frame بدنه ای کوچک و سبک دارد که در برابر ضربه و آب مقاوم است و به راحتی در معرض خط و خش قرار نمی گیرد. این دوربین از بسیاری از دوربین های DSLR شرکت کانن حتی از دوربین های دارای سنسور APS-C مانند دوربین کانن 90D هم کوچک تر و سبک تر است. در حالی که دکمه های تنظیمات دوربین و اندازه LCD کم نشده است.

دوربین بدون آینه کانن Canon EOS RP Mirrorless Camera دارای ابعاد 70×85×133 میلی متر است و یکی از بهترین دوربین های طراحی شده حال حاضر است. وزن آن 485 گرم است و به راحتی قابل حمل است.

مشخصات ظاهری دوربین کانن EOS RP

مشخصات فنی دوربین بدون آینه کانن Canon EOS RP Mirrorless Camera

اکنون به بررسی مهم ترین مشخصات فنی دوربین کانن RP می پردازیم:

سنسور:

دوربین بدون آینه کانن Canon EOS RP Mirrorless Camera از یک سنسور فول فریم CMOS برخوردار است که کیفیت نور را به بهترین نحو در تمام عکس پخش می کند و امکان عکاسی و فیلم برداری با سرعت بالا را فراهم می کند. اندازه حسگر این دوربین 27 مگاپیکسلی است که 26 مگاپیکسل آن مؤثر است و دارای رزولوشن تصویر 6240×4160 می باشد که وضوح تصاویر را بالاتر می برد و باعث افزایش کیفیت و شفافیت تصاویر در عکاسی و فیلمبرداری می شود.

وجود سنسور فول فریم CMOS به ثبت تصاویر خارق العاده با جزئیات و رنگ های غنی کمک می کند که برای چاپ های بزرگ عالی است.

سنسور دوربین کانن Rp

پردازنده و ایزو:

دوربین بدون آینه کانن Canon EOS RP Mirrorless Camera از جدیدترین و قدرتمندترین پردازشگر شرکت کانن DIGIK 8 استفاده می کند که در کنار سنسور فول فریم قدرتمند باعث شده دامنه حساسیت سنسور یا همان ایزو از 40000-100 باشد و تا 102400-50 ارتقا پیدا کند تا در کم نور ترین محیط ها نیازی به استفاده از فلاش اکسترنال وجود نداشته باشد و تصاویر با کیفیت و وضوح بالا ضبط شوند.

منظره یاب و صفحه نمایش:

دوربین بدون آینه کانن Canon EOS RP Mirrorless Camera دارای منظره یاب الکترونیکی OLED با 2.36 متر نقطه به همراه یک مانیتور LCD لمسی 3.0 اینچی با زاویه متغیر برای مشاهده آسان تر از زوایای بالا و پایین است. دوربین کانن EOS RP طوری طراحی شده است که به کاربران این امکان را می دهد تا تقریبا همه عملکرد ها را در حالی که از منظره یاب الکترونیکی (EVF) نگاه می کنند، انجام دهند.

علاوه بر این، Wi-Fi و بلوتوث امکان کنترل بی سیم دوربین از راه دور همراه با اشتراک گذاری مستقیم تصویر با دستگاه های تلفن همراه مرتبط را فراهم می کند.

خرید دوربین rp

پایه لنز دوربین بدون آینه کانن Canon EOS RP Mirrorless Camera

دوربین کانن Rp دارای پایه لنز RF است که از سری لنزهای RF-mount Canon پشتیبانی می کند. مشخصه این پایه با قطر 54 میلی متری و فاصله کوتاه 20 میلی متری پشت فلنجی است که توانایی طراحی لنزهایی را افزایش می دهد که هم سریعتر و هم کوچکتر از معادل های SLR خود هستند. این پایه همچنین دارای یک سیستم تماس الکترونیکی 12 پین برای فوکوس خودکار پیچیده تر و قابلیت تثبیت تصویر است. این طراحی پایه همچنین از طریق آداپتور EF-EOS R Mount اختیاری با لنزهای EF و EF-S-mount موجود سازگاری کامل دارد.

سیستم فوکوس Dual Pixel CMOS AF دوربین کانن RP

دوربین بدون آینه کانن Canon EOS RP Mirrorless Camera از سیستم اتوفوکوس Dual Pixel CMOS AF بهره می برد که می‌تواند فوکوس خودکار فوق‌العاده صاف و دقیق را در تقریباً 0.05 ثانیه به دست آورد.

منطقه فوکوس تحت پوشش Canon RP به میزان قابل توجهی افزایش یافته است. منطقه AF حدود 88٪ در 100٪ است، که به این معنی است که فوکوس حتی برای سوژه های خارج از مرکز سریع و چشمگیر است.

این سیستم فوکوس برای کار در شرایط واقعاً کم نور باورنکردنی است، سیستم AF می تواند در شاخص های نوری به اندازه EV -5 کار کند.

EOS RP طیفی از حالت‌های فوکوس خودکار پیشرفته را ارائه می‌کند که فوکوس واضحی را برای موضوعات و موقعیت‌های خاص ارائه می‌کند.

کانن RP مجهز به سیستم فوکوس با قدرت تشخیص چشم می باشد یعنی اکنون می تواند چهره و چشمان سوژه شما را در فواصل حتی بیشتر تشخیص دهد. این به این معناست که شما می توانید سوژه های دور را با جزئیات عالی ثبت کنید و برای عکس های تمام بدن و موارد دیگر عالی است.

شرکت کانن با به‌روزرسانی‌های کلی عملکرد فوکوس خودکار به دوربین EOS RP امکان فوکوس و ردیابی سوژه‌های کوچک‌تر را می‌دهد. حتی برای سوژه های متحرک و دور در منظره یاب، می توانید فوکوس واضح و ثابت را حفظ کنید.

کانن به دوربین EOS RP توانایی فوکوس و ردیابی سوژه های کوچکتر را با به روز رسانی های کلی عملکرد فوکوس خودکار خود داده است. حتی برای سوژه های متحرک و دور در منظره یاب، می توانید فوکوس واضح و ثابت را حفظ کنید.

کاهش زمان تأخیر بین فوکوس خودکار دوربین و فوکوس خودکار نمایش داده شده در منظره یاب یا نمایشگر LCD به شما امکان می دهد سوژه های در حال حرکت را با کمترین تأخیر به دقت ردیابی و فوکوس کنید.

سیستم Dual Pixel CMOS AF عملکرد فوکوس روان و سریع را به شیوه ای مشابه با نحوه فوکوس کردن دوربین فیلمبرداری ارائه می دهد.

هنگام فیلمبرداری، حالت Movie Servo AF فوکوس صاف و طبیعی را هنگام تغییر از سوژه های مختلف یا فواصل مختلف در صحنه، همچنین توانایی تعیین حساسیت ردیابی، سرعت AF، و اولویت ردیابی چهره یا چشم را ارائه می دهد.

با بهره مندی از سیستم فوکوس خودکار لمسی، فوکوس دستی به سادگی با لمس عناصر درون صحنه روی صفحه لمسی امکان پذیر است. ردیابی سوژه در فیلمبرداری نیز به دلیل توانایی سیستم فوکوس خودکار Dual Pixel CMOS در تشخیص سوژه‌ها و حفظ فوکوس هنگام کار در مناظر در حال تغییر یا درهم، افزایش یافته است.

دوربین کانن Rp

مقایسه دوربین کانن eos rp و دوربین کانن eos r

آیتم دوربین کانن eos rp دوربین eos r
پردازشگر 8 DIGIC DIGIC 8
رزولوشن موثر حسگر 26 مگاپیکسل 30 مگاپیکسل
حساسیت سنسور 100-102400 100-102400
ابعاد حسگر Full Frame Full Frame
فوکوس خودکار در حالت چشمی Dual Pixel AF Dual Pixel AF
حالات اتوفوکوس انتخاب تک نقطه
پیوسته
تشخیص چهرهمشاهده مستقیم
تشخیص فازچندناحیه
تشخیص کنتراست
تعقیبی
تکی
لمسی
مرکزی
انتخاب تک نقطه
پیوسته
تشخیص چهرهمشاهده مستقیم
تشخیص فازچندناحیه
تشخیص کنتراست
تعقیبی
تکی
لمسی
مرکزی
فیلمبرداری 4k 4k
سرعت عکاسی پیوسته 5 فریم بر ثانیه 8 فریم در ثانیه
فرمت عکاسی JPEG و RAW JPEG و RAW
سرعت شاتر 1.4000 ثانیه 1.8000 ثانیه
ابعاد بدنه 70 در 85 در 133 میلی متر 84 در 98 در 136 میلی متر
وزن بدنه 485 گرم 660 گرم
باتری LP-E17 LP-E6N
قابلیت های ارتباطی WIFI WIFI
صفحه نمایشگر TFT-LCD TFT-LCD
پوشش منظره یاب 100% 100%
بلندگو مونو مونو
میکروفون داخلی استریو داخلی استریو

فیلمبرداری UHD 4K

دوربین بدون آینه کانن Canon EOS RP Mirrorless Camera دارای فیلمبرداری با کیفیت UHD 4K (3840 x 2160) تا 24 فریم بر ثانیه با سرعت 120 مگابیت بر ثانیه، همراه با Full HD 1080p و HD 720p با سرعت 60 فریم در ثانیه برای پخش حرکت آهسته پشتیبانی می کند. هنگام ضبط در دوربین، ویدیوی 4K دارای نمونه برداری 4:2:0 و عمق رنگ 8 بیتی است و هنگام استفاده از ضبط کننده خارجی خروجی 8 بیتی 4:2:2 امکان پذیر است.

صدا را می توان با استفاده از میکروفون استریوی داخلی ضبط کرد که دارای کیفیت بالایی می باشد و یا از یک میکروفون خارجی اختیاری نیز می توان از طریق جک میکروفون 3.5 میلی متری استفاده کرد.

همچنین می‌توان از لرزشگیر IS 5 محوره Dual Sensing هنگام ضبط ویدیو برای کاهش الکترونیکی لرزش دوربین برای ضبط واضح‌تر و روان‌تر استفاده کرد.

دوربین بدون آینه کانن Canon EOS RP Mirrorless Camera

کاربری آسان دوربین بدون آینه کانن EOS RP

  • دوربین بدون آینه کانن Canon EOS RP Mirrorless Camera طوری طراحی شده است که به کاربران امکان می دهد تقریباً همه عملکردها را در حالی که از منظره یاب الکترونیکی (EVF) نگاه می کنند، انجام دهند.
  • حالت Creative Assist: این حالت دیدن جلوه‌های تنظیمات دوربین را در زمان واقعی آسان می‌کند و ایده‌آل برای سازندگانی که به دنبال آزمایش صداها و حالات مختلف بر اساس موضوعات و موقعیت‌های مختلف هستند.
  • راهنمای استفاده از MODE های دستگاه: دوربین در هر MODE انتخابی، توضیحات و مثال‌های ساده‌ای ارائه می‌کند که عملکردهای مختلف دوربین را نشان می‌دهد، به توصیف ویژگی‌ها و نحوه ترکیب آنها در عکاسی و فیلم‌سازی خلاق کمک می‌کند.
  • انتقال تصاویر و فیلم ها با نرم‌افزار Digital Photo Professional Express Canon و برنامه Camera Connect، ویرایش و اشتراک‌گذاری عکس‌ها و ویدیوها در یک دستگاه تلفن همراه سازگار بسیار آسان است.
  • فوکوس خودکار لمسی و کشیدنی انتخاب و جابجایی نقاط فوکوس روی صفحه لمسی LCD را آسان می کند. به سادگی ناحیه فوکوس را به صورت لمسی مشخص کنید و EOS RP بقیه کارها را انجام می دهد و نقطه انتخابی را در منظره یاب نمایش می دهد.

طراحی بدنه دوربین کانن RP

  • منظره یاب الکترونیکی OLED 2.36 متری یکپارچه، وسیله ای روشن و واضح برای مشاهده در سطح چشم فراهم می کند.
  • ال سی دی 3.0 اینچی 1.04 متری پشتی دارای طراحی زوایای مختلف برای استفاده آسان تر هنگام کار از زوایای بالا، پایین و رو به جلو است. همچنین صفحه نمایش لمسی برای کنترل بصری عکسبرداری، پخش، و کنترل های ناوبری منو است.
  • اتصال Wi-Fi و Bluetooth، اشتراک‌گذاری، ریموت کنترل و انتقال تصویر بی‌سیم را با یک دستگاه هوشمند سازگار از طریق برنامه Canon Camera Connect امکان‌پذیر می‌کند، که همچنین از برچسب‌گذاری جغرافیایی فایل‌های شما با استفاده از داده‌های موقعیت مکانی دستگاه تلفن همراه شما پشتیبانی می‌کند.
  • شارژ درون دوربین از طریق USB برای شارژ راحت تر در حین حرکت پشتیبانی می شود.

نمونه عکس دوربین کانن Rp

در انتها می خواهیم به اطلاع شما برسانیم که می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و یا خرید دوربین های کانن با کارشناسان ما در نمایندگی کانن تماس حاصل فرمایید.

2 دیدگاه برای دوربین بدون آینه کانن Canon EOS RP با لنز 24-105

  1. آواتار علی توکلی

    علی توکلی

    دوربین فوق العاده ای هستش، من برای عکاسی صنعتی گرفتم کامل راضیم

  2. آواتار لیلا محمدی

    لیلا محمدی

    دوربین خیلی خوبیه و برای عکاسی و فیلمبرداری در شرایط نوری ضعیف عملکرد عالی داره پیشنهاد می کنم

دیدگاه خود را بنویسید

تماس با کارشناسان