نمایندگی کانن - شارژر دوربین کانن - شارژر باتری دوربین مدل CB-2LXE

شارژر باتری دوربین مدل CB-2LXE

20 عدد در انبار

580,000 تومان

20 عدد در انبار

شارژر باتری دوربین مدل CB-2LXE
شارژر باتری دوربین مدل CB-2LXE

580,000 تومان

  • خروجی ‏:‏ ۴.۲,۰.۷ آمپر
  • سازگار با:  باتری NB‎-۵L
  • مناسب برای دوربین های‏: Powershot S۱۰۰, Powershot S۱۱۰, Powershot SX۲۳۰ HS , Powershot SX۲۱۰ IS , Powershot SD۷۹۰ IS , Powershot, SX۲۰۰ IS , Powershot SD۸۰۰ IS , Powershot SD۸۵۰ IS , Powershot SD۸۷۰ IS , Powershot SD۷۰۰ IS , Powershot SD۸۸۰ IS , Powershot SD۹۵۰, IS Powershot SD۸۹۰ IS , Powershot SD۹۷۰ IS , Powershot SD۹۹۰ IS,

امروز در نمایندگی کانن قصد معرفی و بررسی شارژر باتری دوربین کانن مدل CB-2LXE را داریم. پس در ادامه با ما همراه باشید.

معرفی و بررسی شارژر باتری دوربین مدل CB-2LXE

یک شارژر راحت و مطمئن مکمل یک باتری سالم و با کارایی بالا است. شارژر باتری کانن Canon CB-2LD محصولی با کیفیت بالا و مناسب برای شارژ مجدد باتری دوربین کانن شما است.

شارژر باتری دوربین مدل CB-2LXE یکی از باتری های با کیفیت در بازار از نظر کارایی و قدرت شارژ است. این باتری با استفاده از جدیدترین فناوری روز دنیا در مورد باتری های دوربین دیجیتال در این شارژر توانسته است با طراحی عالی خود به استانداردهای لازم برای شارژ تلفن همراه دست یابد. پیشرفت و تغییر در شارژر باتری دوربین مدل CB-2LXE نسبت به شارژرهای نسل قبل کاملاً مشهود است. همچنین این شارژر طوری طراحی شده است که در هر شرایطی به راحتی می توانید آن را با خود حمل کنید. شارژر Canon CB-2LXE به طور انحصاری قابلیت شارژ باتری کانن NB-5L را دارد ، بنابراین شارژر CB-2LXE یک شارژر ویژه برای باتری های لیتیوم یون است.

شارژر باتری دوربین مدل CB-2LXEاز نظر ویژگی های ایمنی ، این محموله دارای هر دو مارک ROHS و CE است. شارژر Canon CB-2LXE دارای مجوز ROHS از اروپا است ، وجود این مجوز به این معنی است که شارژر CB-2LXE فاقد مواد مضر برای انسان است ، در بدنه این شارژر هیچ عنصر کادمیوم ، جیوه ، کروم ، PBB ، BDE و سرب. علاوه بر این مجوز ، شارژر Canon CB-2LXE همچنین دارای مجوز CE از اتحادیه اروپا است ، این مجوز نشان می دهد که شارژر CB-2LXE برای محافظت از سلامتی و ایمنی با حداقل شرایط اساسی مشخص شده در زمینه تولید مطابقت دارد مصرف کنندگان و محیط زیست نیز هست.

شارژر باتری دوربین مدل CB-2LXEمانند اکثر شارژرهای کانن ، این مدل نیز به رنگ سیاه طراحی شده است و می توان سوکت های شارژر CB-2LXE را بدون هیچگونه تبدیل متصل کرد. چراغ های LED دوگانه برای کمک بیشتر کاربر به این شارژر طراحی شده اند و LED با عنوان Charging روی شارژر CB-2LXE در حالی که باتری شارژ می شود به طور مداوم نارنجی روشن می شود. LED دیگر که در زیر چراغ اول Full نامیده می شود ، پس از پر شدن باتری سبز می شود.

شارژر باتری دوربین مدل CB-2LXEشارژر باتری دوربین مدل CB-2LXE با ولتاژ جهانی 100 ولت – 240 ولت می تواند باتری های لیتیوم یون را شارژ کند. از ویژگی های منحصر به فرد این شارژر می توان به مدت زمان شارژ باتری اشاره کرد و حداکثر زمان شارژ باتری Li-ion NB-5L با شارژر CB-2LXE حدود 2 ساعت است. استفاده از لوازم جانبی کلیدی برای هر محصول دیجیتالی ، کیفیت زندگی و کیفیت دستگاه شما را تضمین می کند. این شارژرها برای استفاده با باتری های اصلی کانن در نظر گرفته شده اند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و یا مشاوره در مورد شارژر باتری دوربین مدل CB-2LXE با کارشناسان ما در نمایندگی کانن تماس حاصل فرمایید.

سایر
ویژگی ها

-خروجی ‏:‏ 4.2 ولت و 0.7 آمپر
– سازگار با باتری NB‎-5L
-مناسب برای دوربین های‏:
Powershot S100
Powershot S110
Powershot SX230 HS
Powershot SX210 IS
Powershot SD790 IS
Powershot SX200 IS
Powershot SD800 IS
Powershot SD850 IS
Powershot SD870 IS
Powershot SD700 IS
Powershot SD880 IS
Powershot SD950 IS
Powershot SD890 IS
Powershot SD970 IS
Powershot SD990 IS

تماس با کارشناسان