سه پایه عکاسی جیماری مدل KP-2264

برای خرید حضوری این محصول به نمایندگی کانن مراجعه بفرمایید.

دسته بندی : برند:

2,000,000 تومان

50 عدد در انبار

سه پایه عکاسی جیماری مدل KP-2264
سه پایه عکاسی جیماری مدل KP-2264

2,000,000 تومان

سه پایه عکاسی جیماری مدل KP-2264 سه پایه‌ای آلومینیومی و ظریف از این کمپانی میباشد که مقاومت خلی عالی را در کنار هزینه استاندارد و وزن کم تولید میکند. این محصول با بیشترین حالت تحمل وزن 3 کیلوگرم، کاملا برای دوربین عکاسی‌ کامپکت، مشابه SLR و DSLR رده تازه کار میباشد. این مدل شامل پایه‌های 4 قطعه‌ای همراه با قفل‌های گیره‌ای میباشد که طول کوتاه پایه در زمان بسته شدن و هم مقاومت آن را ضمانت خواهد کرد.

بیشترین ارتفاع 176.5 سانتی‌متر هم از Jmary KP2264 یک سه‌پایه‌‌ی بسیار بلند و کاربردی خواهد ساخت. از یاد نبریم که وزن این سه‌پایه چیزی در حدود فقط 1650 گرم میباشد که جا به جایی آن را بسیار ساده و راحت خواهد کرد. ویژگی وزن در سه‌پایه‌ها از دو حالت قابل بررسی میباشد؛ نخست وزن خود سه‌پایه میباشد که شما می بایست توانایی آن را داشته باشید با توجه به مورد بهره برداری که در نظر دارید این وزن را به سادگی در فاصله های مورد نیاز جا به جا بکنید.

مورد بعدی نیز وزنی میباشد که قرار است بر روی دوربین قرار بگیرد؛ که در حقیقت میانگین وزن دوربین و لنز شما میباشد. چنانچه از یک دوربین کانن استاندارد در کنار یک لنز معمولی بهره برداری می‌کنید به سه‌پایه بزرگ و سنگین نیاز نخواهید داشت ولی چنانچه از لنزهای وزن بالا و لوازم جانبی بر روی دوربین خود بهره برداری می‌کنید قطعا می بایست در فکر یک سه‌پایه محکم باشید.

سایر
وزن

1650 گرم

جنس

آلومینیوم

نوع هد

پن هد

گستره بیشینه تحمل وزن

از 3 تا 4 کیلوگرم

بیشینه تحمل وزن

4 کیلو گرم

بیشینه ارتفاع

176.5 سانتی متر

تعداد قطعات پایه

3

تماس با کارشناسان