نمایندگی کانن - دوربین کانن - دوربین کانن G1 x mark iii

دوربین کانن G1 x mark iii

Categories:

ویژگی های کلیدی دوربین کانن G1 x mark iii

  • سنسور 24.2 مگاپیکسلی APS-C CMOS
  • پردازشگر تصویر DIGIC 7
  • لنز زوم 3 برابر، 24-72 میلی‌متر (معادل 35 میلی‌متر)
  • منظره یاب الکترونیکی OLED 2.36 متری
  • صفحه نمایش لمسی 3.0 اینچی با زاویه متغیر
  • فیلمبرداری Full HD 1080p با سرعت 60 فریم بر ثانیه
  • Dual Pixel CMOS AF، تثبیت کننده تصویر
  • ISO 25600، عکسبرداری پیوسته 9 فریم در ثانیه
  • Wi-Fi داخلی با NFC، بلوتوث
  • ساخت و ساز مقاوم در برابر گرد و غبار و آب

با بالا بردن کیفیت تصویربرداری برای سری دوربین های کامپکت پیشرفته ، کانن یک بار دیگر، دوربین کانن PowerShot G1 X Mark III با حسگر بزرگتر و قابلیت های تصویربرداری همه کاره خود را به بازار معرفی کرد. برای اولین بار برای دوربین کانن PowerShot G1 X Mark III دارای یک سنسور 24.2 مگاپیکسلی APS-C CMOS و یک پردازنده DIGIC 7 برای درک وضوح تصویر قابل توجه، محدوده حساسیت گسترده بین ISO 100-25600، نرخ عکسبرداری پیاپی چشمگیر تا 9 فریم در گذاشته شده است.

فیلمبرداری Full HD 1080p/60 وطراحی سنسور همچنین Dual Pixel CMOS AF را تسهیل می‌کند، که فوکوس خودکار تشخیص فاز سریع و دقیق را ارائه می‌کند که هم برای عکس‌برداری و هم برای برنامه‌های ویدیویی مفید است.

متعادل کننده طراحی بهبود یافته حسگر یک لنز همه کاره زوم 3 برابری می باشد که محدوده فاصله کانونی معادل 24-72 میلی متر را پوشش می دهد تا مناسب کار در موقعیت های مختلف باشد. یک تثبیت کننده اپتیکال تصویر نیز برای به حداقل رساندن لرزش دوربین برای تصاویر واضح تر در هنگام عکاسی دستی مشخص شده است.

علاوه بر حسگر و قابلیت‌های پردازشگر به‌ روز دوربین کانن G1 X Mark III ، این دوربین دارای طراحی فیزیکی باکیفیت کامل با منظره یاب الکترونیکی OLED 2.36 متری و صفحه نمایش لمسی با زاویه 3.0 اینچی برای کنترل راحت‌تر و بصری‌تر است.

صفحه‌های مربوط به بدنه دوربین امکان تنظیم مستقیم تنظیمات و حالت‌های عکاسی را دارند و فلاش پاپ‌آپ و کفش داغ در دسترس هستند. علاوه بر این، Wi-Fi داخلی با اتصال NFC و بلوتوث جفت‌سازی بی‌سیم با دستگاه تلفن همراه را برای کنترل از راه دور تصویربرداری زنده و انتقال تصویر را امکان‌پذیر می‌کند.

دوربین کانن G1x mark III

سنسور 24.2 مگاپیکسلی APS-C CMOS و پردازشگر تصویر DIGIC 7

هر دو سنسور 24.2 مگاپیکسلی APS-C CMOS و پردازشگر تصویر DIGIC 7 برای ارائه حساسیت بالا و عملکرد سریع دوربین برای تطابق با برنامه های عکاسی و فیلمبرداری استفاده می شوند. یک محدوده ISO 100-25600 انعطاف پذیر برای کار در شرایط نوری مختلف مناسب است و قابلیت های پردازش برای وضوح قابل توجه، نویز را به حداقل می رساند.

 این پردازنده همچنین به نرخ سریع عکسبرداری پیوسته 7 فریم در ثانیه کمک می کند، که می تواند با قفل AF تا 9 فریم در ثانیه برای عکاسی از سوژه های متحرک سریع افزایش یابد. فیلمبرداری Full HD 1080p نیز با نرخ فریم 60 فریم در ثانیه پشتیبانی می شود.

توانایی سیستم Dual Pixel CMOS AF

Dual Pixel CMOS AF عملکرد فوکوس روان و سریع را به شیوه ای مشابه با نحوه فوکوس گرفتن دوربین فیلمبرداری ارائه می دهد. این سیستم دو فتودیود مجزا را در هر پیکسل ادغام می‌کند تا یک شبکه گسترده و متراکم از عناصر جمع‌آوری کننده تشخیص فاز را در اکثر سنسور تصویر فراهم کند تا شکار فوکوس را برای کنترل سریع‌تر و مستقیم‌تر بر قرار دادن فوکوس کاهش دهد.

هنگام کار با تصاویر ثابت، این سیستم فوکوس برای به دست آوردن فوکوس سریع و دقیق کار می کند، و آن را برای عکاسی و ردیابی سوژه های متحرک به طور ایده آل مناسب می کند تا فوکوس بحرانی با هر عکس به دست آید. هنگام فیلمبرداری، حالت Movie Servo AF فوکوس صاف و طبیعی را هنگام تغییر از سوژه های مختلف یا فواصل مختلف در صحنه، و همچنین توانایی تعیین حساسیت ردیابی، سرعت AF و اولویت ردیابی چهره را ارائه می دهد.

 با بهره مندی از سیستم فوکوس خودکار لمسی، فوکوس قفسه ای به سادگی با لمس عناصر درون صحنه روی صفحه لمسی امکان پذیر است تا فوکوس را به شیوه ای بصری تغییر دهید. ردیابی سوژه در فیلم ها نیز به دلیل توانایی سیستم Dual Pixel CMOS AF برای تشخیص سوژه ها و حفظ فوکوس هنگام کار در مناظر در حال تغییر یا درهم، افزایش یافته است.

لنز زوم اپتیکال 3 برابر و تثبیت کننده تصویر

یک لنز زوم 3 برابری داخلی، محدوده فاصله کانونی معادل 24 تا 72 میلی‌متر را ارائه می‌کند، که زاویه دید عریض تا پرتره را پوشش می‌دهد. این لنز f/2.8-5.6 همچنین دارای یک سیستم تثبیت‌کننده اپتیکال با حسگر دوگانه است تا لرزش دوربین را تا چهار استاپ به حداقل برساند تا تصویربرداری با دست واضح‌تر شود.

طراحی بدنه و اتصال بی سیم دوربین کانن G1 x mark iii

  1. منظره یاب الکترونیکی OLED 2.36 متری یکپارچه، وسیله ای روشن و شفاف در سطح چشم برای نوشتن تصاویر ارائه می دهد.
  2. صفحه نمایش لمسی 3.0 اینچی عقب نیز برای پخش بصری، پیمایش منو و تصویربرداری زنده در دسترس است و طراحی زوایای متغیر آن از عملکرد در زوایای بالا و پایین بهره می برد.
  3. هنگامی که با منظره یاب الکترونیکی کار می کنید، فوکوس خودکار لمسی و کشیدنی به شما امکان می دهد به صورت دستی نقطه انتخابی AF را با استفاده از صفحه لمسی عقب حرکت دهید و در عین حال چشم خود را به یاب نگاه دارید.
  4. کنترل‌های فیزیکی امکان تنظیمات بصری را فراهم می‌کنند و شامل یک صفحه جلو، یک گردونه جبران نوردهی، و یک چرخش حالت بالا و همچنین دکمه‌ها و صفحه‌های اختصاصی عقب هستند.
  5. فلاش پاپ آپ داخلی را می توان برای روشنایی بیشتر استفاده کرد و یک کفش گرم نیز برای کار با فلاش خارجی اختیاری یا سایر لوازم جانبی نصب شده روی کفش مشخص شده است.
  6. بدنه دارای طراحی فیزیکی مقاوم در برابر گرد و غبار و رطوبت است تا امکان استفاده از آن را در شرایط محیطی سخت فراهم کند.
  7. Wi-Fi داخلی با NFC امکان اشتراک‌گذاری بی‌سیم عکس‌ها و فیلم‌ها را با یک دستگاه تلفن همراه متصل می‌کند.
  8. بلوتوث امکان اتصال تلفن هوشمند یا تبلت برای اشتراک‌گذاری سریع تصویر بین دستگاه‌ها و همچنین قابلیت‌های کنترل از راه دور را می‌دهد.

دوربین کانن G1 x mark iii

سایر ویژگی های دوربین کانن g1 x mark iii

حالت های عکاسی: خودکار هوشمند (58 صحنه شناسایی شده)، خودکار ترکیبی، برنامه AE، اولویت شاتر AE، اولویت دیافراگم AE، دستی، سفارشی 1، سفارشی 2، SCN (خود پرتره، پرتره، پوست صاف، عکس پانوراما، پانینگ، ستاره (منظره ستاره ای، مسیرهای ستاره، فیلم تایم لپس ستاره)، صحنه شب دستی، سیاه و سفید دانه دانه، فوکوس نرم، افکت چشم ماهی، جلوه هنری برجسته، جلوه نقاشی آب، جلوه دوربین اسباب بازی، جلوه مینیاتوری، HDR، زیر آب، آتش بازی)، و فیلم (استاندارد، کلیپ کوتاه، دستی، فیلم تایم لپس).

جلوه های عکس: خودکار، استاندارد، پرتره، منظره، جزئیات دقیق، خنثی، وفادار، تک رنگ، و تعریف شده توسط کاربر.

پشتیبانی از زبان: انگلیسی، آلمانی، فرانسوی، هلندی، دانمارکی، فنلاندی، ایتالیایی، یونانی، نروژی، پرتغالی، روسی، سوئدی، اسپانیایی، اوکراینی، لهستانی، چکی، مجارستانی، ترکی، چینی ساده شده، چینی (سنتی)، ژاپنی، کره ای ، تایلندی، عربی، رومانیایی، فارسی، هندی، مالایی، اندونزیایی، ویتنامی، و عبری.

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دوربین کانن G1 x mark iii”

تماس با کارشناسان