سه پایه دوربین جیماری (KP-2234 (Blue

سه پایه دوربین جیماری (KP-2234 (Blue یک محصول از جنس آلومینیوم و ظریف است  که استقامت و هزینه معقول آن را به سه پایه ای بسیار پرطرفدار  تبدیل میکند. برای خرید حضوری این محصول به نمایندگی کانن مراجعه بفرمایید.

دسته بندی : برند:

1,400,000 تومان

سه پایه دوربین جیماری (KP-2234 (Blue
سه پایه دوربین جیماری (KP-2234 (Blue

1,400,000 تومان

سه پایه دوربین جیماری (KP-2234 (Blue : امروز در نمایندگی کانن قصد معرفی و بررسی سه پایه دوربین جیماری (KP-2234 (Blue را داریم. پس در ادامه با ما همراه باشید.

معرفی و بررسی سه پایه دوربین جیماری (KP-2234 (Blue

سه پایه دوربین جیماری (KP-2234 (Blue یک سه پایه آلومینیومی سبک است که با استحکام و قیمت مقرون به صرفه آن را به یک محصول پرفروش تبدیل می کند. این سه پایه با حداکثر وزن 2 کیلوگرم کاملا مناسب دوربین های کامپکت ، نیمه SLR و DSLR سطح پایین است. این سه پایه دارای پایه های سه تکه و پایه های قفل است که از کوتاه بودن پایه و محکم بودن آن اطمینان حاصل می کند. طول پایه مونتاژ شده این سه پایه 50 سانتی متر است.

سه پایه دوربین جیماری (KP-2234 (Blueسه پایه Jmary KP-2234 دارای حداکثر ارتفاع 140 سانتی متر و حداقل ارتفاع 47 سانتی متر است که آن را به یک سه پایه بلند و کاربردی تبدیل کرده است. وزن این پایه حدود 1.16 کیلوگرم است. بنابراین حمل آن بسیار سبک و آسان است. این سه پایه دارای روکش خاصی است و به رنگ مشکی است. سه پایه همچنین دارای یک دسته است که با آن می توانید سه پایه را به راحتی حمل کنید یا آن را درون کیسه ای بگذارید و روی شانه خود آویزان کنید.

سه پایه دوربین جیماری (KP-2234 (Blueیادتان باشد برای خرید سه پایه مناسب باید به وزن آن بسیار توجه کنید. عامل وزن در سه پایه از دو منظر قابل بررسی است. اولین مورد ، وزن سه پایه است که به دلیل استفاده از آن ، باید بتوانید فواصل مورد نیاز را به راحتی حمل کنید. دوم تعادلی است که می خواهید روی سه پایه قرار دهید. در واقع وزن کلی دوربین و لنز است. اگر از یک DSLR معمولی استفاده می کنید که یک لنز استاندارد به آن متصل است ، نیازی به سه پایه بزرگ و سنگین ندارید و سه پایه آبی Jmary KP-2234 واقعا مناسب است.

اما اگر از لنزهای سنگین تر و تجهیزات بیشتری روی دوربین خود استفاده می کنید ، قطعاً باید یک سه پایه بزرگتر را در نظر بگیرید. اضافه وزن همیشه نشانه تعادل نیست. ایده بدی نیست که پایه های سه پایه را تا انتها باز کنید و دوربین را روی آن قرار دهید تا ببینید تعادل سه پایه چگونه است.

سه پایه دوربین جیماری (KP-2234 (Blueهنگام تصمیم گیری در مورد تعادل سه پایه ، به روزهای بادی فکر کنید. تعداد قطعات اصلی و سیستم قفل پایه موارد دیگری است که باید هنگام خرید سه پایه در نظر بگیرید. سیستم قفل سه گانه Jmary KP-2234 یک دکمه است. با کمک سیستم قفل دکمه ای می توانید باز و بسته شدن سه پایه را کنترل کرده ، خیلی راحت و سریع آن را تا بزنید و باز کنید. این پایه فقط برای عکاسی است.

برای کسب اطلاعات بیشتر و یا مشاوره با کارشناسان ما در نمایندگی کانن تماس حاصل فرمایید.

سایر
کاربرد پایه

عکاسی

حداکثر ارتفاع سه پایه

140 سانتی متر

طول پایه جمع شده

50 سانتی متر

حداکثر وزن قابل تحمل

2 کیلو گرم

تعداد قطعات پایه

4

تراز

دارد

سیستم قفل

زبانه ای

نوع هد

پن هد

حداقل ارتفاع

47 سانتی متر

تماس با کارشناسان