دوربین بدون آینه کانن Canon EOS R7 Mirrorless Camera Body

(دیدگاه 6 کاربر)

ویژگی های مهم

  • سنسور 32.5 مگاپیکسلی
  • اندازه حسگر APS-C CMOS
  • سیستم فوکوس Dual Pixel CMOS AF II
  • فیلمبرداری 10 بیتی 4K 60، HDR-PQ و C-Log 3
  • 651 نقطه فوکوس
  • عکاسی پیاپی 30 فریم در ثانیه شاتر الکترونیکی، 15 فریم در ثانیه شاتر مکانیکی
  • OLED EVF 2.36 متری
  • صفحه نمایش لمسی 1.6 متری با زاویه متغیر
  • دو اسلات کارت حافظه UHS-II
  • WIFI ، Bluetooth

68,700,000 تومان

پاک کردن
دوربین کانن R7
دوربین بدون آینه کانن Canon EOS R7 Mirrorless Camera Body

دوربین بدون آینه کانن Canon EOS R7 Mirrorless Camera Body

دوربین بدون آینه کانن Canon EOS R7 Mirrorless Camera Body در سال 2022 توسط کانن در بازار های جهانی عرضه شد. این دوربین یکی از جدیدترین و حرفه‌ای ترین دوربین های Mirrorless شرکت کانن یا همان دوربین های بدون آینه کانن است.

این دوربین دارای سنسور 32.5 مگاپیکسلی CMOS و وزن 612 گرم می‌باشد که بسیار سبک بوده و حمل این دوربین بدون آینه کانن را آسان کرده و به راحتی می‌توانید آن را حمل کنید.

همچنین دوربین کانن R7 از صفحه نمایش 3 اینچی که قابلیت تاچ و لمسی را دارد با قابلیت چرخش در تمام زوایا را برخوردار می‌باشد. این دوربین دارای ابعاد 92×90×132میلی‌متر است و از بدنه‌ای مقاوم در برابر ضربه و باران ساخته شده است و استحکام دوربین برای استفاده طولانی مدت افزایش یافته است.

این دوربین ترکیبی ایده آل از عملکرد شرکت کانن است که سیستم APS-C را با سیستم بدون آینه R  نشان می‌دهد. این دوربین با برخورداری از پردازش DIGIC X، قادر به عکاسی پیاپی با سرعت 30 فریم در ثانیه برای ورزش و حیات وحش است و دارای سیستم فوکوس اتوماتیک مشهور Dual Pixel CMOS AF II برای هماهنگی و ردیابی سوژه‌های متحرک و سریع است.

دوربین بدون آینه کانن Canon EOS R7 Mirrorless Camera Body دارای قدرت فیلم‌برداری با کیفیت 4K با سرعت های 60 فریم و 30 فریم در ثانیه است، همچنین کیفیت Full HD تا 120 فریم در ثانیه پشتیبانی می‌شود.

برای آشنایی بیشتر با دوربین بدون آینه کانن EOS R7 به جزئیات بیشتر مشخصات این محصول می پردازیم.

حسگر و پردازنده دوربین بدون آینه کانن EOS R7

دوربین کانن EOS R7 دارای سنسور 32.5 مگاپیکسلی از نوع APS-C CMOS است که وضوح، سرعت و عملکرد در نور کم را بهبود می‌بخشد و باعث می‌شود تصاویری که توسط این دوربین ثبت می شوند از وضوح بالایی برخوردار باشند.

این دوربین رزولوشن 6960×4640 را ارائه می‌دهد، به همین دلیل حتی جزئیات کوچک را با حداکثر وضوح نمایش می دهد. کانن برای اولین بار در این دوربین از سنسور APS-C بر روی سری R خود استفاده کرده است. این حسگر می تواند تصاویر را در نسبت های 1:1، 16:9، 3:2 و 4:3 ثبت کند.

پردازشگر دوربین کانن R7 همانند دوربین کانن R3 است و از پردازنده تصویر DIGIC X برای انجام کارهای پرسرعت مختلف، از عکاسی پیاپی سریع گرفته تا فیلم‌برداری با وضوح بالا بهره می‌برد. از نظر عکاسی با سرعت بالا، دوربین بدون آینه کانن Canon EOS R7 Mirrorless Camera Body از عکاسی پیاپی تا 30 فریم در ثانیه با شاتر الکترونیکی بی‌صدا و 15 فریم در ثانیه با شاتر مکانیکی، با خوانش AF و AE قبل از هر فریم پشتیبانی می‌کند.

کانن با استفاده از پردازشگر DIGIK X باعث شده است تا عکس‌ها در زنده‌ترین حالت ممکن و با سریع‌ترین سرعت پردازش می‌توانند ثبت شوند.

دوربین Canon R7 به لطف این پردازنده قدرتمند دارای حساسیت ISO 100-32000 می باشد که برای عکاسی و فیلم‌برداری در شرایط کم نور بسیار مناسب است و همچنین در شرایط نوری ضعیف می‌توان آن را تا 52600 ارتقا داد.

همچنین این دوربین قابلیت ذخیره تصاویر با فرمت‌های JPEG و RAW را دارد و می‌توانید آن‌ها را در تمامی سیستم‌ها پردازش کنید.

دوربین بدون آینه کانن Canon EOS R7 Mirrorless Camera Body

فیلمبرداری دوربین کانن R7

فراتر از عکس‌ها، حسگر R7 با استفاده از تمام عرض سنسور و توانایی کار با نمونه‌برداری 10 بیتی با Canon Log 3، قابلیت فیلم‌برداری با وضوح بالای UHD 4K 60p و 30p را نیز ارائه می‌کند. و برای ضبط اسلوموشن، ضبط 120p در رزولوشن Full HD را پشتیبانی می‌شود.

ضبط HDR-PQ همچنین برای تولید HDR درون دوربین و ضبط خارجی از طریق پورت micro-HDMI امکان پذیر است که از خروجی 4k با سرعت 60 فریم بر ثانیه پشتیبانی می کند. علاوه بر این، زمان ضبط نامحدود نیز امکان‌ پذیر شده است.

دوربین بدون آینه کانن Canon EOS R7 Mirrorless Camera Body دارای هر دو درگاه میکروفون و هدفون و همچنین یک پورت چند منظوره برای سازگاری با لوازم جانبی گسترده است.

فوکوس خودکار دوربین بدون آینه کانن Canon EOS R7 Mirrorless

سیستم پیشرفته Dual Pixel CMOS AF II که برگرفته از EOS R3 است، دارای 651 نقطه فوکوس خودکار است که کل ناحیه حسگر را پوشش می‌دهد تا عملکرد فوکوس سریع‌تر، پاسخ‌گوتر و دقیق‌تر باشد.

این سیستم فوکوس تشخیص فاز همچنین دارای تشخیص و ردیابی سوژه پیشرفته است، با قابلیت تشخیص هوشمندانه افراد، حیوانات و وسایل نقلیه و ردیابی به طور خودکار روی این سوژه‌ها قفل می‌شود و فوکوس واضح را در طول عکس‌برداری پشت سر هم حفظ می‌کند.

محدودیت درخشندگی کم Dual Pixel AF II برای فوکوس دقیق حتی در شرایط شب تا یک EV چشمگیر -5 فوکوس می‌کند.

تثبیت کننده تصویر سنسور-Shift

یک لرزشگیر تصویر درون بدنه (IBIS) تا 7 استاپ لرزش ناخواسته دوربین را هنگام عکاسی دستی تصحیح می‌کند، به عکاسی دستی در شرایط کم‌نور و کاهش لرزش هنگام ضبط فیلم کمک می‌کند. این سیستم 5 محوری همچنین می‌تواند همراه با لنزهایی استفاده شود که دارای لرزشگیر اپتیکال هستند تا بسته به لنز مورد استفاده، حداکثر 8 استاپ لرزش دوربین را جبران کند.

طراحی بدنه دوربین کانن بدون آینه R7

منظره یاب EVF 2.36 متری و صفحه نمایش لمسی با زاویه متغیر

یک منظره یاب الکترونیکی OLED روشن و شفاف 2.36 اینچی برای مشاهده در سطح چشم با وضوح بالا قرار داده شده است. این منظره یاب با بزرگنمایی 1.15 برابر از پردازش سریع و تقریباً بدون تاخیر بهره می‌برد و می‌توان از نرخ تازه‌سازی سریع 120 فریم در ثانیه برای تصویر واقعی و واضح حرکت استفاده کرد.

علاوه بر EVF، یک LCD با زاویه 3.0 اینچی نیز موجود است و از مزایای کار در زوایای بالا، پایین و رو به جلو بهره می‌برد. موقعیت انعطاف‌پذیر با رابط صفحه نمایش لمسی تکمیل می‌شود و وضوح شفاف 1.62 اینچی امکان پخش و نظارت بر نمای زنده واضح را فراهم می‌کند.

Canon-EOS-R7

طراجی بدنه قابل اعتماد

دوربین کانن بدون آینه R7 با الگو برداری از EOS R3، از طراحی فیزیکی قوی برخوردار شده است و بدنه‌ای محصور در برابر گرد و غبار و رطوبت دارد که برای کار در شرایط نامساعد مناسب است.

دکمه های کنترل‌ بازطراحی‌ شده روی دوربین شامل یک انتخابگر نقطه فوکوس خودکار ترکیبی و چرخ کنترل عقب است که دو تا از پرکاربردترین کنترل‌ها را در یک نقطه بصری برای دسترسی قرار می‌دهد.

اسلات کارت حافظه دوگانه SD انعطاف‌پذیری در ذخیره‌سازی فایل را ارائه می‌دهد و هر دو برای سرعت کارت UHS-II برای پشتیبانی از فیلم‌برداری روان 4k و عکس‌برداری مداوم با سرعت بالا رتبه‌بندی شده‌اند.

قابلیت اتصال انعطاف پذیر

گزینه های اتصال سیمی و بی سیم در دسترس هستند که امکان چندین روش برای انتقال عکس و فیلم و همچنین کنترل از راه دور دوربین را فراهم می کند. از نظر فیزیکی، این دوربین دارای یک پورت USB Type-C 3.2 Gen 2 و یک پورت micro-HDMI، همراه با پورت های 3.5 میلی متری هدفون و میکروفون برای ضبط ویدئو است. از نظر بی سیم، Wi-Fi و بلوتوث 2.4 گیگاهرتزی برای انتقال و کنترل دوربین از راه دور در دسترس است.

پورت چند کاره نسل بعدی

به‌روزرسانی یک هات‌کف معمولی، پورت‌های چندکاره یک ردیف پین در جلوی طرح اضافه می‌کند تا عملکرد لوازم جانبی بیشتری را فراهم کند و همچنین برای انتخاب انواع لوازم جانبی که به‌طور سنتی به باتری‌های جداگانه تکیه می‌کنند، نیرو می‌دهد.

این پورت به روز شده با لوازم جانبی منتخب، از جمله فرستنده ST-E10 Speedlite، میکروفون استریو DM-E1D، و آداپتور لینک تلفن هوشمند AD-P1 و همچنین آداپتور پورت چند منظوره AD-E1 برای ارائه سازگاری با پورت قدیمی لوازم جانبی نصب شده سازگار است.

قابلیت ویژه و کارایی مناسب از دوربین کانن R7

سیستم Dual Pixel CMOS AF که میتوان آنرا سیستم دنبال کردن سوژه های متحرک با استفاده از سیستم فوکوس خودکار و پیشرفته کانن در به کار رفته در این دوربین که با این قابلیت این دوربین گزینه ای بسیار منطقی برای عکاسان یا فیلمبردارانی است که از سوژه های متحرک با سرعت بالا تصویر برداری میکنند.
به طور مثال عکاسان حیات وحش که از پرندگان در حال پرواز یا تصویربرداران مسابقات ورزشی که از توپ پینگ پنگ که با سرعت بالا در حال حرکت است فیلم میگیرند مخاطبین این دوربین خواهند بود.

6 دیدگاه برای دوربین بدون آینه کانن Canon EOS R7 Mirrorless Camera Body

  1. آواتار مصطفی

    مصطفی

    سلام
    این دوربین برای فیلمبرداری بهتر است یا دوربین کانن RP؟

    • آواتار Ebrahimi

      Ebrahimi

      سلام روزخوش
      دوربین کانن RP از سنسور فول فریم برخوردار است و اندازه سنسور بزرگتری دارد اما دوربین کانن R7 رزولوشن تصویر بهتری دارد و سیستم لرزشگیر قوی تر، این دوربین برای فیلمبرداری بهتر است. همچنین دوربین R7 فیلمبرداری FULL HD با سرعت ۱۲۰ فریم که همان اسلوموشن می باشد را دارد و کیفیت ۴K با سرعت ۶۰ فریم در ثانیه که کانن RP ندارد

  2. آواتار رافعی

    رافعی

    سلام
    کانن R7 فول فریم است؟

    • آواتار Ebrahimi

      Ebrahimi

      سلام روزخوش
      خیر دوربین کانن R7 دارای سنسور ۳۲ مگاپیکسلی کراپ فریم است
      دوربین فول فریم تو این رنج قیمت می توانید مدل های کانن RP و کانن R8 را تهیه کنید ولی امکانات عکاسی این دوربین بالاتر می باشد

  3. آواتار نگین خلیق

    نگین خلیق

    سلام
    من بیشتر برایم عکاسی مهم هستش و بین این دوربین و دوربین R8 موندم کدوم رو تهیه کنم؟ فیلمبرداری برایم مهم نیست

    • آواتار Ebrahimi

      Ebrahimi

      سلام روزتون خوش
      این دوربین به خاطر مگاپیکسل بالاتر و سیستم لرزشگیر قوی تر برای عکاسی عملکرد و وضوح بهتری نسبت به دوربین کانن R8 دارد همچنین از سیستم فوکوس بهتری برخوردار هستش

  4. آواتار کیارش رحیمی

    کیارش رحیمی

    سلام
    بین دوربین R7 و دوربین ۹۰d موندم، جایی مقایسه این دو دوربین رو پیدا نکردم
    لطفا راهنمایی کنید

    • آواتار Ebrahimi

      Ebrahimi

      سلام روزخوش
      دوربین کانن R7 نسل جدیدتری نسبت به دوربین کانن ۹۰D می باشد و از آپشن های بالاتری مثل فیلمبرداری قوی تر، تعداد نقاط وضوح یابی بالاتر، لرزشگیر قدرتمند تر و مگاپیکسل بالاتر برخوردار است و کیفیت تصاویر در عکاسی و فیلمبرداری بهبود بخشیده شدند

  5. آواتار شایان حسینی

    شایان حسینی

    دوربین خیلی خوبیه و نسبت به دوربین های سونی مقرون بصرفه تر هستش

  6. آواتار غزاله

    غزاله

    من این دوربین رو از نمایندگی گرفتم هم قیمتشون نسبت به بازار خوب بود و هم خیالم بابت کیفیت اجناس راحت بود

دیدگاه خود را بنویسید

تماس با کارشناسان