سه پایه دوربین جیماری KP-2264

سه پایه دوربین جیماری KP-2264 سه‌پایه ای آلومینیومی و سبک می‌باشد که استحکام و قیمت مناسبش آن را به کالایی پرفروش تبدیل کرده است.برای خرید حضوری این محصول به نمایندگی کانن مراجعه بفرمایید.

دسته بندی : برند:

2,000,000 تومان

سه پایه دوربین جیماری KP-2264
سه پایه دوربین جیماری KP-2264

2,000,000 تومان

امروز در نمایندگی کانن قصد معرفی و بررسی سه پایه دوربین جیماری KP-2264 را داریم. پس در ادامه با ما همراه باشید.

معرفی و بررسی سه پایه دوربین جیماری KP-2264

سه پایه دوربین جیماری KP-2264 یک سه پایه سبک ساخته شده از آلومینیوم است که به لطف استحکام و قیمت مقرون به صرفه ، آن را به یک کتاب پرفروش تبدیل می کند. این سه پایه با حداکثر ظرفیت وزن 4 کیلوگرم برای دوربین های سطح پایین کامپکت ، نیمه SLR و DSLR مناسب است. این سه پایه دارای پایه های سه تکه و پایه های قفل است که از کوتاه بودن پایه و محکم بودن آن اطمینان حاصل می کند. پایه مونتاژ شده سه پایه 57 سانتی متر طول دارد.

سه پایه دوربین جیماری KP-2264سه پایه دوربین جیماری KP-2264 دارای حداکثر ارتفاع 176.5 سانتی متر و حداقل ارتفاع 77 سانتی متر است که آن را به یک سه پایه بلند و کاربردی تبدیل می کند و وزن این سه پایه حدود 1650 گرم است. بنابراین حمل آن بسیار سبک و آسان است. این سه پایه دارای روکش خاصی است و به رنگ مشکی است. سه پایه همچنین دارای یک دسته است که با آن می توانید سه پایه را به راحتی حمل کنید یا آن را درون کیسه ای بگذارید و روی شانه خود آویزان کنید.

سه پایه دوربین جیماری KP-2264

برای خرید سه پایه مناسب باید به وزن آن بسیار توجه کنید. عامل وزن در سه پایه از دو منظر قابل بررسی است. اولین مورد ، وزن سه پایه است که به دلیل استفاده از آن ، باید بتوانید فواصل مورد نیاز را به راحتی حمل کنید. دوم تعادلی است که می خواهید روی سه پایه قرار دهید. در واقع وزن کلی دوربین و لنز است. اگر از یک DSLR معمولی استفاده می کنید که یک لنز استاندارد به آن متصل است ، نیازی به سه پایه بزرگ و سنگین نیست و سه پایه Jmary KP-2264 مشکی مناسب است.

اما اگر از لنزهای سنگین تر و تجهیزات بیشتری روی دوربین خود استفاده می کنید ، قطعاً باید یک سه پایه بزرگتر را در نظر بگیرید. اضافه وزن همیشه نشانه تعادل نیست. ایده بدی نیست که پایه های سه پایه را تا انتها باز کنید و دوربین را روی آن قرار دهید تا ببینید تعادل سه پایه چگونه است.

سه پایه دوربین جیماری KP-2264

هنگام تصمیم گیری در مورد تعادل سه پایه ، به روزهای بادی فکر کنید. تعداد قطعات اصلی و سیستم قفل پایه موارد دیگری است که باید هنگام خرید سه پایه در نظر بگیرید. سیستم قفل سه پایه سیاه Jmary KP-2264 یک دکمه است. با کمک سیستم قفل دکمه ای می توانید باز و بسته شدن سه پایه را کنترل کرده ، خیلی راحت و سریع آن را تا بزنید و باز کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و یا مشاوره با کارشناسان ما در نمایندگی کانن تماس حاصل فرمایید.

سایر
جنس بدنه پایه

آلومینیوم

کاربرد پایه

عکاسی

تعداد قطعات پایه

3

سیستم قفل

زبانه ای

نوع هد

پن هد

تماس با کارشناسان