ست میکروفن بی سیم کامیکا BoomX-D D2

کیت میکروفون بی سیم Comica BoomX-D D1 برای خبرنگاران موبایل ، فیلمبرداران و وبلاگ نویسان طراحی شده است و شامل یک سیستم میکروفون بی سیم با گیرنده دو کاناله است. با تهیه میکروفون دوم ، می توانید همزمان دو کانال صوتی را با استفاده از گیرنده یکسان ضبط کنید. این محصول برای ضبط مکالمات یک به یک ، مصاحبه ها و سخنرانی ها مناسب است و با انواع تلفن های همراه ، DSLR یا دوربین های بدون آینه کاملاً سازگار است.

امروز ما در نمایندگی کانن قصد بررسی و معرفی ست میکروفن بی سیم کامیکا BoomX-D D2 را داریم. پس در ادامه با ما همراه باشید.

معرفی ست میکروفن بی سیم کامیکا BoomX-D D2

کیت میکروفون بی سیم Comica BoomX-D D1 برای خبرنگاران موبایل ، فیلمبرداران و وبلاگ نویسان طراحی شده است و شامل یک سیستم میکروفون بی سیم با گیرنده دو کاناله است.

با تهیه میکروفون دوم ، می توانید همزمان دو کانال صوتی را با استفاده از گیرنده یکسان ضبط کنید. این محصول برای ضبط مکالمات یک به یک ، مصاحبه ها و سخنرانی ها مناسب است و با انواع تلفن های همراه ، DSLR یا دوربین های بدون آینه کاملاً سازگار است.

ست میکروفن بی سیم کامیکا BoomX-D D2ست میکروفن بی سیم کامیکا BoomX-D D2 شامل یک فرستنده کلیپ کوچک با یک میکروفون کاملاً جهت دار داخلی و یک میکروفون یقه جداگانه Lavalier است. گیرنده این مجموعه کوچک است و روی پایه دوربین قرار می گیرد و مستقیماً به دوربین متصل می شود. یک کابل خروجی TRRS نیز برای اتصال گیرنده به هر تلفن همراه همراه این محصول است.

ارتباط بین فرستنده و گیرنده کاملاً قابل اعتماد است و صدای واضح را تا حداکثر فاصله 50 متر منتقل می کند. باتری قابل شارژ داخلی این دستگاه تا 5 ساعت ضبط را پشتیبانی می کند و به دلیل کنترل های ساده بسیار آسان برای استفاده است.

ست میکروفن بی سیم کامیکا BoomX-D D2ویژگی های ست میکروفن بی سیم کامیکا BoomX-D D2

گیرنده کیت میکروفون بی سیم Comica BoomX-D D1 به گیره کمربندی مجهز است که می تواند به عنوان آداپتور تبدیل دوربین نیز مورد استفاده قرار گیرد.

در صورت نداشتن نگهدارنده تلفن همراه ، گیرنده می تواند با استفاده از گیره تسمه آن به تلفن همراه متصل شود.

ست میکروفن بی سیم کامیکا BoomX-D D2از آنجا که سیستم های بی سیم آنالوگ اغلب در معرض امواج تلویزیونی و رادیویی هستند ، کیت میکروفون بی سیم Comica BoomX-D D1 از باند 2.4GHz برای انتقال داده ها به صورت دیجیتال استفاده می کند تا از ایجاد تداخل در فرکانس جلوگیری کند.

سایر
الگو ضبط

Omnidirectional

برد بی سیم

50 متر

نوع میکروفن

بیسیم

پاسخ فرکانس

80Hz_20kHz

حساسیت

86dBm-

باتری فرستنده

لیتیومی

زمان کارکرد فرستنده

5 ساعت

ابعاد فرستنده

39x 22x 55 میلیمتر

خروجی هدفون

دارد

باتری گیرنده

لیتیومی

وزن

420 گرم

تماس با کارشناسان