سه پایه دوربین بیک ( Beike Q600 (Red

سه پایه دوربین بیک ( Beike Q600 (Red با هد سه محوره عرضه می‌شود و محصولی از شرکت مطرح بیک است که در زمینه تولید سه پایه دوربین برندی نام آشنا است و توانسته تولیدات باکیفیتی را در بازار عرضه دارد.برای خرید حضوری این محصول به نمایندگی کانن مراجعه بفرمایید.

دسته بندی : برند:

سه پایه دوربین بیک ( Beike Q600 (Red: ما امروز در نمایندگی کانن قصد معرفی و بررسی سه پایه دوربین بیک ( Beike Q600 (Red را داریم. پس در ادامه با ما همراه باشید.

معرفی و بررسی سه پایه دوربین بیک ( Beike Q600 (Red

سه پایه دوربین بیک ( Beike Q600 (Red : در عکاسی باید از تجهیزات مختلفی استفاده شود در غیر این صورت نمی توان عکس خوبی ثبت کرد. مخصوصاً اگر در گروه عکاسانی باشید که به کارهای هنری شما بسیار حساس هستند. یکی از ابزارهای کاربردی برای گرفتن عکس مناسب سه پایه است. یک شرکت با سابقه درخشان در زمینه تولید سه پایه ، شرکت Beek است که سعی کرده است با ارائه سه پایه با کیفیت و قابل تنظیم ، توجه عکاسان مختلف را به خود جلب کند.

سه پایه دوربین بیک ( Beike Q600 (Red را می توان در ارتفاعات مختلف قرار داد بنابراین افراد می توانند آن را در ارتفاع 183 سانتی متر قرار دهند. حداقل ارتفاعی که می توان این سه پایه را قرار داد 47 سانتی متر است و افراد می توانند طبق نظر خود این سه پایه را در مکان های مختلف قرار دهند تا بتوانند عکس های جذاب خود را در هر اندازه ضبط کنند.

بنابراین اگر نمی خواهید نقصی در عکاسی خود مشاهده کنید ، مخصوصاً هنگام عکاسی ، این سه پایه بسیار کاربردی است و به شما اجازه نمی دهد عکس مناسب را ثبت کند. وقتی قفسه تا می شود ، طول آن 65 سانتی متر است. وزن کلی این پایه 3 کیلوگرم است که با توجه به ارتفاع آن خیلی سنگین نیست.

زیرا وزن زیاد نشان می دهد که قدرت زیادی برای نگه داشتن دوربین دارد. بنابراین می توانید بدون احساس لغزش یا نقص در عکسبرداری ، دوربین خود را بر روی این سه پایه محکم فلزی قرار دهید.

سه پایه دوربین بیک ( Beike Q600 (Red از کیفیت ساخت بالایی برخوردار هستند و افراد می توانند به راحتی از آنها استفاده کنند. این پایه ها پایه های تلسکوپی دارند و یک گزینه معمولی نیستند. حداکثر ظرفیت حمل این سه پایه 10 کیلوگرم است و در ساخت آن از آلومینیوم استفاده شده است.

سه پایه دوربین بیک ( Beike Q600 (Red

 

نوع نوک استفاده شده در این سه پایه نوک قلم است. Beike Tripod Q600 T با هد 3 محوره ارائه می شود و محصولی از شرکت معروف Beik در زمینه سه پایه دوربین مارک است که توانسته محصولات با کیفیت بالا را در بازار ارائه دهد.

سه پایه دوربین ابزار عملی عکاسی هستند و به بهبود عکاسی یا عکسبرداری کمک می کنند. بنابراین ، اگر مدل مناسبی تهیه شود ، می توان از آن به خوبی استفاده کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و یا مشاوره با کارشناسان ما در نمایندگی کانن تماس حاصل فرمایید.

سایر
حداکثر ارتفاع سه پایه

178 سانتی متر

طول پایه جمع شده

67 سانتی متر

حداکثر وزن قابل تحمل

10 کیلوگرم

سیستم قفل

زبانه ای

مثلث نگهدارنده

ندارد

قابلیت تبدیل شدن به تک پایه

دارد

نوع هد

پن هد

توضیحات

سه پایه عکاسی با حداکثر تحمل وزن 10 کیلوگرم

هد

دارد

حداقل ارتفاع

60 سانتی متر

نوع کالا

پایه

تماس با کارشناسان